Ze mogen ook wel een keer stemmen zonder de opdracht te weten vind ik. Maakt het wel wat spannender. Geen overleg, gelijk stemmen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Laten ze maar eerst afwachten of er 1 of 2 moeten worden genomineerd.
En met 1 ook afwachten wat de uitdaging is.
Is het een redelijke gemakkelijke, zou Bern of Sas zich moeten laten nomineren, om dan 1 van de bro's naar huis te sturen.
Dan zou K5 wel erg veel vrijheid krijgen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:08 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel een keer stemmen zonder de opdracht te weten vind ik. Maakt het wel wat spannender. Geen overleg, gelijk stemmen.
Héérlijk, dat ze dat maar mogen blijven houden tot Isaac en Marciano er uit zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd goed is als Sasha en Bern uit elkaar gespeeld worden. Want die hebben drie stemmen
K5 is geen deelnemer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan zou K5 wel erg veel vrijheid krijgen!
Ze kunnen dan elk spel / niveau nog meer manipuleren.
Waarom vrijheid? Ik vind het belachelijk dat er elke keer bekend is wat de opdracht is en dan nog even met je groep kan overleggen wie op de stip komt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan zou K5 wel erg veel vrijheid krijgen!
Ze kunnen dan elk spel / niveau nog meer manipuleren.
WIe had dit achter de onzekere Erik gezochtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:16 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe moet een zaadje planten bij Wendy of het wel zo verstandig is dat Sasha en Bern er nog in blijven
Hij is best slim bezigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe had dit achter de onzekere Erik gezocht
Ik vond mijn stelling wel duidelijk eigenlijk......quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
K5 is geen deelnemer.
En ik heb tot nu toe nog niet veel manipulatie gezien. De afgelopen eliminatieopdrachten hadden elke keer ook door de andere gewonnen kunnen worden.
Zodra Sas en Bern dit in de gaten hebben is Erik wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:18 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij is best slim bezigAls hij een groepje vormt met Mirthe en Wendy spelen ze die anderen misschien wel weg
dit wordt moeilijk voor Mirthequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zodra Sas en Bern dit in de gaten hebben is Erik weg
Ja Erik wil dus eerst Sas of Bern weg hebben ipv marciano of Isaacquote:
Lijkt me ook wel frustrerend voor Erik. Hij weet precies hoe het zit maar Mirthe lijkt het niet helemaal door te hebben aan haar reactie te horen. En dan moet zij een zaadje gaan planten bij Wendy. Kans is groot dat het plan direct uitkomtquote:
Ik denk ook wel dat het zo gaat lopen en als er 1 man de eliminatie moet spelen kan het ook nog alle kanten uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel frustrerend voor Erik. Hij weet precies hoe het zit maar Mirthe lijkt het niet helemaal door te hebben aan haar reactie te horen. En dan moet zij een zaadje gaan planten bij Wendy. Kans is groot dat het plan direct uitkomt
In opdracht van Isaacquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |