Ziet er wel bekend uit als model van vroeger thuis ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt van je tv af [ link | afbeelding ]
Uiteindelijk blij dat ik ben blijven zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan prima hoor,
al vaker gedaan
Mooi zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk blij dat ik ben blijven zitten
Dusquote:
Vooral omdat ze de kansen niet afmaken. Een goede spits zou helpen.quote:
Ajax zonder goede spitsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral omdat ze de kansen niet afmaken. Een goede spits zou helpen.
Zou van Basten het nog kunnen?
Die Brobbey kan er echt helemaal niets van dit jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax zonder goede spitsKan toch niet
Die beer zal beneden niet op hem wachten. Ze kruisten elkaars pad en die beer was waarschijnlijk net zo geschrokken. Lijkt ook nog een jong beertje.quote:
Al jaren sukkelen ze ermeequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax zonder goede spitsKan toch niet
Ik zou voor de zekerheid nog een uurtje of wat wachten hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Die beer zal beneden niet op hem wachten. Ze kruisten elkaars pad en die beer was waarschijnlijk net zo geschrokken. Lijkt ook nog een jong beertje.
Was nr 1 geloof ik ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat bij Bayern op het lijstje ....
Ja die hebben er hard 1 nodigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nr 1 geloof ik ja.
Die andere is naar real
Voor hij beneden is, is hij wel een uurtje verder. Maar ik zou me inderdaad ook niet haastenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid nog een uurtje of wat wachten hoor
Pfff heet. Hier was het vandaag heerlijk weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef devzero het volgende:
Als je wilt gaan wandelen, maar gevoelstemperatuur buiten is 45 celcius
Vanochtend vroeger nog even nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff heet. Hier was het vandaag heerlijk weer.
Hier pas vanaf een uur of 2quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend vroeger nog even nietMaar vanaf een uurtje of 11 helemaal prima
Hier ook, het heeft tot een uur of 10 geregend en daarna brak de zon door, lekker een flink stuk wezen fietsen, meteen bij mijn nichtjes langs en hun zoontje van 6 maanden, zo'n leuk ventjequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff heet. Hier was het vandaag heerlijk weer.
Ah lief.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, het heeft tot een uur of 10 geregend en daarna brak de zon door, lekker een flink stuk wezen fietsen, meteen bij mijn nichtjes langs en hun zoontje van 6 maanden, zo'n leuk ventje
Welke?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
Kunnen ze die nieuwe voorzitter buiten beeld laten ...
Lekker dan weer met de zon erbij. Stond er bij jou ook zoveel wind?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah lief.![]()
Ik heb ook heerlijk gefietst. Was toch weer even geleden door de regen afgelopen weekenden.
Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke?
In ieder geval geen slechte uitslag vandaag.
Ja hier ook een stevige wind. Met wind mee naar huis is wel heerlijk ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan weer met de zon erbij. Stond er bij jou ook zoveel wind?
Hier namelijk wel, we stippelen dan meestal een beetje een route uit dat we de wind op de heenweg tegen hebben en terug mee
Zo is dat .. we gaan voor de koppositiequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke?
In ieder geval geen slechte uitslag vandaag.
Heb andere bezigheden, dus misschien beweeg ik alsnog genoegquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... ff een rust dag moet kunnen
Wachten voor een hekquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heb andere bezigheden, dus misschien beweeg ik alsnog genoeg
Wat vreselijk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom we NIET onder bomen schuilen bij onweer![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)ag-in-duitsland.html
Nooit onder een boom... dat leer je als kind al.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat vreselijk!![]()
Vraag me wel nog steeds af waar je dan in vredesnaam wel moet schuilen
en of een auto nou wel of niet gevaarlik is
maar waar dan wel..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit onder een boom... dat leer je als kind al.....
tenminste wij vroeger
Schuur net als de rest?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat vreselijk!![]()
Beter gebukt liefst in een kuil ... en dat kan dan de open vlakte zijn ... ja tegenstrijdig want dan wordtje mischien wel veel natter dan onder de boom... maar bliksem zoekt hoogste punten op em dat zijn bomenquote:
Een auto is juist niet gevaarlijk. Dat is een kooi van Faraday die de bliksem omleid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat vreselijk!![]()
aLS HET NIET SPANNEND IS, WIL JE HET DAN ALSNOG WETEN?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ga je dan voor spannends doen?
Ja maar als je op de fiets bent hen je geen auto bij de handquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een auto is juist niet gevaarlijk. Dat is een kooi van Faraday die de bliksem omleid.
niks van metaal aanraken in de auto? buiten de auto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuur net als de rest?
Of in een auto, kan prima. Zolang je maar niets van metaal aan raakt als die geraakt wordt.
Ja natuurlijk, we willen hier alles weten hequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
aLS HET NIET SPANNEND IS, WIL JE HET DAN ALSNOG WETEN?
hoge punten snap ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
het
[..]
Beter gebukt liefst in een kuil ... en dat kan dan de open vlakte zijn ... ja tegenstrijdig want dan wordtje mischien wel veel natter dan onder de boom... maar bliksem zoekt hoogste punten op em dat zijn bomen
ja maar hoe zit het dan met metaal aanraken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een auto is juist niet gevaarlijk. Dat is een kooi van Faraday die de bliksem omleid.
Tuinierenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we willen hier alles weten he
ja als je je ergens bevind waar je niet naar binnen kunt of waar er geen autos stoppen om je ff buiten gevaar te houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoge punten snap ik
maar doorgaans ga je naar binnen en alsdat er nirt is
dan sta je in een open veld... zonderkuilen
dan plat op de grond of juist hurkend
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren en het gewoon aanpassen ,...
quote:
handig wel dat googlequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
De ‘kooi van Faraday’ constructie zorgt ervoor dat je auto eigenlijk direct ontladen is. Je auto tegen een paal of vangrails parkeren is dus helemaal niet nodig en kan zelfs zorgen voor extra schade na een blikseminslag.
= antwoord
Basiskennis.quote:
Zou ik niet doen ... rubber banden zorgen dat er geen contact wordt gemaakt met de aarde ,... vangrails daarentegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
De ‘kooi van Faraday’ constructie zorgt ervoor dat je auto eigenlijk direct ontladen is. Je auto tegen een paal of vangrails parkeren is dus helemaal niet nodig en kan zelfs zorgen voor extra schade na een blikseminslag.
= antwoord
ja zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik niet doen ... rubber banden zorgen dat er geen contact wordt gemaakt met de aarde ,... vangrails daarentegen
Beter gewoon niet in een situatie komenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja zeg
dit zegt internet.
maar is dus niet waar?
T is beide waarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja zeg
dit zegt internet.
maar is dus niet waar?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Vrouwen willen duidelijkheid... OK ! Voor je naar buiten gaat lees of check je weer-app. Als er onweer op komst is blij thuis
Als je het andere niet snapt ... extreme maatregelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gaat wel heel erg ver natuurlijk
zie het onderschrift van mijn UIquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het andere niet snapt ... extreme maatregelen
Hoe vaak is het je inmiddels overkomen en hoe vaak ben je geraakt ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Maar ALS je onverhoopt toch in onweer beland... en de bliksem slaat in...
wel of niet ontladen...?
die ene keer is dodelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak is het je inmiddels overkomen en hoe vaak ben je geraakt ?
dat in Duitsland toch... geen zorgen om maken... daar woont onze Piet .. en die heeft een stal waar je kunt schuilenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die ene keer is dodelijk
dus ik ben graag voorbereid
Je zag dat vreselijke nieuws toch?
Nu ben ik bezorgd
quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
dat in Duitsland toch... geen zorgen om maken... daar woont onze Piet ..
Als de bliksem in jou slaat, kans is vrij klein, ontlaad je vanzelf. Of je leeft niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Maar ALS je onverhoopt toch in onweer beland... en de bliksem slaat in...
wel of niet ontladen...?
quote:De auto ontladen
Veel mensen denken dat ze een auto na blikseminslag ontladen moet worden. Dit zou je kunnen doen door de auto tegen een lantarenpaal te parkeren om op deze manier de stroom naar de grond te geleiden. De ‘kooi van Faraday’ constructie zorgt ervoor dat je auto eigenlijk direct ontladen is. Je auto tegen een paal of vangrails parkeren is dus helemaal niet nodig en kan zelfs zorgen voor extra schade na een blikseminslag.
i know, dit las ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als de bliksem in jou slaat, kans is vrij klein, ontlaad je vanzelf. Of je leeft niet meer.
[..]
Huh, waar werd dit gezegd?quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know, dit las ik ook
en toen werd er gezegd dat het toch moest
exact de site waar ik van quotete netquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh, waar werd dit gezegd?
En lees dit eens:
https://osw.nl/blog/wat-m(...)geraakt-door-bliksem
Daar staat het toch?quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
exact de site waar ik van quotete net
onweert het daar dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
Doe ik, ga zelfs over niet al te lang mijn bed in
Nee, maar nu weet ik het ook niet meer.quote:
In een boot met gesloten kooi ookquote:
Ergens twijfel ik daar aan tegenwoordig.quote:
Hoe zit dat met vliegen door onweer dan? Een vliegtuig is ook een kooi van Faraday, maar de ontlading vliegt niet zomaar weg. Of worden vliegtuigen niet geraakt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Vrouwen willen duidelijkheid... OK ! Voor je naar buiten gaat lees of check je weer-app. Als er onweer op komst is blij thuis
Waarom? Het is een soort gesloten kooiquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens twijfel ik daar aan tegenwoordig.
Ik heb ook geen boot ...quote:
Omdat die debiele elektrische auto's om niets in de fik vliegen. Benieuwd wat het effect van bliksem is op die dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom? Het is een soort gesloten kooi
Ik had lang geen auto maar wel een opblaasbootquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boot ...
wat een logica ... oh je hebt geen auto dus dan heb je en boot .. Fries zeker!
Iets om uit te testenquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die debiele elektrische auto's om niets in de fik vliegen. Benieuwd wat het effect van bliksem is op die dingen.
Hoiquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe zit dat met vliegen door onweer dan? Een vliegtuig is ook een kooi van Faraday, maar de ontlading vliegt niet zomaar weg. Of worden vliegtuigen niet geraakt?
Nietesquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar waar ben je dan veiliger? Niets is er dan nog overquote:
noted ... Hou er nu eens mee op ..quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"ik ben een auto"?
Ok.
[ afbeelding ]
Cute! Heb je een foto van hem?quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had lang geen auto maar wel een opblaaspop
En als autos straks helemaal van fiber glass zijn gemaakt, gewoon een bliksemafleider op je dak monterenquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Gerecycled rubber natuurlijk. Dus dat zit wil goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi![]()
Bij vliegen kan ook de bliksem inslaan. Ligt er een beetje aan of je bezemsteel van hout is of carbon dan wel metaal
quote:
"Hou er nu eens mee op"quote:
Niets meer!quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:27 schreef drakin het volgende:
* drakin Gaat bang in bedje liggen
Is er dan niks meer veilig
Gelukkig heb ik mijn drakenvriendje nogquote:
Dat zit ook zachterquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerecycled rubber natuurlijk. Dus dat zit wil goed.
Je gedrag naar mij vind ik geen grapje meer.. je eerste post van de dag hier is met een post edit en het mij belachelijk maken .... .. dus ik ben er klaar mee.. je houdt er mee op Punt uit ...quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Hou er nu eens mee op"![]()
Grapjes mogen ook al niet meer van Kim Jong-Un!? Naar je nest, zuurpruim
Stel je niet aan, zeikerdquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gedrag naar mij vind ik geen grapje meer.. je eerste post van de dag hier is met een post edit en het mij belachelijk maken .... .. dus ik ben er klaar mee.. je houdt er mee op Punt uit ...
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey EngineOok al weer wakker. JIj bent ook geen uitslaper he?
O dat is mooi dan tochquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Nee niet echt inderdaad. Voor mijn gevoel heb ik uitgeslapen
Een piepjong donzen vogeltjequote:
Dat is een aparte foto ,die vleugels lijken ook op twee koppen van vogelsquote:
Ik scrolde en keek ook al vreemd, tot ik verder scrolde en zag dat het een roofvogel wasquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een aparte foto ,die vleugels lijken ook op twee koppen van vogels
Ja een bijzondere fotoquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik scrolde en keek ook al vreemd, tot ik verder scrolde en zag dat het een roofvogel was
Ik vind taart eten een veel beter idee om linkshandigendag te vierenquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag ook linkshandigendag [ afbeelding ]
@:D. @:Haags
Geen idee wat ik daarmee zou moeten doen. Ergens demonstreren of zo?
Goed planquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind taart eten een veel beter idee om linkshandigendag te vieren
quote:
Ik vind dat een mooie taak voor jou om dat eens uit te gaan zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! zijn linkshandig en rechtshandig?
Ja, zal ik een topic aanmaken met een poll?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie taak voor jou om dat eens uit te gaan zoeken.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Demonstreren of taart, lastige keuzequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind taart eten een veel beter idee om linkshandigendag te vieren
Hopelijk heb je twee linkse handen danquote:
Met pannen en dekselsquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, eentje, maar die is wel heel erg linksquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk heb je twee linkse handen dan
Niet echt spannendquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! zijn linkshandig en rechtshandig?
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie taak voor jou om dat eens uit te gaan zoeken.
Meen je dat? Dat soort dingen boeit mij nu echt niets eerlijk gezegd.quote:
Je moet het ook niet al te serieus nemen,daarom staat het ook in ONZquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat? Dat soort dingen boeit mij nu echt niets eerlijk gezegd.
Maar ik zag dat je er al een topic over hebt geopend, ben benieuwd
Voor daar een leuk onderwerp.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet het ook niet al te serieus nemen,daarom staat het ook in ONZ
En dan overal op FOK! linkjes posten, want FOK! is groter dan 40+quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, zal ik een topic aanmaken met een poll?
Done
Ik vind zulk dagen juist wel grappig, zoals Knuffeljekatdag, en morgen is het Wereld Hagedissendagquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met pannen en deksels![]()
Dom gedoe ook eigenlijk al die nuttelozen dagen benoemen dag van de linkshandigen
Weet niet of sommigen daar blij van worden, als ik de topic link er postquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan overal op FOK! linkjes posten, want FOK! is groter dan 40+
Ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of sommigen daar blij van worden, als ik de topic link er post
Ik heb er echt helemaal niets mee al die onzinquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zulk dagen juist wel grappig, zoals Knuffeljekatdag, en morgen is het Wereld Hagedissendag
Alleen 13 januari.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee al die onzin
Inderdaad, en op sommige dagen kan je nog kiezen ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Er zijn er nogal wat![]()
https://www.jaarkalender.nl/inhaakkalender/
Moest ik nog op die link klikken ook om te kijken wat het wasquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en op sommige dagen kan je nog kiezen ook.
Die is wel best bekendquote:
Kroketten eten op je verjaardagquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Toch even gespiekt en ik ben jarig op Nationale Krokettendag
Hey marcbquote:
Voor de fansquote:
Je kan op minder leuke dagen jarig zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:24 schreef engine het volgende:
M'n broertje is jarig op Wereld Reuma Dag zag ik meteen. Heeft hij weer.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan op minder leuke dagen jarig zijn
Ah okquote:
Nu heb ik trekquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Ik op Wereld Parkinsondagquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
M'n broertje is jarig op Wereld Reuma Dag zag ik meteen. Heeft hij weer.
Stomquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Er zijn er nogal wat![]()
https://www.jaarkalender.nl/inhaakkalender/
quote:
Ja ik had ook wel een snack gewildquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jij had Nationale Kaassoufleedag gehoopt he
En daarin weer uniekquote:
Die van mij 2quote:
Hhm, moet daar even goed over nadenken, wat voor dag het dan wordtquote:
Welke twee dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij 2
En er mag 1 iemand zo blij zijn dat ze de eer heeft ook op die dag geboren te zijn.\
Eigenlijk hoort ze mijn voeten te kussen
Niet te lang denken he, voor je het weet is ie alweer vergevenquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm, moet daar even goed over nadenken, wat voor dag het dan wordt
Door misschien wel iets stomsquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te lang denken he, voor je het weet is ie alweer vergeven
Dat gaat wel sneller, dan boom voor boom te plantenquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:53 schreef aloa het volgende:
Zo simpel, maar je moet er maar opkomen![]()
[ twitter ]
Ga straks uit eten bij de Griek en misschien daarvoor naar een nieuw bank kijken.quote:
Wat geweldigquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:53 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Oeh, lekker, grieksquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga straks uit eten bij de Griek en misschien daarvoor naar een nieuw bank kijken.
Eerst energie zien te krijgen
Ga ik ook het liefst eten bij de Griekquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, lekker, grieks
Kan je dat niet kopen, die energie?
En heb je ook een goede?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook het liefst eten bij de Griek![]()
Deze energie niet
I ga altijd naar de Griek ik Duiven, daar is alles goed, qua kruiden, qua bakken, qua hoeveelheidquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En heb je ook een goede?
Dus dat de gyros goed is ipv hard
Nog van harte Souryquote:
Beste nieuws van de dagquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:53 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ik heb meerder berichten, of pak je de bovenste?quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Goed spelletje, ik kreeg:
Florida man accused of forcing small alligator to drink beer
Yepquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb meerder berichten, of pak je de bovenste?
Kom maar opquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Goed spelletje, ik kreeg:
Florida man accused of forcing small alligator to drink beer
quote:Florida man bit victim in the face during machete attack
Wat onbeleefdquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:29 schreef sly-nl het volgende:
"Florida man"
ik kreeg "disable your adblocker fag"
AI wordt steeds slimmer.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:29 schreef sly-nl het volgende:
"Florida man"
ik kreeg "disable your adblocker fag"
Durf ik op zijn leeftijd best te betwijfelenquote:
Schandalig!@quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gedrag naar mij vind ik geen grapje meer.. je eerste post van de dag hier is met een post edit en het mij belachelijk maken .... .. dus ik ben er klaar mee.. je houdt er mee op Punt uit ...
quote:A Florida Man is facing charges after he attempted to rob a Wawa in Largo with a pocket knife over a Snickers bar.
Ik lees mijn naam.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Schandalig!@
Wat ik nog schandaliger vind, maar ook wel weer leuk, is dat Sjoef in post 123 van dit topic z'n eigen kloontje gebruikt om Sly te disliken. Casita! Wist al een tijdje dat dit een kloon was v onze Chufi. Want likete hij ook posts mee in SHO waar ik nogal eens wordt aangevallen door de Harry en Meghan
fanclub omdat ik een andere mening heb over dit enge stel
. Toen voor de fun Casita op de korrel genomen.
Zelfde zinnen, na een spatie pas het vraagteken, weinig interpunctie, posten in dezelfde topics als Chufi. En overduidelijk verder dat het onze Sjoef is. En hij houdt nog van Downton Abbey ook (whatever dat moge zijn)!@
Ook wel wat pathetisch om je eigen post te liken met de hoop dat er iets blijft kleven van: "die Slaai kan misschien hopelijk ooit een ban krijgen"
Had ie beter Aloa en nog wat potentile likers kunnen vragen om een like!
casita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in hot wings?Man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smerig ook wel..
Wat ik me dan weer afvraag,quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in hot wings?Maar dat kan voor jezelf toch ook niet goed zijn om een hete hot wing naar binnen te schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
ik was nu mijn smartphone halen, is bij en
huis gelegen bij de kompotthaufen
de vent van de huis heeft gevonden
Geen idee. Lijkt me niet echt handig iddquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag,
hoe heeft ze haar doos niet zwaar verbrand aan die dingen. Die zijn echt vies heet.
Of kregen de klanten koude?
moest bij en tentfeestje naar buuitenquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moest bij en tentfeestje naar buuiten
en moest poepen maar de huis was op
eind van de dorf en de tent in de mid van dorf
Wat ga je eten?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn eten is er.
Stel je toch voor dat je chicken wings besteld hebt voordat je net een afbeelding ziet van iets
Eetsequote:Op zondag 13 augustus 2023 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn eten is er.
Stel je toch voor dat je chicken wings besteld hebt voordat je net een afbeelding ziet van iets
Hoe kwam ie daar dan ?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
ik was nu mijn smartphone halen, is bij en
huis gelegen bij de kompotthaufen
de vent van de huis heeft gevonden
Maar er is dus wel feestquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee waarom ik van de tent zo
veel wegegangen ben
Que ?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:33 schreef mario390 het volgende:
insgesamt heb ik 5 voetplattern
op de 2 fersen ook
OK .... doe maar weer rustig aan danquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
heb me de 2 voeten in de natte sandalen
als ik 3 kilometer naar de volgende dorf
gegangen ben heb me wond gerijben op 5 stellen
op de bus moest ik om 10 1 ur wachten
Nope dat achterlijke banbeleid staat mij in de weg om op fok te zijn.quote:
Welke wedstrijd?quote:
0-0 nog zie ikquote:
Snap ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope dat achterlijke banbeleid staat mij in de weg om op fok te zijn.
Op oa. Ziggoquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
0-0 nog zie ik
Waar zenden ze dat uit tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat hier 'aan' maar damnquote:
Je moet niet naar Sierd luisteren want die is nogal selectief in zn commentaren.... Maar ja Getafe is wel een kutploegquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het staat hier 'aan' maar damn
Wat een debiele ploeg is dat getafe nog steeds![]()
Ik zie het gebeuren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet niet naar Sierd luisteren want die is nogal selectief in zn commentaren.... Maar ja Getafe is wel een kutploeg
Daarom kijk ik ergens anders... je kunt ook ander commentaar kiezen dacht ik op de Ziggoquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren.
Sierd is nog erger dan getafe
Helaas is het internationale geluid ook sierdquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ergens anders... je kunt ook ander commentaar kiezen dacht ik op de Ziggo
Doet die een Olaf Molletje ...quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas is het internationale geluid ook sierd
Ga in de rust lekker wat anders kijken. T is niet leuk om dit te zien ook.quote:
Ik vind het wel lachen ... Iedereen weet hoe ze spelen , maar toch trappen ze er elke keer weer in ....quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga in de rust lekker wat anders kijken. T is niet leuk om dit te zien ook.
Je kan er ook weinig aan doen. Het is schoppen, vasthouden en zoveel mogelijk anti-voetbal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen ... Iedereen weet hoe ze spelen , maar toch trappen ze er elke keer weer in ....
Die rust laat nog ff op zich wachten
Dus je lost zomaar willekeurig mensen op?quote:
De spanning vanavond zat blijkbaar bij studio voetbal. Heb je per ongeluk gekeken?quote:
Nee.. gemist .. watsgebeurt?quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De spanning vanavond zat blijkbaar bij studio voetbal. Heb je per ongeluk gekeken?
Als ik het zo lees, ook niet gezien,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |