Doe niet zo dwaas, gewoon allebei.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:06 schreef Ponsai het volgende:
Ik zou één van de twee kiezen waar je verder mee wilt gaan. Niet allebei.
En dan met degene verder gaan. Inderdaad uitnodigen voor een hapje eten
Dat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:20 schreef Pinuts het volgende:
Gewoon even beide dames een appje sturen dat je het gezellig vond en graag een vervolgafspraak maakt. Als je ze beide nog een keer gezien hebt dan wel een keuze maken met wie je eventueel door wil daten en met wie niet (dus niet met 2 blijven daten). Oh, en ik zou niet op een van die dates zeggen dat je ook nog een andere hebt lopen.
Wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:50 schreef Purrito het volgende:
Als een vent naast mij nog een ander zou daten omdat hij niet kon kiezen zou ik er meteen klaar mee zijn en mocht zij hem hebben. Multidaten is respectloos.
Mja ik sta er wel hetzelfde in. Maar ik behandel anderen ook zo, zal nooit multidaten. Hoe kan je iemand met volle aandacht leren kennen op een eerlijke manier als je nog 6 vissen aan een lijn hebt hangen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:31 schreef Piger het volgende:
[..]
Wat?
Ik denk dat dit meer gebruikelijke is dan niet.
Eens dat je na een tijd soort van exclusief gaat daten. Dus even geen anderen. Maar zeker niet zo pril.
Waarom zou dat niet op twee verschillende dates kunnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik sta er wel hetzelfde in. Maar ik behandel anderen ook zo, zal nooit multidaten. Hoe kan je iemand met volle aandacht leren kennen op een eerlijke manier als je nog 6 vissen aan een lijn hebt hangen?
Dan is het maar niet van deze tijd..
Ik begrijp het wel in dit geval hoor, je hebt die 2 max 4 minuten ofzo gesproken en dan weet je eigenlijk niets. Hoop en al wie je het knapste vindt van de 2.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet op twee verschillende dates kunnenHet is niet alsof je met beide tegelijk aan het daten bent, of wel?
Door deze persoon volle aandacht te geven wanneer je samen bent en interesse te tonen? Ik snap de tegenstelling niet zo eigenlijk. Niet alsof je anders 24/7 met elkaar bezig bent. Ik mag hopen van niet zeg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik sta er wel hetzelfde in. Maar ik behandel anderen ook zo, zal nooit multidaten. Hoe kan je iemand met volle aandacht leren kennen op een eerlijke manier als je nog 6 vissen aan een lijn hebt hangen?
Maar wel toch? Dat is letterlijk wat je hier zelf schrijft. Het gaat niet om de tijd die ertussen zit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet op twee verschillende dates kunnenHet is niet alsof je met beide tegelijk aan het daten bent, of wel?
Maar jij schrijft dat je iemand geen volle aandacht kunt geven als je met meerdere aan het daten bent. Zes snap ik wel, maar, zoals in zijn geval, twee, die snap ik niet als je er een paar daagjes tussen laat.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wel toch? Dat is letterlijk wat je hier zelf schrijft. Het gaat niet om de tijd die ertussen zit.
Ja, maar na speeddaten is het wel wat normaler om te multidaten, omdat je nu eenmaal meerdere matches krijgt. Als je er daarvan steeds maar 1 moet uitkiezen op basis van een 3 minuten gesprekje, op een avond waarvan je achteraf misschien niet eens meer goed weet wie wie was (tenminste dat had ik toen ik was speeddaten), dan moet je mogelijk nog heel vaak gaan speeddaten. Dus allebei meevragen voor een eerste date en daarna weet je meestal wel met wie je het verder wil onderzoeken. Want langdurig multidaten, dat zou ik ook niet doen (al is het maar vanwege tijdgebrekquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar je denkt buiten die tijd wel na over een persoon en of hij wel leuk is en wat je eventueel ziet werken in de toekomst. Hoe kan dat fair zijn als je zo ook nog over 4 anderen moet denken. Ik wil iemand gewoon de volle kans geven en niet afhaken op een: ja Jan heeft mooie ogen maar Dirk lacht schattig en Pieter heeft een goed gevoel voor humor enzquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Door deze persoon volle aandacht te geven wanneer je samen bent en interesse te tonen? Ik snap de tegenstelling niet zo eigenlijk. Niet alsof je anders 24/7 met elkaar bezig bent. Ik mag hopen van niet zeg.
Ja klopt, dat is wat ik ook bedoelde met dat ik het in dit geval nog wel begrijpquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar na speeddaten is het wel wat normaler om te multidaten, omdat je nu eenmaal meerdere matches krijgt. Als je er daarvan steeds maar 1 moet uitkiezen op basis van een 3 minuten gesprekje, op een avond waarvan je achteraf misschien niet eens meer goed weet wie wie was (tenminste dat had ik toen ik was speeddaten), dan moet je mogelijk nog heel vaak gaan speeddaten. Dus allebei meevragen voor een eerste date en daarna weet je meestal wel met wie je het verder wil onderzoeken. Want langdurig multidaten, dat zou ik ook niet doen (al is het maar vanwege tijdgebrek).
Ik zou dus gewoon allebei een berichtje sturen met leuk dat het een match was, heb je zin in een date die langer duurt dan 3 minuten?
Merk je vanzelf wel of ze nog willen appen of niet. Ik vond het zelf iig logischer om na de speeddate snel een vervolgdate te hebben en niet eerst te appen, maar dat zal wel per persoon verschillen.
Tja ieder een eigen datestijl. Ik vind het wel wat intens als je elkaar wel aantrekkelijk vindt en besluit op een date te gaan, dat dat dan gelijk exclusief moet zijn met verwachtingen over de toekomst.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar je denkt buiten die tijd wel na over een persoon en of hij wel leuk is en wat je eventueel ziet werken in de toekomst. Hoe kan dat fair zijn als je zo ook nog over 4 anderen moet denken. Ik wil iemand gewoon de volle kans geven en niet afhaken op een: ja Jan heeft mooie ogen maar Dirk lacht schattig en Pieter heeft een goed gevoel voor humor enz
Zal een generatie dingetje zijn en een meer serieuze kijk naar relaties enz.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:07 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Tja ieder een eigen datestijl. Ik vind het wel wat intens als je elkaar wel aantrekkelijk vindt en besluit op een date te gaan, dat dat dan gelijk exclusief moet zijn met verwachtingen over de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |