Dat klopt. Wat dat betreft staan anale en orale seks op gelijke hoogte. Ze zijn allebei niet productief en bij beide wordt een gat gebruikt dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef JeWa100 het volgende:
Bij anale seks denken sommige mensen al dat het onnatuurlijk is. Het kan geen kinderen verwerken. Het gebeurt in de natuur dus het is natuurlijk maar dat terzijde.
Maar pijpen is toch wat hetzelfde? Kan ook geen kinderen verwerken, gebruikt een gat waar het niet origineel voor bedoeld was.
Het kan zijn dat een mens vroeger inderdaad plots een heel pervers idee had om dat eens uit te proberen. Ook sommige diersoorten doen inderdaad aan orale seks. Het idee dat het fijn zou zijn om eraan te likken is natuurlijk ook niet zo vreemd. Veel dieren kunnen dit immers ook zelf. Bij de mens is die stap ook zo gezet natuurlijk. Als de mens meer gaten had die zo groot waren als een penis, zouden er nog meer vormen van seks bestaan. Het is misschien maar gelukkig te noemen (of juist door de evolutie zo bedoeld) dat de neusgaten en oren over het algemeen te klein zijn voor een penis.quote:Waren dat dan vroeger eigenlijk de hele perverse homo sapiens dan die dat verzonnen? Gebeurt het in het dierenrijk ook?
Drugs zijn slecht voor je lichaam op lange termijn, dat weten we door wetenschappelijk onderzoek. Maar er is intrinsiek niets aan een ervaring die fijn voelt die maakt dat dat slecht voor je is. Alleen omdat drugs slecht voor je zijn maar wel fijn voelen, betekent niet dat alle dingen die fijn voelen ook slecht voor je zijn. Zo zijn suiker en alcohol wel slecht voor je (voelen meestal ook fijn), maar is pijpen gewoon hartstikke gezond. Wist je dat vrouwen die pijpen en het zaad doorslikken minder kans hebben op een miskraam?quote:Het is net als drugs, iedereen zegt dat het slecht voor je is maar het voelt wel fijn. Zo ook met dit soort zaken. Is het dan eigenlijk slecht voor je als je dat toelaat/doet?
AI TAmaruquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat dat betreft staan anale en orale seks op gelijke hoogte. Ze zijn allebei niet productief en bij beide wordt een gat gebruikt dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is.
[..]
Het kan zijn dat een mens vroeger inderdaad plots een heel pervers idee had om dat eens uit te proberen. Ook sommige diersoorten doen inderdaad aan orale seks. Het idee dat het fijn zou zijn om eraan te likken is natuurlijk ook niet zo vreemd. Veel dieren kunnen dit immers ook zelf. Bij de mens is die stap ook zo gezet natuurlijk. Als de mens meer gaten had die zo groot waren als een penis, zouden er nog meer vormen van seks bestaan. Het is misschien maar gelukkig te noemen (of juist door de evolutie zo bedoeld) dat de neusgaten en oren over het algemeen te klein zijn voor een penis.
[..]
Drugs zijn slecht voor je lichaam op lange termijn, dat weten we door wetenschappelijk onderzoek. Maar er is intrinsiek niets aan een ervaring die fijn voelt die maakt dat dat slecht voor je is. Alleen omdat drugs slecht voor je zijn maar wel fijn voelen, betekent niet dat alle dingen die fijn voelen ook slecht voor je zijn. Zo zijn suiker en alcohol wel slecht voor je (voelen meestal ook fijn), maar is pijpen gewoon hartstikke gezond. Wist je dat vrouwen die pijpen en het zaad doorslikken minder kans hebben op een miskraam?
Uitvinding van de sodomieten, zou jij met jouw naam toch moeten weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Het is ooit ontstaan (of in ieder geval populair geworden) in het Romeinse rijk, ten tijde van keizer Fellatio.
Het zou er aan kunnen liggen dat je nog nooit goed gepijpt bent. Toen ik jonger en nog maagd was, vond ik pijpen ook veelal oninteressant, omdat ik me het gevoel niet kon inbeelden. Als tiener kun je je het gevoel van neuken beter inbeelden denk ik, omdat je best je pik tussen twee kussens kunt steken of gewoon een matras of sok kunt neuken. Daarbij ontstaat een gevoel dat best op neuken lijkt. Het gevoel van pijpen is moeilijker in te schatten, ook omdat het misschien wat meer mentaal is. Toen ik voor de eerste malen gepijpt werd, werd dat gevoel bevestigd. Ik kreeg een vriendin die niet van pijpen hield en dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg, omdat ik voor mijn gevoel toch ook niet zo van pijpen hield ... totdat het uitging en ik een vriendin kreeg die geen genoeg kon krijgen van mijn lul. Bovendien was ze nog maar 18 en maagd, dus mocht ik haar leren pijpen. Moet je je voorstellen, ze kon het eigenlijk nog helemaal niet want ze had het nog nooit gedaan, maar door haar overgave en de verslaving die ze tentoonspreidde voor mijn lul, pijpte ze me beter dan elke vrouw die me ooit gepijpt had. En geloof me, ik ben best door een flink aantal wijven gepijpt. Ik heb haar precies geleerd wat ik lekker vond. Van de hoed en de rand zegmaar, haha. Uiteindelijk kreeg ze het fantastisch onder de knie: genoeg spuug erop, op en neer bewegen met draaiende handbewegingen erbij, proberen hem zo diep mogelijk in haar keel te steken terwijl ze vieze kokhalsgeluiden maakte, me aankeek met haar grote ogen en me complimenten gaf voor mijn grote lul. Vervolgens zoog ze het zaad eruit alsof ze 2 maanden in een grot had geleefd en dat haar eerste maaltijd was. Geloof me, op die manier houdt elke man van pijpen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:20 schreef realnice11 het volgende:
Ik ben hetero dude en ik kijk relatief weinig pijp videos op internet, weet niet waarom maar boeit me gewoon weinig, veel mannen op fok posten dan iets met pijpen, weet niet maar vind het ook vaak saaie mannen
Bonobo gespot.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Bonobo's pijpen elkaar gewoon om hallo te zeggen dus ik denk dat het al ouder dan de mensheid is
Ja preciesquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:19 schreef Chandler het volgende:
Maakt mij echt niets uit wie het bedacht heeft, maar ben hem/haar/ofwiedanook heel erg dankbaar!
Jij ook!? Zou eerder denken dat je dankbaar voor diegene bent die heeft bedacht dat beffen een goed idee wasquote:
Allermaal hele top ideeën geweestquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:44 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jij ook!? Zou eerder denken dat je dankbaar voor diegene bent die heeft bedacht dat beffen een goed idee was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |