Van Klaassen weet je dat hij z'n (belangrijke) goaltjes meepikt en zich helemaal kapot werkt. Taylor hobbelt maar wat mee en brengt aan de bal ook niks.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We moeten hem idd niet meteen afschrijven. Dat gerommel vorig seizoen heeft wel impact op zo'n jongen. Denk als ie het net weer gaat vinden het wel eens goed kan komen.
Taylor moet iig weg, dan nog liever Klaassen.

Daarom idd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Klaassen weet je dat hij z'n (belangrijke) goaltjes meepikt en zich helemaal kapot werkt. Taylor hobbelt maar wat mee en brengt aan de bal ook niks.

1 speelronde zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Feyenoord wel echt veel verder dan Ajax.

Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Feyenoord wel echt veel verder dan Ajax.

+wieffertjequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.

. Die worden gewoon weer derde of vierde, nu gelukkig weer wat rustiger hier.
 . Die worden gewoon weer derde of vierde, nu gelukkig weer wat rustiger hier.

Ik zeg al weken dat het een matig elftal is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.

als alles daar heel blijft idd, maar in de breedte te matig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Zou ook zo maar het seizoen van AZ kunnen worden, die blijven wat onder radar maar hebben ook gewoon prima materiaal rondlopen (voor eredivisie begrippen).

Dat is een Ajacied.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Simmertje het volgende:
Allemaal even de groetjes doen aan klaasweetniets

Gouden lichting er nog achter natuurlijk. Zit sowieso te wachten op een winnaar buiten de top drie als het ergens mogelijk is het de Eredivisie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
als alles daar heel blijft idd, maar in de breedte te matig.
En dit was gae he..

ik zit daar iig niet op te wachtenquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gouden lichting er nog achter natuurlijk. Zit sowieso te wachten op een winnaar buiten de top drie als het ergens mogelijk is het de Eredivisie.

Een onvervalst voetbalsprookje kan je toch geen nee tegen zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zit daar iig niet op te wachten

Erg mooi.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef Scorpie het volgende:
Aankomende week zal het hier wel lekker rustig blijven

Als het maar niet ten koste gaat van mijn eigen clubquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een onvervalst voetbalsprookje kan je toch geen nee tegen zeggen.

Je bent geen romanticus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als het maar niet ten koste gaat van mijn eigen club

Na volgend weekend bedoel ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ergens is aankomende week wel begonnen.

Ja.quote:

Hebben ook hun drie sterkhouders verloren en volgens mij kan die hatzidiakos er ook nog vandoorquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Zou ook zo maar het seizoen van AZ kunnen worden, die blijven wat onder radar maar hebben ook gewoon prima materiaal rondlopen (voor eredivisie begrippen).

Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.quote:

Dit zou het ultieme scenario zijn. Ligt er ook aan of kudus weg gaat.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.

Zijn satulo en ito wel beide nodig?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.

Mjah, eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lens is juist afgehaakt. Hij schijnt 100% zeker naar ons te gaan.

Leipzig wellichtquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:03 schreef Adames het volgende:
En mooi hoor die akpom. Volgend jaar nog een spits erbij
En er zal vast nog wel een gek zijn die nog hoge potentie ziet in Brobbey

men zegt dat Lens zich heeft teruggetrokken dus dan maakt dat niet eens meer uit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed dan moet je wonen in Lens. Dat is bijna Wallonië. Moet je niet willen.

weer een 2e divisie spelertjequote:Ajax bereikt miljoenenakkoord met Middlesbrough over 27-jarige Chuba Akpom
Ajax heeft een akkoord bereikt met Middlesbrough over Chuba Akpom en hoopt hem snel te presenteren. Als alles goed verloopt, komt de 27-jarige aanvaller voor een vast bedrag van twaalf miljoen euro over van de Championship-ploeg, plus nog twee miljoen euro aan bonussen.
Johan Inan 13-08-23, 20:22 Laatste update: 20:27
Akpom maakte afgelopen seizoen een sterke indruk op het tweede niveau van Engeland. De Engelsman was goed voor 28 doelpunten in 38 competitiewedstrijden. Daarmee speelde hij een belangrijke rol in het behalen van de play-offs om promotie, maar door een nederlaag tegen Coventry bleef Middlesbrough in het Championship actief.

van het hoogste niveau is ook geen zekerheidje natuurlijk, dat zagen we vanmiddag welquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer een 2e divisie spelertje

Is het ook, en al lang ook. Geduld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan. Jij zei dat het al rond was.

Ik denk dat hij tegen grootmacht Fortuna Sittard wel een keertje scoort dus laat maar komen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer een 2e divisie spelertje

Snap ik wel, maargoed championship geen slecht niveau. Wellicht wel een eendagsvlieg, wellicht een laatbloeiter.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:37 schreef RipCity het volgende:
Van een Akpom niveau wordt je toch niet blij. Paniekaankoop. Dat is als die griek van VVV halen als die er 1 seizoen veel in schiet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |