Neej joh gekkie...quote:
Was inderdaad wel iets nu je het zegt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen toch geen vliegtuigjes komen , te dicht bij vliegveld of zo
Zou het echt prachtig vinden, en wat zou ze er een boost van krijgen.quote:
dat zal dan wel zoiets zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was inderdaad wel iets nu je het zegt.
Maar er vlogen net ook vliegtuigjes over dus kan wel, dan vertrekken van dat vliegveld lijkt mji?
Niet om het voor ice op te nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
die klojo heeft ook schijt aan alles , efffe 4 bammetjes voor zijn opgepompt torso , de rest krijgt er maar 2 , ice =ik ik en de rest kan stikken
ja ok maar ze eten nu bijna 2x per dag broodquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:10 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet om het voor ice op te nemen.
Maar gisteren kwamen er minstens 2 hele broden binnen.
Grote zakken groente, aardappelen kwamen na, of komen vandaag.
Hmmm dat vind ik ook wel apart, je ziet de bewoners ook wel eens naar boven kijken om te kijken wat er overvliegt... of ze zien ze vliegen, dat kan ook...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er vlogen net ook vliegtuigjes over dus kan wel, dan vertrekken van dat vliegveld lijkt mji?
Eens..alleen mirthe vind ik niet bij het rijtje onderaan horen !quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik kon vaak heel erg om hem lachen, zijn humor mag ik wel.
Verder had ik niet echt iets tegen hem, maar de laatste tijd is dit een stuk minder geworden.
Zijn reactie toen Jasper verloor van Immi vond ik echt buiten alle proporties, zo lelijk en min.
Juist Rupi zou moeten weten hoe het is om lelijk over iemand te praten, dus doe dat dan ook niet bij een ander.![]()
Dit gedrag zie ik niet bij Bern, Sas, Wendy en Mirthe.
Goedemorgen...
Klopt, er is vlakbij een start/landingsbaan, dus kan je daar niet zomaar even rondjes vliegen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft er geen bal aan. Jason wist zo dat hij kans maakt op de overwinning.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou het echt prachtig vinden, en wat zou ze er een boost van krijgen.![]()
Maar gaat helaas niet gebeuren.![]()
Ondanks dat Wendy niet gepest wordt, vond ik het ook zo mooi voor Jason in BB..
Het zou voor Wendy erg gaaf zijn... maar ik vind het ook wel een beetje overdonequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou het echt prachtig vinden, en wat zou ze er een boost van krijgen.![]()
Maar gaat helaas niet gebeuren.![]()
Ondanks dat Wendy niet gepest wordt, vond ik het ook zo mooi voor Jason in BB..
Dat is toch normaal?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja ok maar ze eten nu bijna 2x per dag brood
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Eens..alleen mirthe vind ik niet bij het rijtje onderaan horen !
ja , bedoel meer dat ze nu moeten opletten met brood etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?
2x brood 1x avond eten.
Koos Imma voor Erik om tegen imma te spelen met dat kaarten bouwen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
hoorde gisteravond gesprek rupi -wendy , rupi is beetje bang om naar buiten te gaan , wat hem er te wachten staat
hij vroeg aan wendy ben jij daar niet bang voor , wendy nee wel bang om te kiezen op wie ik moet stemmen. ze klonk heel onzeker dus houd mijn hart vast dat ze mss weer in de val van de bro s trapt
Ik wel, ondanks ik haar gedrag vooral na de laatste eli's discutabel vind, heb ik haar nog niet betrapt op ratten gedrag, zij heeft wat mij betreft fatsoen.quote:
Ouwe koeienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Koos Imma voor Erik om tegen imma te spelen met dat kaarten bouwen?
Las gisteren dat Isaac de optie bood aan Wendy dat ze mocht kiezen wie tegen imma ging indien ze met hun mee stemde.
Want dan is haar keuze voor Erik toch geen valstrik waar ze is in getrapt?
Maar imma, die in de val van Isaac getrapt?
Lijkt mij toch dag iedereen wel zou inschatten dat Erik het beste is in zo'n kaarten toren bouwen?
Volgens mij worden er lessen gegeven op Lelystad, ik weet niet wat er als gebied is afgesproken, maar hier vliegen ook veel kleinere sportvliegtuigen over met mooi weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, er is vlakbij een start/landingsbaan, dus kan je daar niet zomaar even rondjes vliegen.
gm
Ik vind haar op Babette lijken qua gedrag. Berekenend dametje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik wel, ondanks ik haar gedrag vooral na de laatste eli's discutabel vind, heb ik haar nog niet betrapt op ratten gedrag, zij heeft wat mij betreft fatsoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |