Toevallig zat ik daar nét aan te denken. Dan is het misschien wat gemakkelijker iemand te kiezen en gaan ze voor de meerderheid. Kijken of the bro´s dan nóg zo´n grote mond hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:02 schreef Hildetje het volgende:
Ff een klein vraagje…staat er in het regelement dat er nu bij de laatste Eli’s steeds twee mensen gekozen moet worden? Zou namelijk fijn zijn als er nu een Eli komt waarbij er maar 1 pers gekozen hoeft te worden….
Dan zou er geen eliminatieopdracht gespeeld kunnen worden, want als die ene persoon de opdracht goed doet gaat er niemand naar huis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:02 schreef Hildetje het volgende:
Ff een klein vraagje…staat er in het regelement dat er nu bij de laatste Eli’s steeds twee mensen gekozen moet worden? Zou namelijk fijn zijn als er nu een Eli komt waarbij er maar 1 pers gekozen hoeft te worden….
Die mag dan iemand naar huis sturen. Maar is tot nu toe maar 1x gebeurd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou er geen eliminatieopdracht gespeeld kunnen worden, want als die ene persoon de opdracht goed doet gaat er niemand naar huis.
Maar als die dan iemand weg mag stemmen…quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou er geen eliminatieopdracht gespeeld kunnen worden, want als die ene persoon de opdracht goed doet gaat er niemand naar huis.
O, das nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano schrok zich de tering. Hij hield letterlijk zijn hart vast.
Hagenees?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:06 schreef danaqui het volgende:
![]()
Tiano zn kastje gelijk op hol hij schrok zich de tering
Ow ja dat is waar, Jeffrey stuurde toen Jerrold naar huis, dat vind ik eigenlijk nog leuker dan een eliminatie tussen twee bewoners.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Die mag dan iemand naar huis sturen. Maar is tot nu toe maar 1x gebeurd.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:06 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Maar als die dan iemand weg mag stemmen…
ze hebben nog eten tot na weekend , dus heel graag eliquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Denk een verdienopdracht. Gisteren maar 10,- verdiend
Was echt leuk, iemand zal het heus wel op beeld hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:08 schreef xsaskiax het volgende:
ah jammer ik miste net het schrikmoment van Marciano!
Denk ook wel dat dat nog komt. Of die persoon het dan haalt is natuurlijk afwachten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar, Jeffrey stuurde toen Jerrold naar huis, dat vind ik eigenlijk nog leuker dan een eliminatie tussen twee bewoners.
Toen Quincy speelde hij alleen en koos toen wie er weg moest (en dat was de eerste keer met Jeff ook zo geloof ik)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |