Erik heeft hoge verwachtingen van zijn deelname aan EJVJL, maar ik vermoed dat Bern ook een bepaalde verwachting heeft. Als TV-persoonlijkheid iets in de TV-wereld doen. Vandaar denk ik ook zijn drive om diverse keren als wannabe presentator iets te organiseren. Waarvoor doe je dat anders??quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
Als Bern maar niet zo erg gaat rrrrrrrrrrr-en strakjes, vind ik niet leuk..
Misschien is het iets wat hij makkelijk kan. De leraren opleiding zit vol met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Erik heeft hoge verwachtingen van zijn deelname aan EJVJL, maar ik vermoed dat Bern ook een bepaalde verwachting heeft. Als TV-persoonlijkheid iets in de TV-wereld doen. Vandaar denk ik ook zijn drive om diverse keren als wannabe presentator iets te organiseren. Waarvoor doe je dat anders??
Ook cossers zónder streams hebben het recht te reageren op wat hier geschreven wordt. Zij bekijken de filmpjes en volgen de tv uitzendingen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Soms he, soms denk ik dat hele cossen vol worden geschreven door cossers die niet naar de streams kijken.
Wendy masseert Mirthe. Mirthe praat over de muziek die ze gehoord hebben. Wendy zegt dat ze niet probeert te luisteren naar de tekst want ze is bang dat ze mee gaat zingen. Dat heeft Mirthe ook.
Bern en Sasha zitten op internet en Sasha lees iets voor over Jane Goodall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien is dat de achterliggende gedachte van Bern maar hij vindt het ook echt leuk om te doen en dat doet hij ook goed... alleen als hij zo overdreven gaat rrrrrrrrr-en, niet fijn..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Erik heeft hoge verwachtingen van zijn deelname aan EJVJL, maar ik vermoed dat Bern ook een bepaalde verwachting heeft. Als TV-persoonlijkheid iets in de TV-wereld doen. Vandaar denk ik ook zijn drive om diverse keren als wannabe presentator iets te organiseren. Waarvoor doe je dat anders??
heeft hij al gezegdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:54 schreef Harry het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje lang fragment, maar wel de moeite waard ....![]()
Erik en Marciano over bekend zijn door het programma - 11 augustus 2023.Jammer, hij loopt vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, heb ik zelf ook soms, even cookies verwijderen en je browser opnieuw opstarten, meestal helpt dat ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mirthe knuffelt met Marciano - 12 augustus 2023.Deze doet het wél goed gelukkig. Maar Marciano liep op Mirthe af en sloeg zijn arm om haar heen, dus geen initiatief van Mirthe uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, heb ik zelf ook soms, even cookies verwijderen en je browser opnieuw opstarten, meestal helpt dat ...Ga ik meteen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat `blokkerige` is inderdaad iets van de laatste tijd maar stoort mij niet, Is nog steeds aanwezig trouwens.
Erik en Marciano over bekend zijn door het programma - 11 augustus 2023.Erik, maar ook Marciano, denken dat ze HEEL BEKEND gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig vindt Erik zich een C-bekende Nederlander. Hij denk nog wel een B-bekende Nederlander te worden.Het komt goed.... En anders maar niet.
het zal iets zijn wat ze hopen of leuk zouden vinden. Beide lijken me slim genoeg om deze ambitie te laten vallen na een goed gesprek bij de exit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Erik, maar ook Marciano, denken dat ze HEEL BEKEND gaan worden![]()
Gelukkig vindt Erik zich een C-bekende Nederlander. Hij denk nog wel een B-bekende Nederlander te worden.
Sacha zei toen Bern vroeg of zij wou presenteren vanavond. Dat bern iets wilde doen met presenteren in de toekomst en dat daarom hij het maar moest presenteren vanavond. Zodat hij zich kon laten zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Erik en Marciano over bekend zijn door het programma - 11 augustus 2023.Aanbevolen !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bijzondere kijk van Erik op de TV-wereld.......Het komt goed.... En anders maar niet.
en vertelde Erik nu dat hij op Wendy gaat? Sorry ik deed even boodschappen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:47 schreef juul. het volgende:
Erik licht Mirthe in om de bro's tegenover elkaar te zetten
Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:52 schreef Wibehh het volgende:
Is dit een initiatief van K5 of van Erik zelf om Sasha en Bern uit elkaar te halen?
Erik is mogelijkheden aan het doornemen. Stappen vooruit aan het denken. Daarbij zal er misschien ooit op Wendy gestemd moeten worden. In andere mogelijkheden heeft hij het over samenwerken met Wendy. Het is tactiek, niks persoonlijks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
en vertelde Erik nu dat hij op Wendy gaat? Sorry ik deed even boodschappen...
ik ben er nu weer bij, dank je..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Erik is mogelijkheden aan het doornemen. Stappen vooruit aan het denken. Daarbij zal er misschien ooit op Wendy gestemd moeten worden. In andere mogelijkheden heeft hij het over samenwerken met Wendy. Het is tactiek, niks persoonlijks.
Ik denk dat het idd goed is als Sasha en Bern uit elkaar gespeeld worden. Want die hebben drie stemmenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:59 schreef engine het volgende:
Het is wel goed dat iemand in team Erik - Mirthe hierover nadenkt want Mirthe is hier helemaal niet mee bezig.
Maar eerst willen ze de bro's tegen elkaar zetten. Iedereen is goed ingelicht deze keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd goed is als Sasha en Bern uit elkaar gespeeld worden. Want die hebben drie stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |