Een historisch onderzoek naar UAPquote:Dit creëert een "veilige methode" waarmee huidige of voormalige overheidsmedewerkers of aannemers UAP-gerelateerde informatie kunnen indienen bij AARO.
Informatie waarin ze geïnteresseerd zijn omvat "elke activiteit of programma [..] gerelateerd aan UAP, inclusief met betrekking tot het ophalen van materiaal, materiaalanalyse, reverse engineering, onderzoek en ontwikkeling, detectie en tracking, ontwikkelings- of operationele testen, en beveiliging en handhaving."
Podcastquote:De reikwijdte van dit historische verslag is verbreed en gaat om de betrokkenheid van de inlichtingengemeenschap bij UAP-aangelegenheden, die teruggaat tot 1 januari 1945.
In dit verslag moet staan:
- overzicht van alle geheime programma's rond UAP
- geslaagde of niet-geslaagde pogingen om UAP te identificeren en op te sporen
- alle pogingen om de publieke opinie te verdoezelen, te manipuleren, te verbergen [..]
Oh nee, iemand heeft PTSD!!quote:
Het lekker is slap..het voelt meer als een waarschuwing naar andere (potentiele) whistleblowers...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh nee, iemand heeft PTSD!!
Denken ze nou echt dat dit zijn verklaringen compleet ongeldig maken?
Precies dit, het geeft eigenlijk nog meer bevestiging van zijn rol en ervaringen, want waarom zouden ze dit anders lekken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:22 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het lekker is slap..het voelt meer als een waarschuwing naar andere (potentiele) whistleblowers...
De statement van Grusch zelf vond ik ook erg sterk. Dit is echt de nieuwe UAP/UFO held. Hopelijk komen er meer hearings na de vakantieperiode. Volgens mij rommelt het al over september.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Precies dit, het geeft eigenlijk nog meer bevestiging van zijn rol en ervaringen, want waarom zouden ze dit anders lekken?
Bron: https://cefrc.princeton.e(...)r-school/instructorsquote:Stephen J. Klippenstein received his Ph. D. in chemistry from California Institute of Technology in 1988. After one year of postdoctoral research at the University of Colorado, Boulder, he was on the faculty of the Department of Chemistry at Case Western Reserve University from 1989 to 2000, and was a member of the professional research staff of the Combustion Research Facility at Sandia National Laboratories from 2000 to 2005. He then moved to Argonne National Laboratory, where he is currently a Senior Chemist in the Chemical Sciences and Engineering Division. His research interests are in theoretical gas-phase chemical kinetics, with emphasis on the modeling of reactions of importance in combustion chemistry.
Precies de reden waarom men zich los heeft geprobeerd te breken van het stigma rondom UFO’s en het begrip UAP in het leven is geroepen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:11 schreef naamdrager het volgende:
Het irritante aan dit hele gedoe is dat de bijna tastbare, serieus te nemen bewijzen en getuigenissen naadloos overgaan in de hocus pocus zonder dat je door hebt waar het één eindigt en het ander begint. Ik hoop ontzettend dat er binnenkort eindelijk weer eens iets nieuws en tastbaars naar buiten komt. Anders haak ik af...
Wat heeft hij dan precies gezegd? Heb je een bron? Kan er eigenlijk maar weinig over vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:11 schreef naamdrager het volgende:
Volgens Reddit zou Ross Coulthart vandaag een bijeenkomst gehouden hebben waarin hij uitgebreid gepraat heeft over het menselijk bewustzijn en de theorie geopperd heeft dat UAPs gestuurd worden door tijdreizigers uit de toekomst, inclusief projecties voor het uitbreken van een kernoorlog ergens in de komende tijd. Allemaal natuurlijk weer zonder enig bewijs.
Dit is een rode draad in het UFO verhaal vanaf Roswell tot aan nu. Het zou me verbazen als het binnenkort ineens verandert.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:11 schreef naamdrager het volgende:
Het irritante aan dit hele gedoe is dat de bijna tastbare, serieus te nemen bewijzen en getuigenissen naadloos overgaan in de hocus pocus zonder dat je door hebt waar het één eindigt en het ander begint.
Schumer LARPt net zo hard mee. Hij zegt dat hij geen briefing gehad heeft. Maar waarom dan zulke vergaande wetgeving introduceren? Doesn't make sense.quote:Schumer zou toch Grusch z'n ondersteunende materiaal gezien moeten hebben, en moet toch kunnen inschatten of het de real deal of niet is?
Reid heeft volgens mij ook connecties met Knapp, en die hebben jarenlang samen opgetrokken en kennis uitgewisseld, volgens mij al voordat Bigelow in beeld kwam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:11 schreef naamdrager het volgende:
Aan de andere kant heeft Schumer dan weer heel sterke connecties met oud-senator Harry Reid, die zijn UFO-ideeën weer aangepraat kreeg door Bigelow, en dat is dan weer iemand die zich met vaagheden als de Skinwalker ranch bezig heeft gehouden. Maar toch... Schumer zou toch Grusch z'n ondersteunende materiaal gezien moeten hebben, en moet toch kunnen inschatten of het de real deal of niet is?
Bigelow (zie de foto's) zat al in het clubje mensen van wat men "The Rockefeller Initiative" (1993-1996) heeft genoemd. President Bill Clinton zou de verwachte "Disclosure President" gaan worden. Dat is nooit doorgegaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:04 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Reid heeft volgens mij ook connecties met Knapp, en die hebben jarenlang samen opgetrokken en kennis uitgewisseld, volgens mij al voordat Bigelow in beeld kwam.
Gaaf, dank. Leuke info!quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Bigelow (zie de foto's) zat al in het clubje mensen van wat men [url=www.paradigmresearchgroup.org/Rockefehttp://www.paradigmresear(...)93_Meeting.htm–;––ller_Initiative_Documents.htm]"The Rockefeller Initiative" [/url](1995) heeft genoemd. President Bill Clinton zou de verwachte "Disclosure President" gaan worden. Dat is nooit doorgegaan.
Bigelow staat (met oranje vestje) naast Linda Moulton Howe. Een veel jongere Steven Greer staat er ook nog bij.
[ afbeelding ]
Hier was Bigelow te zien in 60 minutes in 2016. Over UAP en zijn deel aan dit onderzoek.
”So, what I do is I try to distinguish the difference between Confirmation and Disclosure. To me, [there is] a very crucial difference, at least the way I choose to use those words. That is that, confirmation, means simply establishing, or the acknowledgment that the phenomena exists, that it's real. Getting the truth out, as too, just simply that the UFO topic is real, that these things really do exist, ET's really do exist. And that's it. You draw the line, you stop right there. And you've just once and for all, established that it's real. (Robert Bigelow)
edit: De stok-oude website en de server waar ik naar probeer te linken is op sterven na dood geloof ik. excuus![]()
Link naar website in mijn bericht gerepareerd trouwensquote:
Dat wordt wel gezegd, maar over data is nog niets bekend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:41 schreef Refragmental het volgende:
Komen er nog vervolg hearings?
Ik wacht het met spanning afquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:41 schreef Refragmental het volgende:
Komen er nog vervolg hearings?
De vraagstelling in de brief laat echter wat ruimte open voor vage interpertaties, en daar houden politici wel van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heel goede zaak, groepje congresleden vraagt rechtstreeks en formeel aan de Intelligence Community Inspector General (ICIG) over zaken waar Grusch in de publieke hearing niet over mocht vertellen.
Met 26 september als deadline.
De ICIG is de persoon die de melding van Grusch heeft doorverwezen naar het congress, als urgent en geloofwaardig.
[ twitter ]
Ik denk juist, voor dit thema, dat een wat ruime, meer open vraag meer ruimte geeft voor beantwoording. Hoe concreter de vraag, hoe meer ruimte de tegenpartij heeft om eromheen te gaan. Het gaat, imho, om de deur verder op een kier te krijgen en meer grip op het UAP thema te krijgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De vraagstelling in de brief laat echter wat ruimte open voor vage interpertaties, en daar houden politici wel van.
Beter was geweest als ze rechtstreeks hadden gevraagd naar de informatie die door Gursch gegeven was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |