abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8444655
Ik loop de afgelopen twee weken al een beetje met keelpijn en lichte hoofdpijn. Ik wil natuurlijk liever niet ziek worden en zeker over een week niet. Ik ga volgend week vrijdag op wintersport en dan kan ik een griepje natuurlijk helemaal niet gebruiken. Als ik dus echt ziek moet worden dan nu, zodat ik tegen de tijd dat mijn vakantie begint weer helemaal gezond ben.

Wat kan ik doen om te voorkomen dat ik ziek wordt? Ik heb geen tekort aan alle nodige vitamientjes en mineraaltjes, dus daar kan het niet aan liggen.

Weet iemand wat ik kan doen

pi_8444708
Lekker binnen blijven totdat je vertrekt.Wel af en toe luchten natuurlijk.
pi_8444732
Slaap je wel goed?
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:33:53 #4
45237 Vuur
We are not alone
pi_8444756
Ik vrees het ergste voor je,
Maar ikzelf was er met 2 dagen rust weer vanaf. Ik zou dus maar alvast wat rust nemen.
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_8444903
Tijd voor vitamineshot!

veel sinaasappeltjes en kiwi's eten

Does this turn you on?
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:40:17 #6
19284 B
van benbenieuwd
pi_8445069
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:32 schreef Mogiin het volgende:
Slaap je wel goed?
Ik slaap prima
pi_8445514
Als je hoofdpijn weer begint zou Citroen thee helpen , speciale thee weet de naam niet meer. en als je naar buiten moet gewoon goed inpakken sjaal dikke jas enz. have fun @ wintersport als het mee zit
pi_8445535
Dat zijn de depresieve dagen van de winter heb ik ook ! !
pi_8445620
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:05 schreef Marden het volgende:
Dat zijn de depresieve dagen van de winter heb ik ook ! !
Bright Light Energy van Philips.
pi_8445670
pi_8445834
Tegen een griepje helpt helaas helemaal niks behalve je lichaamstemperatuur verhogen, maar dat doet je meestal automatisch met koorts (door het nemen van koortsverlagende middelen, zoals paracetamol of aspirine verleng je dus het ziekteproces).
Met vitamine C kun je complicaties van een griepje voorkomen, maar de griep zelf niet (da's namelijk een virus, en vitamine c werkt tegen bacteriele infecties). Dus er zit niks anders op dan het uit te zitten. Wie weet valt het wel mee. Veel drinken (nee geen alcohol, koffie of zwarte thee) is altijd een goed idee.
Ga voor de zekerheid een paar keer vroeg naar bed, zorg dat je gezond eet, geen alcohol drinkt en genoeg daglicht ziet. Dan heb je echt alles gedaan wat je kunt.
mooi he, alles
pi_8446126
Okee dan, kiwis, sinaasappeltjes, thee, slaap, geen bier en afwachten.
* Romulan gaat zijn best doen.
En ziek of niet: ik ga op wintersport
pi_8450290
Veel vitamines eten, daarbij veel drinken zodat je geen koorts krijgt en veel rust.

Ik ben gisteravond eerst lekker in een heet bad gegaan en daarna naar bed (het was 21.10 uur ). Nu voel ik me al weer een stuk beter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')