Ik zie liever een van twee walletjes etende Wendy vertrekkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan hoop ik dat Ruppie snel naar Imi mag![]()
Je bedoelt dat groepje wat overwoog met de bro’s mee te stemmen op Wendy?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Omg gelukkig niet op Bern anders kon ze het bij groep Sas ook schudden
echt hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar in het kader van 'woke' moet er ééntje van de bro's winnen, dat ga ik echt bijna geloven..
Spijker kop!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Dus isaak bepaald eigenlijk voor beide groepen op wie gestemd wordt
Ik denk dat je je niet zo moet laten meeslepen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar in het kader van 'woke' moet er ééntje van de bro's winnen, dat ga ik echt bijna geloven..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Kijk je geen streams?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie liever een van twee walletjes etende Wendy vertrekken
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
En daar heb je helemaal gelijk in, als ik dan weer ff los ben van hier dan denk ik 'waar maak ik me druk om, het is maar een spelletje'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet zo moet laten meeslepen.
Van de bro's hoeft ze helemaal niets te verwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat groepje wat overwoog met de bro’s mee te stemmen op Wendy?
Dat geloof ik in. Op papier is Wendy veel zwakker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's niet
rupi wilde zijn eigen hachje redden, en blijkbaar willen de bro s hem ook kwijtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's niet
Dat wel idd. Maar hoe kan de rest zo blind zijn, ik snap het nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.
dat roep ik al maanden. hij is de eindbaas.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |