Hij had t tegen wendy af kunnen maken, maar toen scheet ie de regenboogquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
0ngekend zo de finale willen halen in bed liggen. En die man een puzzel maken ongekend. Ze moeten gas geven geef me gas en ik maak het af. Ongekend,bro
Isaac heeft vanmiddag al genoeg actie laten zienquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef kater1 het volgende:
Interessant. Ice tegen Marciano: 'Iedereen gaat slapen en verder stomme puzzeltjes doen. Het is de finale! Actie man! Koppeltje slaapt de rest heeft hoofdpijn of doet stomme puzzeltjes. Actie man!' Verder definieert hij actie niet. Maar is vol adrenaline en klaarwakker.
Of staat te sporten of luisteren naar (drill) rap if zijn krullen aan het tellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef kater1 het volgende:
Interessant. Ice tegen Marciano: 'Iedereen gaat slapen en verder stomme puzzeltjes doen. Het is de finale! Actie man! Koppeltje slaapt de rest heeft hoofdpijn of doet stomme puzzeltjes. Actie man!' Verder definieert hij actie niet. Maar is vol adrenaline en klaarwakker.
Ik heb het weggeklikt. Die spoort ook niet helemaal lekker. Schijnbaar heeft hij dit nodig want je ziet verder niemand daar zo maf doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef kater1 het volgende:
Ja Marciano wil tegen wendy als hij er op komtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef cinsan het volgende:
gaan ze nu weer op wendy , effe stream uitgezet
stoer broquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja Marciano wil tegen wendy als hij er op komt
Stoer hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja Marciano wil tegen wendy als hij er op komt
Eens mooi gezegd. En Wendy staat alleen omdat Babette haar in de steek heeft gelaten. Daar begint het mee dat Wendy er alleen voor staat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 01:30 schreef Majoraan het volgende:
Deze intriges en chaos en manipulaties zijn toch geweldig voor ons kijkers.
Ik voel verdriet, woede, bewondering en spanning.
Ik vind Sasha ineens lief en een bikkel, maar ik hoop dat Wendy wint.
Vanaf het begin altijd vrolijk, werken, feesten, droge humor, deed vol inzet met ieders event mee.
Poetste, kookte, vouwde was, niet bang om haar mening te geven, super loyaal.
Als iemand tegen haar kwaadspreekt houd ze zich vaak op de vlakte.
Want roddelen is kwaadspreken, zwart maken. Niet dat je het gewoon over iemand hebt.
En dan ineens ben je zomaar target, het begon al toen ze graag een nieuwe föhn wilde en IEDEREEN op rood ging.
Inclusief haar maatje Babette. Ze wist niet hoe Babette haar zwartmaakte , waarschijnlijk omdat ze zelf niet zo is.
Enfin, wij weten de rest wel.
Ze is haar vrolijkheid helaas verloren en soms lijkt het of ze opgegeven heeft.
Maar ze is er nog wel en moddert door. Ze heeft nooit haar 24 uur aangevraagd of daarmee gedreigd en mede daarom vind ik haar een bikkel. #teamwendy
Huh?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 01:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond Babette een eend, maar haar moeder vond haar ws een koe, gezien haar moeder haar meteen een handje gras voerde in de tv-uitzending
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 01:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond Babette een eend, maar haar moeder vond haar ws een koe, gezien haar moeder haar meteen een handje gras voerde in de tv-uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |