Ziet er wel bekend uit als model van vroeger thuis ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt van je tv af [ link | afbeelding ]
Uiteindelijk blij dat ik ben blijven zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan prima hoor,
al vaker gedaan
Mooi zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk blij dat ik ben blijven zitten
Dusquote:
Vooral omdat ze de kansen niet afmaken. Een goede spits zou helpen.quote:
Ajax zonder goede spitsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral omdat ze de kansen niet afmaken. Een goede spits zou helpen.
Zou van Basten het nog kunnen?
Die Brobbey kan er echt helemaal niets van dit jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax zonder goede spitsKan toch niet
Die beer zal beneden niet op hem wachten. Ze kruisten elkaars pad en die beer was waarschijnlijk net zo geschrokken. Lijkt ook nog een jong beertje.quote:
Al jaren sukkelen ze ermeequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax zonder goede spitsKan toch niet
Ik zou voor de zekerheid nog een uurtje of wat wachten hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Die beer zal beneden niet op hem wachten. Ze kruisten elkaars pad en die beer was waarschijnlijk net zo geschrokken. Lijkt ook nog een jong beertje.
Was nr 1 geloof ik ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat bij Bayern op het lijstje ....
Ja die hebben er hard 1 nodigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nr 1 geloof ik ja.
Die andere is naar real
Voor hij beneden is, is hij wel een uurtje verder. Maar ik zou me inderdaad ook niet haastenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid nog een uurtje of wat wachten hoor
Pfff heet. Hier was het vandaag heerlijk weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef devzero het volgende:
Als je wilt gaan wandelen, maar gevoelstemperatuur buiten is 45 celcius
Vanochtend vroeger nog even nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff heet. Hier was het vandaag heerlijk weer.
Hier pas vanaf een uur of 2quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend vroeger nog even nietMaar vanaf een uurtje of 11 helemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |