Wat bedoelde hij dan met HO?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met zijn uitspraak the HO has to go man... nee das sportief
Ze zaten toen in die blauwe stoelen. En Erik knikte en zei dank je.quote:
OMG dan moet ik op Erik stemmenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:09 schreef renevanlaaren het volgende:
het zou grappig zijn als erik en de 2 broos overblijven.die denken dan te winnen en nederland stemt massaal op erik
En dan beweren tegen haar dat ze haar er voorlopig niet uit zouden stemmen. Stelletje hypocrieten zijn het toch ook. Alles is van hen en als een van hen wint komt het lekker in 1 familie terecht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:26 schreef magnaal het volgende:
Als ik het goed begrijp is Wendy dus de pineut, die moet eruit van de bro's..Want zij is zo alleen?? Eenzaam??
Domme reden om op iemand te stemmen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:26 schreef magnaal het volgende:
Als ik het goed begrijp is Wendy dus de pineut, die moet eruit van de bro's..Want zij is zo alleen?? Eenzaam??
Ze moeten toch iets verzinnen als excuus?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme reden om op iemand te stemmen.
Omg, en dit ging over Wendy neem ik aan...quote:
Dat is waar, hoop toch zo dat Wendy zegt dan wil ik tegen Isaac spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets verzinnen als excuus?
Nou, ik ben voor ondanks ik me vaak groen en geel erger aan hem..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een klein offertje voor héél veel plezier!
Ik gun het die 2 boeven gewoon niet dus dan maar Eric.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, ik ben voor ondanks ik me vaak groen en geel erger aan hem..
Dat is hun mentaliteit. Mannen mogen alles...vrouwen, vriendinnen..... Maar vrouwen die seks hebben zijn per definitie hoerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, en dit ging over Wendy neem ik aan...
Waarom moeten ze haar een hoer noemen, snap er niets van..omdat ze een paar keer bij Japie in bed gelegen heeft!!
En hoe moeten we Marciano dan noemen...![]()
![]()
Opperhoer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom moeten ze haar een hoer noemen, snap er niets van..omdat ze een paar keer bij Japie in bed gelegen heeft!!
![]()
goed plan wist net niet eens dat 29 en 11 40 was hij zei 31quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
Sasha, Bern, Erik, Mirthe en Wendy moeten nu voor Isaac gaan.
Stoere Engelse praat van Isaac,je weet tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
![]()
Dat soort lui praat altijd zo over vrouwen. Die denken zelf God´s gift te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is hun mentaliteit. Mannen mogen alles...vrouwen, vriendinnen..... Maar vrouwen die seks hebben zijn per definitie hoeren
Yeh daddy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Stoere Engelse praat van Isaac,je weet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |