En weer persoonlijk, ieder zn mening accept dat een keer, iedereen heeft bijnamen enz scroll gewoon door als je er niet tegen kan maar stop eens met op de man af, en dit is mijn mening puntquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Sasha, die al meerdere keren heeft bewezen, dat ze een doorzetter is en maar moeilijk van opgeven wil weten, noem jij een droeftoeter? Sasha heeft winnaarsmentaliteit. Als men dat niet ziet, kun je ook niet serieus genomen worden in je postings. Ik vraag mij dan af, wie is hier dan de echte droeftoeter.
DGK_Tegengas is bezig met uploaden. Je kan hem een link vragen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga meteen ff kijken.
Kan het niet vinden, waar staat dat filmpje dan?![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
DGK_Tegengas is bezig met uploaden. Je kan hem een link vragen.
Owwquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
En weer persoonlijk, ieder zn mening accept dat een keer, iedereen heeft bijnamen enz scroll gewoon door als je er niet tegen kan maar stop eens met op de man af, en dit is mijn mening punt
Geeft aan hoe sociaal Mirthe is. Pluspuntquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:17 schreef engine het volgende:
Wendy zorgt goed voor Mirthe. De enige waar ze nog wat aan heeft daar in de loods.
Met zeven personen lijkt mij dat sterk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt of Sasha en Bern iets aan het voorbereiden zijn. Hele a4tjes worden vol geschreven.
Hebben zij weer een activiteit op de planning?
Film toch vanavond ? Weet niet of ze weer een spel hebben gepland van te voren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt of Sasha en Bern iets aan het voorbereiden zijn. Hele a4tjes worden vol geschreven.
Oooh mannen... ze zit nog in de verf...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Die donkere wenkbrauwen staan Wendy niet
spel vanavond, soort triviant hun organiseren nog iets , anders worden ze weer eens afgemaakt door bepaalde cosser hierquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Weekend Miljonairs..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jep weekends miljonair vanmiddag. Een quiz geloof ik maar precies weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Film toch vanavond ? Weet niet of ze weer een spel hebben gepland van te voren.
A okayquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh mannen... ze zit nog in de verf...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje lang fragment, maar wel de moeite waard ....![]()
Erik en Marciano over bekend zijn door het programma - 11 augustus 2023.Filmpje is prive?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar desalniettemin zijn ze straks ook erg donker, na een paar dagen wordt het beter...quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Zal wel weer een vragen quiz zijn,
3 keer dacht ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef engine het volgende:
Hoeveel keer hebben ze nu muziek gehad eigenlijk?
Drie keer, ben nu de derde keer aan het monteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef engine het volgende:
Hoeveel keer hebben ze nu muziek gehad eigenlijk?
Dankje.quote:
Wat een flutopdracht...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Drie keer, ben nu de derde keer aan het monteren.
Ik wilde het net schrijfen. Als de verf donker is, zijn de wenkies toch ook donker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar desalniettemin zijn ze straks ook erg donker, na een paar dagen wordt het beter...
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje.
Dit krijgen ze gewoon cadeau dus.
Maar ze zijn wel weer up to date van alle drie hits van afgelopen jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.
Ja, opdracht valt zwaar tegen tot nu toe, en dan dat gelul van Hannelore over het missen van de familie ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
Kan je wel zeggen, even niet bewegen.
Ja klopt na het uitspoelen een klein ietsjepietsje lichter... maar vervaagt naar een paar dagen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde het net schrijfen. Als de verf donker is, zijn de wenkies toch ook donker.
Mirthe knuffelt met Marciano - 12 augustus 2023.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef Harry het volgende:
Mirthe knuffelen met Marciano, en een zoentje in zijn nek geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt na het uitspoelen een klein ietsjepietsje lichter... maar vervaagt naar een paar dagen....
Ik houd het toch liever bij moeder natuur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij kan nu ook wenkies gaan verven...
Hahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het toch liever bij moeder natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |