met een mes naar de apenheul, wat was die vent denkendequote:Op donderdag 10 augustus rond 16.15 uur kwam er een melding binnen bij de meldkamer van een bedreiging in de Apenheul. Daar zou een man met een flink mes hebben gedreigd. Door aanwijzingen van medewerkers van het park kon de man, 28-jaar uit Vlissingen, snel door de gealarmeerde agenten worden aanhouden. Het betreffende mes troffen de agenten aan en is in beslag genomen. Niemand raakte gewond.
Zijn kind, dat bij de verdachte aanwezig was, is overgedragen aan het eigen zorgkader.
Vanmiddag wordt getoetst of de man in verzekering wordt gesteld. De persoon die door de verdachte werd bedreigd doet vanmiddag aangifte De politie onderzoekt uiteraard wat de aanleiding is geweest voor dit incident.
Uit verklaringen blijkt dat het donderdag 10 augustus erg druk was in het park. Mochten er bezoekers zijn geweest die het incident hebben gezien of de situatie hebben gefilmd dan wil het rechercheteam dat dit incident onderzoekt graag met hen in contact komen!
Dat kan door het tipformulier in te vullen of te bellen met 0900 8844 ovv dit kenmerk: 2023365440
Was het wellicht een aap? #dtvquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
https://www.politie.nl/ni(...)-het-dierenpark.html
[..]
met een mes naar de apenheul, wat was die vent denkende
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was het wellicht een aap? #dtv
Het fruit schillen voor die apen, daar doen die verzorgers geen moeite voor namelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Bokito is dood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een vreselijke sneue kneuzen lopen er toch rond. Met je mes naar een dierentuin.![]()
Dit soort figuren zouden eens flink door een Bokito genomen moeten worden.
Boks sis.👊quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bokito is dood.
Oh wacht, ik snap je punt. Boks bro.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:12 schreef Het_Bokje het volgende:
.... en wat heb jij afgelopen weekeind gedaan Eva Shaniqua?
"Ik ben met mijn pappa naar de Apenheul geweest en toen deed mijn pappa heel stoer. Hij was de stoerste aap van het hele park! Toen ben ik door een mevrouw meegenomen die mij limonade gaf. Dat was lekker."![]()
Ik zal volgende week eens wat mensen aanspreken in het Engels als ik daar ben, dit valt snel genoeg te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Iemand die Engels spreekt kan geen Vlissinger zijn, ok
Is een cultuurdingetje, je moet respect hebben voor ze en ze niet aankijken. Deze man heeft het er dus een beetje zelf naar gemaakt. Hopelijk kijkt de politie ook naar de rol van de man die hem beledigd heeft. Zijn streetcreds hebben er anders onder te lijden.quote:
Mensen die met apen heulen, deugen niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
https://www.politie.nl/ni(...)-het-dierenpark.html
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |