Dus denk ik eerder eli, het is alweer 2 dagen geleden de laatste..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. alhoewel ze tot dinsdag eten hebben
Als ze met twee drie overblijven voor de finale moeten er nog 5 of 6 uit in 2 wekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus denk ik eerder eli, het is alweer 2 dagen geleden de laatste..
Let´s hope that, heeft weer lang genoeg geduurd en nu weer lekker tegen elkaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus denk ik eerder eli, het is alweer 2 dagen geleden de laatste..
Max nog 3 per week dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze met twee drie overblijven voor de finale moeten er nog 5 of 6 uit in 2 weken
Ja ligt er aan met hoeveel de finale gespeeld wordt natuurlijkquote:
Ze had het over zetmeel {ofwel KH} die ze teveel binnenkrijgt door het brood. Ze staat er niet bij stil, dat suiker {net als fruit, wat ze veel eet} boordevol KH zit. Ze heeft totaal geen verstand van voeding.. Pasta rijst...KH..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik snap het niet, Mirthe die klaagt over te weinig binnenkrijgen, degene die al een jaar lang iedere avond (en ook tussendoor) lepels pindakaas, chocopasta, plakjes kaas e.d. eet... ze zei vanmorgen nog dat ze aangekomen was... hoe dan als je te weinig binnenkrijgt???
Je hoort trouwens haar naam niet noemen als het om eliminatie gaat of mis ik het?
Opdracht dan die tot maandag duurt, is de uitbetaling ook op maandag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. alhoewel ze tot dinsdag eten hebben
Ze zegt zelf dat het door het vele brood eten is. Ik zwel op zei ze. Ik heb een plofkop. Door het brood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik snap het niet, Mirthe die klaagt over te weinig binnenkrijgen, degene die al een jaar lang iedere avond (en ook tussendoor) lepels pindakaas, chocopasta, plakjes kaas e.d. eet... ze zei vanmorgen nog dat ze aangekomen was... hoe dan als je te weinig binnenkrijgt???
Je hoort trouwens haar naam niet noemen als het om eliminatie gaat of mis ik het?
Iedere avondquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ze heeft dat best vaak gedaan. Haar eigen gevoel gevolgd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:11 schreef juul. het volgende:
Het leek er op dat Wendy haar eigen ding gaat doen met een eventuele stemming, ze overlegde met Sas en Bern en die zeiden dat ze moet doen wat goed voelt
Dat zou mooi zijn, alhoewel ik niet drie dagen een verslag ga zitten typen danquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opdracht dan die tot maandag duurt, is de uitbetaling ook op maandag.
Mij is het ook niet echt opgevallenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere avondwaarom zie ik dat nooit want ik kijk meestal savonds.
Witbrood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat het door het vele brood eten is. Ik zwel op zei ze. Ik heb een plofkop. Door het brood.
Of een directe plek in de finale!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk iets groters...met kans op vrijstelling of iemand mogen wegsturen...
Daarbij klaagt ze meer over dat ze geen gezond voedsel krijgt zoals groente en fruit....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere avondwaarom zie ik dat nooit want ik kijk meestal savonds.
Zij week inderdaad bijna altijd af van de anderen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft dat best vaak gedaan. Haar eigen gevoel gevolgd.
Daar rekenen we anders wél op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, alhoewel ik niet drie dagen een verslag ga zitten typen dan
Volgens mij doet ze dat veelal in de nacht of erg laat in de avond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mij is het ook niet echt opgevallen
Ja dat zou echt leuk zijn, vooral als het niet Isaac, Marciano of Rupert zijnquote:
heb je haar dat zien doen dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat veelal in de nacht of erg laat in de avond.
Denk dat ze allemaal wel eens een boefje zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat veelal in de nacht of erg laat in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |