Jij weet mijn geluksmoment ook wel lekker te vergallen zeg!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Denk een verdienopdracht. Gisteren maar 10,- verdiend
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben nog eten tot na weekend , dus heel graag eli
Dat zit er wel in, maar we hebben gezien dat ze ook 2 x op een dag de alarm laten afgaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette jankt lelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij weet mijn geluksmoment ook wel lekker te vergallen zeg!
Het is nog twee weken, acht personen. Kan van alles zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, maar we hebben gezien dat ze ook 2 x op een dag de alarm laten afgaan.
Dus bij Quincy ging dat ook zo, ik heb de eerste paar weken gemist.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen Quincy speelde hij alleen en koos toen wie er weg moest (en dat was de eerste keer met Jeff ook zo geloof ik)
Hij stuurde Johan naar huis geloof ik (meende ik me te herinneren en kan het uiteraard fout hebben)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus bij Quincy ging dat ook zo, ik heb de eerste paar weken gemist.
Klopt, en daarna vertrok hij zelf vrijwillig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij stuurde Johan naar huis geloof ik (meende ik me te herinneren en kan het uiteraard fout hebben)
Niemand gehoord wat er werd gezegd net na de zoemer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:11 schreef juul. het volgende:
Het leek er op dat Wendy haar eigen ding gaat doen met een eventuele stemming, ze overlegde met Sas en Bern en die zeiden dat ze moet doen wat goed voelt
Hij zit op bed aan zijn haren te punnikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ligt Marciano al aan de beademing?
Vaste ritueel, pijpenkrullen draaien tot ze er af vallenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zit op bed aan zijn haren te punniken
hij wil mss jood worden met zijn pijpekrullen draaienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vaste ritueel, pijpenkrullen draaien tot ze er af vallen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
verwacht een spannenede en vooral vernieuwende poenopdracht
[ afbeelding ]
Dat vermoeden heb ik ook. alhoewel ze tot dinsdag eten hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik dacht al, wie zijn al die mensen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
verwacht een spannende en vooral vernieuwende poenopdracht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |