abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210242425
Ik walg van Isaac. Dat hij lekker op vakantie gaat en wat meeneemt...als hij dat kan onthouden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:21:49 #52
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_210242443
Nou organiseer dan zelf eens wat Isaac ipv van te klagen en alles af te kraken
pi_210242445
De sukkel isaak aan t knijpen.
Maar grote mond omdat hij weet dat hij er zelf niet op komt
pi_210242462
0ngekend zo de finale willen halen in bed liggen. En die man een puzzel maken ongekend. Ze moeten gas geven geef me gas en ik maak het af. Ongekend,bro
pi_210242463
Hij heeft gisteren meer dan een uur veren in de rest van erik zitten duwen. Nu zeikt hij m af. Wat een gezichten heeft die man
pi_210242467
gaan ze nu weer op wendy , effe stream uitgezet
pi_210242471
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
0ngekend zo de finale willen halen in bed liggen. En die man een puzzel maken ongekend. Ze moeten gas geven geef me gas en ik maak het af. Ongekend,bro
Hij had t tegen wendy af kunnen maken, maar toen scheet ie de regenboog
pi_210242472
Interessant. Ice tegen Marciano: 'Iedereen gaat slapen en verder stomme puzzeltjes doen. Het is de finale! Actie man! Koppeltje slaapt de rest heeft hoofdpijn of doet stomme puzzeltjes. Actie man!' Verder definieert hij actie niet. Maar is vol adrenaline en klaarwakker.
pi_210242511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef kater1 het volgende:
Interessant. Ice tegen Marciano: 'Iedereen gaat slapen en verder stomme puzzeltjes doen. Het is de finale! Actie man! Koppeltje slaapt de rest heeft hoofdpijn of doet stomme puzzeltjes. Actie man!' Verder definieert hij actie niet. Maar is vol adrenaline en klaarwakker.
Isaac heeft vanmiddag al genoeg actie laten zien _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210242526
quote:
Of staat te sporten of luisteren naar (drill) rap if zijn krullen aan het tellen
pi_210242586
quote:
Ik heb het weggeklikt. Die spoort ook niet helemaal lekker. Schijnbaar heeft hij dit nodig want je ziet verder niemand daar zo maf doen.
pi_210242608
En daarmee bedoel ik stoer praten. Ik ga slapen want Isaac gaat zelf zo slapen waarschijnlijk.
pi_210242664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:24 schreef cinsan het volgende:
gaan ze nu weer op wendy , effe stream uitgezet
Ja Marciano wil tegen wendy als hij er op komt
pi_210242725
st
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef woxxel het volgende:

[..]
stoer bro
pi_210242783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:47 schreef Adat231 het volgende:
st
[..]
stoer bro
Ja Marciano moet tegen zijn mattie dat is pas stoer })
pi_210242795
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:40 schreef woxxel het volgende:

[..]
Stoer hoor ^O^
pi_210242870
Waarom zien we alleen Erik. Mirthe zal toch ook nog wakker zijn
pi_210243097
Nadat Jasper weg is gegaan, zijn Isaac, Marchiano en Rupert losgeslagen..Ze weten heus wel, dat ze aan de bak moeten. Daarom zijn ze zo aan het sporten. Daarnaast doet Isaac zijn best om mensen toe te voegen aan zijn team. Hij is ineens maatjes met iedereen, behalve met Sasha en Bern.. Zo huichelachtig, want als je zelf niet zo in elkaar steekt, dan geloof je zijn vriendelijkheid.. Wat is het jammer dat nu alles zo dubbel is. Ik weet dat het een wedstrijd is en iedereen dat mooie bedrag wil winnen. Maar dat mindfucken is niet fijn, daar krijgen mensen last van.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 00:17:17 #69
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210243290
Mirthe is nog wakker, en lijkt op bed iets van soep te eten.
Kort daarna gaat ook zij slapen.

Slaapstreams.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_210243627
Ik vind zelf dat het niet oké is dat 2 mensen, de bro's, een familiale connectie hebben en de rest in de loods dat niet weet. Just saying.

Het worden wel 2 spannende weken en ik vind het leuker om te streamen nu want het is overzichtelijker.
pi_210243638
Deze intriges en chaos en manipulaties zijn toch geweldig voor ons kijkers.
Ik voel verdriet, woede, bewondering en spanning.
Ik vind Sasha ineens lief en een bikkel, maar ik hoop dat Wendy wint.

Vanaf het begin altijd vrolijk, werken, feesten, droge humor, deed vol inzet met ieders event mee.
Poetste, kookte, vouwde was, niet bang om haar mening te geven, super loyaal.
Als iemand tegen haar kwaadspreekt houd ze zich vaak op de vlakte.
Want roddelen is kwaadspreken, zwart maken. Niet dat je het gewoon over iemand hebt.

En dan ineens ben je zomaar target, het begon al toen ze graag een nieuwe föhn wilde en IEDEREEN op rood ging.
Inclusief haar maatje Babette. Ze wist niet hoe Babette haar zwartmaakte , waarschijnlijk omdat ze zelf niet zo is.

Enfin, wij weten de rest wel.
Ze is haar vrolijkheid helaas verloren en soms lijkt het of ze opgegeven heeft.
Maar ze is er nog wel en moddert door. Ze heeft nooit haar 24 uur aangevraagd of daarmee gedreigd en mede daarom vind ik haar een bikkel. #teamwendy
pi_210243646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 01:30 schreef Majoraan het volgende:
Deze intriges en chaos en manipulaties zijn toch geweldig voor ons kijkers.
Ik voel verdriet, woede, bewondering en spanning.
Ik vind Sasha ineens lief en een bikkel, maar ik hoop dat Wendy wint.

Vanaf het begin altijd vrolijk, werken, feesten, droge humor, deed vol inzet met ieders event mee.
Poetste, kookte, vouwde was, niet bang om haar mening te geven, super loyaal.
Als iemand tegen haar kwaadspreekt houd ze zich vaak op de vlakte.
Want roddelen is kwaadspreken, zwart maken. Niet dat je het gewoon over iemand hebt.

En dan ineens ben je zomaar target, het begon al toen ze graag een nieuwe föhn wilde en IEDEREEN op rood ging.
Inclusief haar maatje Babette. Ze wist niet hoe Babette haar zwartmaakte , waarschijnlijk omdat ze zelf niet zo is.

Enfin, wij weten de rest wel.
Ze is haar vrolijkheid helaas verloren en soms lijkt het of ze opgegeven heeft.
Maar ze is er nog wel en moddert door. Ze heeft nooit haar 24 uur aangevraagd of daarmee gedreigd en mede daarom vind ik haar een bikkel. #teamwendy
Eens mooi gezegd. En Wendy staat alleen omdat Babette haar in de steek heeft gelaten. Daar begint het mee dat Wendy er alleen voor staat.

Misschien dat de Febo bepaalde eliminatieopdrachten inzet zodat Wendy wel kan winnen. Je weet het niet hoor. De willekeur aan wie de eliminatieopdrachten tot nu moesten doen, is zooo niet logisch.

We gaan het zien.

Ik verwacht nog wel een hele moeilijke fysieke proef tussen Bern en Marciano of Isaac.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2023 01:42:46 ]
pi_210243662
Ik vond Babette een eend, maar haar moeder vond haar ws een koe, gezien haar moeder haar meteen een handje gras voerde in de tv-uitzending >:)
pi_210244180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 01:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond Babette een eend, maar haar moeder vond haar ws een koe, gezien haar moeder haar meteen een handje gras voerde in de tv-uitzending >:)
Huh? _O-
♡♡♡♡
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:06:11 #75
388664 crew  Dotteke
pi_210244805
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 01:51 schreef Majoraan het volgende:
_O- _O- Vond jij dat ook al zo raar? IK dacht huh wat is dit dan

Maar op naar een nieuwe dag in de loods, zal er iemand moeten vertrekken vandaag? Of krijgen ze eerste weer een vrijstellingsopdracht. Geld hebben ze ook nodig dus een verdien opdracht kan ook zo maar
Het is vandaag nog precies 2 weken tot de laatste tv uitzending en nog steeds niet bekend wat en hoe het gaat gebeuren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')