https://www.soaaids.nl/nl/voorkom-soas/hoe-krijg-je-soa-hoe-nietquote:Kun je een soa krijgen van aftrekken?
Ja, dat kan. Ook via je handen en vingers kun je sommige soa’s krijgen en aan anderen geven.
Kun je hiv krijgen van aftrekken?
Nee, van een piemel aftrekken kun je geen hiv krijgen.
Hoe zorg je dat je geen soa krijgt door aftrekken?
* Gebruik je een condoom, dan krijg je minder snel een soa
* Was je handen voor je iemand aftrekt
* Trek liever niet af als jullie wondjes, wratten of andere plekjes hebben op je vingers of piemel
Ik denk dat dit het wel goed samenvatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:11 schreef Viv het volgende:
@:emiliewortel goed dat je je bewust bent van het risico op een soa.Ik kwam deze informatie tegen:
[..]
https://www.soaaids.nl/nl/voorkom-soas/hoe-krijg-je-soa-hoe-niet
Zoveel mensen die hem ongewassen in de mond nemen tijdens een avond stappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:20 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso altijd goed je handen wassen! Zeker er na
Nou en, als ze maar goed hun handen wassen dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hem ongewassen in de mond nemen tijdens een avond stappen
Ja en dat zal heeeeeel vaak ook gewoon zonder problemen aflopen, al helemaal het handenwerk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hem ongewassen in de mond nemen tijdens een avond stappen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou en, als ze maar goed hun handen wassen dus
Dit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:11 schreef Viv het volgende:
@:emiliewortel goed dat je je bewust bent van het risico op een soa.Ik kwam deze informatie tegen:
[..]
Maar zijn er echt mensen die dit doen dan ja?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Bedoel je aftrekken met een condoom om? Geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:40 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar zijn er echt mensen die dit doen dan ja?
Was je handen stuk? Oh nee dat was............quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou en, als ze maar goed hun handen wassen dus
Handschoentjes aan, mondkapje op en een spatscherm voor als je helemaal los wil gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
Je gaat toch niet iemand aftrekken met condoom? Tering hee, wat zijn die mensen volslagen wereldvreemd die dat geschreven hebben. Het is geen bedrijf ofzo wat alles tot in de puntjes veilig moet maken voor personeel, het is het gewone fucking leven.
Veel plezier gr grquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:40 schreef emiliewortel het volgende:
Allemaal bedankt voor het meedenken, ik bleef toch twijfelen dus heb SOAAIDS een mail verstuurd met deze vraag.
Ik heb het volgende antwoord ontvangen:
Aftrekken is geen risico op een soa. Op je handen kun je geen soa oplopen. Sperma, voorvocht op jouw handen is niet gevaarlijk. Een soa of hiv kan niet door de huid van je hand heen.
Als je echter met dezelfde hand direct na het aftrekken jezelf vingert, kun je wel soa-bacteriën overdragen. Dit is overigens geen groot risico.
Ik ga nu met een gerust gevoel lekker iemand aftrekken! Nogmaals bedankt voor het meedenken!
Enige wat risicovol is, is het sperma. Dat kan via wondjes of andere beschadigingen aan de huid je lichaam binnendringen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:58 schreef emiliewortel het volgende:
Dankjewel voor de reacties allemaal. Auhhh ja ik was die ook site tegen gekomen. Wat mij vooral onzeker maakt is als ik diegene echt ga aftrekken en niet mijn mond, anus of iets anders met slijmvlies niet gebruikt ik dan veilig ben of niet.. Wil echt alleen iemand aftrekken, niet pijpen of neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |