quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Zal wel weer een vragen quiz zijn,
3 keer dacht ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef engine het volgende:
Hoeveel keer hebben ze nu muziek gehad eigenlijk?
Drie keer, ben nu de derde keer aan het monteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef engine het volgende:
Hoeveel keer hebben ze nu muziek gehad eigenlijk?
Dankje.quote:
Wat een flutopdracht...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Drie keer, ben nu de derde keer aan het monteren.
Ik wilde het net schrijfen. Als de verf donker is, zijn de wenkies toch ook donker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar desalniettemin zijn ze straks ook erg donker, na een paar dagen wordt het beter...
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje.
Dit krijgen ze gewoon cadeau dus.
Maar ze zijn wel weer up to date van alle drie hits van afgelopen jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.
Ja, opdracht valt zwaar tegen tot nu toe, en dan dat gelul van Hannelore over het missen van de familie ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.
Ja klopt na het uitspoelen een klein ietsjepietsje lichter... maar vervaagt naar een paar dagen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde het net schrijfen. Als de verf donker is, zijn de wenkies toch ook donker.
Mirthe knuffelt met Marciano - 12 augustus 2023.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef Harry het volgende:
Mirthe knuffelen met Marciano, en een zoentje in zijn nek geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt na het uitspoelen een klein ietsjepietsje lichter... maar vervaagt naar een paar dagen....
Ik houd het toch liever bij moeder natuur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij kan nu ook wenkies gaan verven...
Hahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het toch liever bij moeder natuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |