Ja dat is echt de grap van de maandquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Onze aanvoerder, wat een teksten

Hij heeft de mazzel dat ie teruggekocht is voor veel geld. Nu moet je 'm wel minimaal 10 wedstrijden laten staan. Dat pakt niet verkeerd uit voor 'm denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het oogt soms nog wel een beetje druistig.

Zijn ook vragen waar je vrij weinig mee kuntquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

Beetje sneu gedoe allemaal daar bij ESPN.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn ook vragen waar je vrij weinig mee kunt

"Band is bijzaak."quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

Wie ooit bedacht heeft dat Hans Kraaij verslaggever moest worden...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Steijn wel echt een verademing in de interviews tot nu toe

Sluit ik me wel bij aan. Prima avondje uiteindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb best een vermakelijke pot voetbal gezien. Medic, Branco en Tahirovic (met name de 2e helft) zijn prima versterkingen zo te zien.
Zwakke plekken zijn de linksbackpositie, Salah Edine kan daar eigenlijk niet. Zat niet alleen bij de goal ongelukkig maar was ook nog een keer totaal weg bij een counter toen het 2-1 stond. Daarnaast is de 10-positie en de spitspositie echt een zorgenkind. Taylor mist daar in ieder geval het scorend vermogen, en Brobbey heeft ook teveel kansen nodig.
 fijn om weer in de Arena te zijn.
 fijn om weer in de Arena te zijn.

Wat wel een beetje kut is is dat als zowel Ito als Sutalo gaan komen dat ie denk op het bankie terecht gaat komen.quote:
 Het is dat Heracles een hele behoorlijke keeper had die een prima pot speelde, anders was er echt wel zo'n bal ingevlogen.
  Het is dat Heracles een hele behoorlijke keeper had die een prima pot speelde, anders was er echt wel zo'n bal ingevlogen.

Medic speelde meer dan prima. Maar dat het kut zou zijn als hij op bank kan komen, dat is toch alleen maar goed? Dat er meerdere goede opties zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat wel een beetje kut is is dat als zowel Ito als Sutalo gaan komen dat ie denk op het bankie terecht gaat komen.
Trouwens wel heerlijk dat we met die extra lengte in de ploeg en met die trappen van Branco gewoon weer gevaarlijke spelhervattingen hebben.Het is dat Heracles een hele behoorlijke keeper had die een prima pot speelde, anders was er echt wel zo'n bal ingevlogen.

Oh dat is ook zo, maar wel kut voor hem persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:14 schreef papert het volgende:
[..]
Medic speelde meer dan prima. Maar dat het kut zou zijn als hij op bank kan komen, dat is toch alleen maar goed? Dat er meerdere goede opties zijn.

Okay bedankt Klaas voor je mening.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Het was gewoon slecht als team
Je wint op een individuele van kudus
Iedereen gaat het nu mooier maken dan het was

dit hadden we niet afgesproken, wij hebben toch genotenquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:

laagbegaafdquote:Op zondag 13 augustus 2023 02:52 schreef cosmosis het volgende:
Bergwijn als captain....Sja wat een mentaal laagbegaaft persoon is dat

Dus de beste speler moet captain worden aldus de logica van Klaasquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Bergwijn de schuld geven dat hij aanvoerder is gemaakt
Alsof tadic hoogbegaafd was
Bergwijn is in principe je beste speler
Dus het is logisch
 .
. 

Dat gaat om een debuterende speler, ik neem aan dat ze heus wel een keer van buiten de 16 hebben gescoord de afgelopen 3 jaar.quote:

Hij is het nu dus laat hem wat de tijd krijgen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus de beste speler moet captain worden aldus de logica van Klaas.
Komt iets meer bij kijken Klaasie

Ja ik had het niet goed gelezen, nog te weinig koffie gehad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gaat om een debuterende speler, ik neem aan dat ze heus wel een keer van buiten de 16 hebben gescoord de afgelopen 3 jaar.
OptaAids met al dit soort 'unieke' stats: eerste linksbenige Kroaat die op zaterdag na 16u scoort in de linkerhoek. GAMECHANGER.

De angst en wanhoop klinkt al in je woorden. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioenquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Nee joh psvquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De angst en wanhoop klinkt al in je woorden. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen

Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef vrijgevochten het volgende:
kudus wanneer niet vertrokken de vaste nummer 10 maken

Eens en laat verdedigend ook wat teveel steken vallen, dat heeft Berghuis toch ook wel een beetje, zijn toch beide aanvallers. Ik heb liever een middenvelder als 10 maar die zal je moeten halen want een goeie hebben we niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.

Taylor heeft het op dit moment gewoon niet, dus die mag wel banken. Misschien dat het ooit nog wat wordt, maar hij blinkt nergens uit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Taylor mag ook wieberen hoor. Wat een matige voetballer.

Dit middenveld is niet complementair, als je met vd Boomen en Tahirovic speelt dan passen zowel Taylor als Klaassen er eigenlijk niet bij.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor heeft het op dit moment gewoon niet, dus die mag wel banken. Misschien dat het ooit nog wat wordt, maar hij blinkt nergens uit.

Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flankquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.

Je moet het in ieder geval proberen, die jongen wil het zelf graag en lijkt niet weg te gaan tenzij er een echte topclub komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flank

Er is niks mis mee als hij naar binnen zwerft maar op 10 heb je gewoon meer verdedigende en positionele discipline nodig en dat heeft hij niet, het is allemaal op intuitie wat hij doet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flank

Forbs op rechts? Gaan we dus weer een linksbuiten verpesten…?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nummer 10, een spits en een verdediger zodat Hato kan opschuiven naar de flank en je hebt wel een elftal.
Voor die nummer 10 kan je wel gewoon intern zoeken met Berghuis of Kudus (ik geloof dat Kudus zichzelf een 10 vindt) en dan Forbs op de flank. Taylor nog snel even verkopen en ik ben wel blij.

Misschien is het ook een goed idee dat hij eindelijk eens voor een langere periode het vertrouwen krijgt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey wederom laten zien dat hij het niveau niet aan kan. Snel lozen deze middelmaat, want dit soort kansen missen is echt spits onwaardig.

En Kudus speelt natuurlijk vooral voor FC Kudusquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is niks mis mee als hij naar binnen zwerft maar op 10 heb je gewoon meer verdedigende en positionele discipline nodig en dat heeft hij niet, het is allemaal op intuitie wat hij doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |