En deze tyfusdebielen zijn niet direct ontslagen?quote:De directie van de gevangenis schreef een mail aan het personeel waarin werd opgeroepen om De R. en zijn compagnon vooral niet in de weg te lopen. "Als deze twee het naar hun zin hebben en krijgen wat ze willen dan kunnen ze ook voor ons de rust behouden", schreef de directeur van de gevangenis.
Lysander de R.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie the fuck is die directeur in vredesnaam?
Gevangenen in Nederland hebben het stukken beter dan de gemiddelde bejaarde, het is gewoon een schande.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Onbegrijpelijk dit. Ze moeten daar toch zo corrupt zijn als de pest.
Moet je eens proberen als je in een verzorgingstehuis woont als bejaarde of hulpbehoevende.
Charisma hé. Maakt geen reet uit of je cipier bent. Mensen blijven mensen en zijn beinvloedbaar. Voor wat, hoort wat. Zo onbegrijpelijk is dat niet tenzij je wereldvreemd bent. Geldt net zo goed voor het bedrijfsleven of elk willekeurig anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Moet je eens proberen als je in een verzorgingstehuis woont als bejaarde of hulpbehoevende.
Zeg dat wel. Absoluut ongeschikt voor deze functie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:27 schreef Hexagon het volgende:
Die directeur is wel de slapjanus van de eeuw.
Charisma, me reet. Dit zijn gewoon maffia methodes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Charisma hé. Maakt geen reet uit of je cipier bent. Mensen blijven mensen en zijn beinvloedbaar. Voor wat, hoort wat. Zo onbegrijpelijk is dat niet tenzij je wereldvreemd bent. Geldt net zo goed voor het bedrijfsleven of elk willekeurig anders.
Nou inderdaad, daar krijgen ze elke dag gewoon weer een bord kapotgekookt snot waar je bij een gevangene nog medelijden bij zou hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Tot mijn grote schaamte moet ik jou (helaas) gelijk geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:44 schreef asco het volgende:
Prachtig hoe weer iedereen hier verbaasd over is.
De naieviteit in dit land is zo enorm groot.
Kon wel een politicus zijn...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:27 schreef Hexagon het volgende:
Die directeur is wel de slapjanus van de eeuw.
En maar wijzen naar andere bananenrepublieken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:46 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een lachertje. een crimineel de dienst uit laten maken achter de tralies
Heb je daar een link van? Ik heb ook gezocht maar kon niks vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb even opgezocht en de toenmalige directeur en eindverantwoordelijke van PI Zwaag is nu coach.![]()
Je verwacht het niet.
Dus? Charisma heeft niet per definitie positieve connotaties. Hitler was ook charismatisch.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Charisma, me reet. Dit zijn gewoon maffia methodes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop