daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.
Het zakgeld dat ze voor eten mochten gebruiken heb en ze ook eten voor gekocht. Isaac en Babette hadden ieder 500 euro gewonnen bij een opdracht ( vrij te besteden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?
Ik doelde op bewoners die hun spaargeld hebben besteed aan extra voedsel voorraad.
Klopt, als ze eten van de prijzen pot gaan kopen kost ze dat x25quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?
Ik doelde op bewoners die hun spaargeld hebben besteed aan extra voedsel voorraad.
Iedereen kan dat daar. Erik doet het regelmatig maar heeft ook regelmatig eten uitgeleend.. hij moest het wel terug maar hij heeft wel uitgeleend. Sasha en Bern hebben ook regelmatig alleen gegeten. Zij hebben blikjes vis en ander blikvoer in hun voorraden. Bern zei de vorige keer ook dat hij geen zin had om uit te lenen of delen. Sasha bevestigde dat en zei dat ze zelf maar slim moeten inkopen en zei zeker niet te delen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef woxxel het volgende:
Ik zou niet kunnen eten en weten dat de anderen niks hebben.
Maar van dat geld heeft hij ook al verschillende keren wat gegeven (zoals 100 euro aan spellen) en meerdere keren geleend zodat ze daar wat boodschappen van kunnen doen. Hij heeft ze al meerdere keren gered daarmee.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is van die 500 die hij had
Ze hebben toch ook meerdere keren zakgeld gehad en dat was een aantal keer best een groot bedrag. Sommigen zijn daar verstandig mee omgegaan en anderen hebben er sigaretten wijn en dure repen chocolade en kaas voor gekocht. Tja dat is toch echt wel dom en kun je niet verwachten dat je elke keer door een ander gered wordt..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...
Schijnt wél te mogen las ik eerder maar dan gaat het er 25x uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...
ze hadden ook vissticks , die hebben ze gegeven en zijn gister gebruikt bij avondeten , dus ....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen kan dat daar. Erik doet het regelmatig maar heeft ook regelmatig eten uitgeleend.. hij moest het wel terug maar hij heeft wel uitgeleend. Sasha en Bern hebben ook regelmatig alleen gegeten. Zij hebben blikjes vis en ander blikvoer in hun voorraden. Bern zei de vorige keer ook dat hij geen zin had om uit te lenen of delen. Sasha bevestigde dat en zei dat ze zelf maar slim moeten inkopen en zei zeker niet te delen.
Geef die lui dan ook geen tijd om te overleggen, daardoor kreeg je groepjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Als ze nu met zo weinig mensen zijn en nog maar enkele weken, dan maak je het toch juist gezellig? Ondanks de wedstrijd, kunnen ze toch nog wel leuke dingen doen? Maar ja, er zijn er die alleen nog maar kunnen denken aan de wedstrijd, het geld, de wraak, de tactiek...Jammer..
Tenzij je hierbuiten sowieso geen leven hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.
Dat is mooiquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hadden ook vissticks , die hebben ze gegeven en zijn gister gebruikt bij avondeten , dus ....
Kan, maar dan nog laat je je familie, kinderen, partner, ouders of wat anders achter.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tenzij je hierbuiten sowieso geen leven hebt.
Ja klopt... ze hebben maanden geleden aardig wat zakgeld kunnen sparen.... de 1 gaat er verstandig mee om en de ander flikkert het over de balk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook meerdere keren zakgeld gehad en dat was een aantal keer best een groot bedrag. Sommigen zijn daar verstandig mee omgegaan en anderen hebben er sigaretten wijn en dure repen chocolade en kaas voor gekocht. Tja dat is toch echt wel dom en kun je niet verwachten dat je elke keer door een ander gered wordt..
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog laat je je familie, kinderen, partner, ouders of wat anders achter.
Er zit niet echt iemand die buiten niets heeft dacht ik
Wendy gaat een boek lezen, ze gaat eerst mutsen
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... ze hebben maanden geleden aardig wat zakgeld kunnen sparen.... de 1 gaat er verstandig mee om en de ander flikkert het over de balk..
Bij ziekte in de familie vind ik dat anders maar ik zou het wel kunnen hoor. Als je kleine kinderen hebt lijkt het mij niet zo slim om te doen, 1 jaar is best wel lang voor een kind. Maar als je geen kinderen hebt, geen huisdieren en weinig verplichtingen dan kan het goed. Zoals Erik b.v. die wilde er nog wel 1 jaar aan vastplakken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.
Daarom snap ik al helemaal niet dat KimD en Gerry dat deden terwijl ze wisten dat hun vaders zo ziek waren. Daar zou ik dan juist nog zoveel mogelijk tijd mee willen doorbrengen.
Tsja, en wat te denken van (kleine) kinderen !!?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.
Daarom snap ik al helemaal niet dat KimD en Gerry dat deden terwijl ze wisten dat hun vaders zo ziek waren. Daar zou ik dan juist nog zoveel mogelijk tijd mee willen doorbrengen.
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.
Van Erik snap ik het wel en van de bewoners die verder niets te houden hebben ook maar bv een Isaac Eunice en Wendy snap ik dan weer niet.. en dan vind ik een moeder nog erger dan een vader. Opgroeiende kinderen kunnen hun moeder toch eigenlijk niet missen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij ziekte in de familie vind ik dat anders maar ik zou het wel kunnen hoor. Als je kleine kinderen hebt lijkt het mij niet zo slim om te doen, 1 jaar is best wel lang voor een kind. Maar als je geen kinderen hebt, geen huisdieren en weinig verplichtingen dan kan het goed. Zoals Erik b.v. die wilde er nog wel 1 jaar aan vastplakken.
Ja dat ook..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Tsja, en wat te denken van (kleine) kinderen !!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |