Was te verwachten na haar actie van van de week. Niet heel slim van haar geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Bern: we kunnen ook met alle zeven op Wendy en dan kan zij de keuze maken tegen wie ze moet.
Isaac: Dat verdient ze niet!! om een keuze te maken!!![]()
Iedereen wil Wendy onder de bus gooien opeens
Ja en Isaac is de baas daar en iedereen legt zich er bij neerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:04 schreef juul. het volgende:
Nee Wendy mag niet kiezen van Isaac tegen wie ze wil spelen, verdient ze niet
Het zijn allemaal ratjes in deze fase van het spel. Alleen de één wat erger dan de ander. Isaac daartegen is wel de grootstequote:
? nou dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:05 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was te verwachten na haar actie van van de week. Niet heel slim van haar geweest
Ik heb geen moeite met Wendy, die mag er vandaag van mij wel uit. Die kan geen kleur bekennenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Wees dan een keer eerlijk vuile vieze stink ratten van een Ice en Marcio...
Zeg dan nu dat je op Wendy gaat, gadverdamme, wat is dit erg zeg...van zowel sas en bern als die 2 ratten..
die kansen lijken inmiddels al wel verkekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:05 schreef IkFok het volgende:
wat dom van team sacha . Nu alle pijlen op marciano of isaac. Dit is jullie kans
moet dat dan? iedereen zit er voor zichzelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Wendy, die mag er vandaag mij wel uit. Die kan geen kleur bekennen
Denk dat ze het niet mogen, dat ga ik nu echt geloven!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
die kansen lijken inmiddels al wel verkeken
of ze zien het niet
of ze mogen het niet
vreemde gang van zaken met die eliminaties
Ze schiet vooral zichzelf in de voet met die acties.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moet dat dan? iedereen zit er voor zichzelf
Ik snap de voorkeuren voor een bepaalde bewoner, maar wat maakt Wendy een winnaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moet dat dan? iedereen zit er voor zichzelf
Alles staat al klaar ze kunnen zo aan de bakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze moeten zo niet weer een uur+ op de kamer liggen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |