Ja, zou ik op zo’n moment ook zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeggen het nu zelf ook.
Rupert naar Immi of Wendy naar haar kindjes.
Wat weer flauw ...ze wil graag een B&B beginnen en denk dat ze daar heel geschikt voor isquote:
Daar kwam ze mee binnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat weer flauw ...ze wil graag een B&B beginnen en denk dat ze daar heel geschikt voor is
harde werkster
Ik geloof daar niks van, 2 weken voor het eind, 850.000, ja, nu wil ik wel naar huis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen beide ook wel naar huis
Dat gaat het niet om... ze eet van 2 walletjes.... ze wilde in 1ste instantie op Bern..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet slim? Maar ze heeft toch mee gestemd met Sasha enzo?
En een Guusquote:
Het geeft ook wat rust om dit uit te spreken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zou ik op zo’n moment ook zeggen.
Ze hebben een heel grote kans op 850k. Nog een paar weekjes.
‘Lekker naar de kiendjes’ my ass.
zo kort voor het einde en met zo'n grote kans op de prijs?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen beide ook wel naar huis
Die rat speelt het spel bijzonder slimquote:
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van, 2 weken voor het eind, 850.000, ja, nu wil ik wel naar huis.
Echt niet.
Ja, ze krijgen vaste lasten vergoed. Maar niet iedereen op dezelfde wijze, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?
dan zouden ze inmiddels toch ook al een lekker bedrag gespaard hebben
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
zo kort voor het einde en met zo'n grote kans op de prijs?
Echt niet
Vannacht om half drie gaat die weer, eliminatieopdrachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoop dat we niet weer continu die rot toeter te horen krijgen
Die dagvergoeding is om vaste lasten te kunnen betalen. Ik denk dat het maandelijks wordt gestort zodat alles betaald kan worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?
dan zouden ze inmiddels toch ook al een lekker bedrag gespaard hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |