abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210241906
Bij anale seks denken sommige mensen al dat het onnatuurlijk is. Het kan geen kinderen verwerken. Het gebeurt in de natuur dus het is natuurlijk maar dat terzijde.

Maar pijpen is toch wat hetzelfde? Kan ook geen kinderen verwerken, gebruikt een gat waar het niet origineel voor bedoeld was.

Waren dat dan vroeger eigenlijk de hele perverse homo sapiens dan die dat verzonnen? Gebeurt het in het dierenrijk ook?

Het is net als drugs, iedereen zegt dat het slecht voor je is maar het voelt wel fijn. Zo ook met dit soort zaken. Is het dan eigenlijk slecht voor je als je dat toelaat/doet?
pi_210242019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef JeWa100 het volgende:
Bij anale seks denken sommige mensen al dat het onnatuurlijk is. Het kan geen kinderen verwerken. Het gebeurt in de natuur dus het is natuurlijk maar dat terzijde.

Maar pijpen is toch wat hetzelfde? Kan ook geen kinderen verwerken, gebruikt een gat waar het niet origineel voor bedoeld was.
Dat klopt. Wat dat betreft staan anale en orale seks op gelijke hoogte. Ze zijn allebei niet productief en bij beide wordt een gat gebruikt dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is.

quote:
Waren dat dan vroeger eigenlijk de hele perverse homo sapiens dan die dat verzonnen? Gebeurt het in het dierenrijk ook?
Het kan zijn dat een mens vroeger inderdaad plots een heel pervers idee had om dat eens uit te proberen. Ook sommige diersoorten doen inderdaad aan orale seks. Het idee dat het fijn zou zijn om eraan te likken is natuurlijk ook niet zo vreemd. Veel dieren kunnen dit immers ook zelf. Bij de mens is die stap ook zo gezet natuurlijk. Als de mens meer gaten had die zo groot waren als een penis, zouden er nog meer vormen van seks bestaan. Het is misschien maar gelukkig te noemen (of juist door de evolutie zo bedoeld) dat de neusgaten en oren over het algemeen te klein zijn voor een penis.

quote:
Het is net als drugs, iedereen zegt dat het slecht voor je is maar het voelt wel fijn. Zo ook met dit soort zaken. Is het dan eigenlijk slecht voor je als je dat toelaat/doet?
Drugs zijn slecht voor je lichaam op lange termijn, dat weten we door wetenschappelijk onderzoek. Maar er is intrinsiek niets aan een ervaring die fijn voelt die maakt dat dat slecht voor je is. Alleen omdat drugs slecht voor je zijn maar wel fijn voelen, betekent niet dat alle dingen die fijn voelen ook slecht voor je zijn. Zo zijn suiker en alcohol wel slecht voor je (voelen meestal ook fijn), maar is pijpen gewoon hartstikke gezond. Wist je dat vrouwen die pijpen en het zaad doorslikken minder kans hebben op een miskraam?
Mja
pi_210242079
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:44 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat klopt. Wat dat betreft staan anale en orale seks op gelijke hoogte. Ze zijn allebei niet productief en bij beide wordt een gat gebruikt dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is.
[..]
Het kan zijn dat een mens vroeger inderdaad plots een heel pervers idee had om dat eens uit te proberen. Ook sommige diersoorten doen inderdaad aan orale seks. Het idee dat het fijn zou zijn om eraan te likken is natuurlijk ook niet zo vreemd. Veel dieren kunnen dit immers ook zelf. Bij de mens is die stap ook zo gezet natuurlijk. Als de mens meer gaten had die zo groot waren als een penis, zouden er nog meer vormen van seks bestaan. Het is misschien maar gelukkig te noemen (of juist door de evolutie zo bedoeld) dat de neusgaten en oren over het algemeen te klein zijn voor een penis.
[..]
Drugs zijn slecht voor je lichaam op lange termijn, dat weten we door wetenschappelijk onderzoek. Maar er is intrinsiek niets aan een ervaring die fijn voelt die maakt dat dat slecht voor je is. Alleen omdat drugs slecht voor je zijn maar wel fijn voelen, betekent niet dat alle dingen die fijn voelen ook slecht voor je zijn. Zo zijn suiker en alcohol wel slecht voor je (voelen meestal ook fijn), maar is pijpen gewoon hartstikke gezond. Wist je dat vrouwen die pijpen en het zaad doorslikken minder kans hebben op een miskraam?
AI TAmaru ;)
pi_210242197
God
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:40:33 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210242659
Bonobo's pijpen elkaar gewoon om hallo te zeggen dus ik denk dat het al ouder dan de mensheid is
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_210243041
Drugs vergelijken met gedrag als sex of eten, is wat de ggz en de verslavingszorg tegenwoordig ook doet. Die behandelen een cocaine verslaving hetzelfde als een eetstoornis, tegenwoordig.
Vinden ze hetzelfde mechanisme, dat ze dus niet snappen.

Bij drugs gaat er iets gigantisch mis in de hersenen en bij sex ofzo verandert er iets op een natuurlijke manier, maar niet x10000000000 mis door een psycho-actieve stof, zoals ook bij alcohol.

Drugs met sex vergelijken, is wat extreem religieuze mensen doen.
pi_210243103
Het is ooit ontstaan (of in ieder geval populair geworden) in het Romeinse rijk, ten tijde van keizer Fellatio.
pi_210243655
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Het is ooit ontstaan (of in ieder geval populair geworden) in het Romeinse rijk, ten tijde van keizer Fellatio.
Uitvinding van de sodomieten, zou jij met jouw naam toch moeten weten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_210243666
Het zal vast al zo oud zijn als de mensheid zelf.
Je kust elkaar, raakt elkaar aan, het voelt fijn, je gaat ermee verder.

Zo moeilijk is het niet allemaal.

De kans is vrij groot dat de hele vroegere mens helemaal niet zo'n directe link tussen seks en zwangerschap legde. Want lang niet elke keer seks leidt tot een zwangerschap en tussen "rake' seks en door hebben dat je zwanger bent zit aardig wat tijd.

Het idee dat seks gekoppelt was aan voortplanting is dus helemaal niet zo klip en klaar.

Zeker in meer barre tijden neemt vruchtbaarheid af. Zelfs nu met zeer gunstige omstandigheden en kennis over de meest vruchtbare dagen kijkt geen arts op of om van een half jaar tot een jaar proberen voordat er een zwangerschap is.

Ook zijn er aanwijzingen en bewijzen dat er totaal ongerelateerde zaken benoemd werden als reden tot zwangerschap. Men heeft er nogal lang vrij ver naast gezeten.
Tot nog maar kort geleden en zelfs nog geloofd op deze wereld is BV de mythe dat het geslacht van het kind aan de moeder ligt (baart geen zonen). Terwijl het de man is die de X of Y levert.

[ Bericht 35% gewijzigd door Cause-mayhem2 op 11-08-2023 02:06:53 ]
pi_210244612
Ik ben hetero dude en ik kijk relatief weinig pijp videos op internet, weet niet waarom maar boeit me gewoon weinig, veel mannen op fok posten dan iets met pijpen, weet niet maar vind het ook vaak saaie mannen
pi_210244708
TS, welk cijfer geef je pijpen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:11:20 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210244832
Het was Eva die het goed wilde maken voor dat gedoe met die appel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210245088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 06:20 schreef realnice11 het volgende:
Ik ben hetero dude en ik kijk relatief weinig pijp videos op internet, weet niet waarom maar boeit me gewoon weinig, veel mannen op fok posten dan iets met pijpen, weet niet maar vind het ook vaak saaie mannen
Het zou er aan kunnen liggen dat je nog nooit goed gepijpt bent. Toen ik jonger en nog maagd was, vond ik pijpen ook veelal oninteressant, omdat ik me het gevoel niet kon inbeelden. Als tiener kun je je het gevoel van neuken beter inbeelden denk ik, omdat je best je pik tussen twee kussens kunt steken of gewoon een matras of sok kunt neuken. Daarbij ontstaat een gevoel dat best op neuken lijkt. Het gevoel van pijpen is moeilijker in te schatten, ook omdat het misschien wat meer mentaal is. Toen ik voor de eerste malen gepijpt werd, werd dat gevoel bevestigd. Ik kreeg een vriendin die niet van pijpen hield en dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg, omdat ik voor mijn gevoel toch ook niet zo van pijpen hield ... totdat het uitging en ik een vriendin kreeg die geen genoeg kon krijgen van mijn lul. Bovendien was ze nog maar 18 en maagd, dus mocht ik haar leren pijpen. Moet je je voorstellen, ze kon het eigenlijk nog helemaal niet want ze had het nog nooit gedaan, maar door haar overgave en de verslaving die ze tentoonspreidde voor mijn lul, pijpte ze me beter dan elke vrouw die me ooit gepijpt had. En geloof me, ik ben best door een flink aantal wijven gepijpt. Ik heb haar precies geleerd wat ik lekker vond. Van de hoed en de rand zegmaar, haha. Uiteindelijk kreeg ze het fantastisch onder de knie: genoeg spuug erop, op en neer bewegen met draaiende handbewegingen erbij, proberen hem zo diep mogelijk in haar keel te steken terwijl ze vieze kokhalsgeluiden maakte, me aankeek met haar grote ogen en me complimenten gaf voor mijn grote lul. Vervolgens zoog ze het zaad eruit alsof ze 2 maanden in een grot had geleefd en dat haar eerste maaltijd was. Geloof me, op die manier houdt elke man van pijpen!
Mja
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:26:12 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210245108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Bonobo's pijpen elkaar gewoon om hallo te zeggen dus ik denk dat het al ouder dan de mensheid is
Bonobo gespot.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:20:26 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210245503
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Bonobo gespot.
Hoi! :9
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_210248285
-best niet die kant opgaan -

[ Bericht 71% gewijzigd door Lenny77 op 11-08-2023 17:01:33 ]
pi_210248304
-geen mentions-

[ Bericht 67% gewijzigd door Lenny77 op 11-08-2023 17:02:03 ]
pi_210257713
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lenny77 op 12-08-2023 13:14:58 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:01:28 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210258522
-zucht-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny77 op 12-08-2023 13:15:21 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210279600
Niets lekkerder dan een BJ op een roege ochtend
pi_210280973
Een vrouw? of een oude Griek? heeft het bedacht. :Y
pi_210280992
Maakt mij echt niets uit wie het bedacht heeft, maar ben hem/haar/ofwiedanook heel erg dankbaar! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:07:02 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210282117
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:19 schreef Chandler het volgende:
Maakt mij echt niets uit wie het bedacht heeft, maar ben hem/haar/ofwiedanook heel erg dankbaar! :Y
Ja precies :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210282586
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
Ja precies :D
Jij ook!? Zou eerder denken dat je dankbaar voor diegene bent die heeft bedacht dat beffen een goed idee was O-)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:46:11 #25
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210282611
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:44 schreef Chandler het volgende:

[..]
Jij ook!? Zou eerder denken dat je dankbaar voor diegene bent die heeft bedacht dat beffen een goed idee was O-)
Allermaal hele top ideeën geweest :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')