Eindelijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Bern legt even uit hoe ze de bro's eruit gaan nomineren![]()
Erik en Mirthe op Marciano.
Bern, Sasha en Wendy op Isaac.
Er is een plan!!!!
Van mij mag hij hem snel mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Van die Isaac met z’n strijkplank wordt je toch ook niet goedhet is prima dat je netjes bent maar hij gaat wel heel ver hoor..
Zo ook de mijne.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat zei m'n oma ook altijd
Geen idee, wat je bedoeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hmmm Wendy is zelf ook niet de betrouwbaarste...
En die de manager dan kiest moet de eliminatie doen en dat is dan of Isaac of Marciano en wie van de twee wint stuurt dan Bern naar huis. Vraag me af of ze dat risico durven te nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....
als er dan 2 moeten komen, bepaalt de manager volgens mij
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van mij mag hij hem snel mee naar huis nemen
Die familieband moet gehalveerd worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Iedereen die de bro's eruit wil hebben
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die familieband moet gehalveerd worden.
Zijn ze echt familie, want ik dacht dat de roots anders waren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die familieband moet gehalveerd worden.
Ik juist nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnen
Niet omdat hij strijkt maar hij strijkt bij elke zoemer zijn kleding en niet een keer met de bout erover maar in alle precisie.. je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn kleding strijkt??
Dat mag, maakt je ook wel uniek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnen
Nee, maar ik denkt omdat ze elkaar bro noemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn ze echt familie, want ik dacht dat de roots anders waren?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat mag, maakt je ook wel uniek.
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen hadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee, maar ik denkt omdat ze elkaar bro noemen
Ex van Marciano is 'n nicht van Isaakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.
De ex van Marciano is toch een nicht van Isaac?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.
Iets aangetrouwds, weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano is nicht van Isaacquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |