En zijn was wil doen en daarna opvouwenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.
De tactiek van Marciano is altijd geweest iemand voor z'n karretje spannen, die ook nog het bed met hem wilde delen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Brood aardappelen en wat diepvriesgroenten... thats all folks
Heb er mijn twijfels bij, ingepalmd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.
En nu is de vraag wat hiervan klopt...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Boodschappen zijn niet allemaal binnen.
In de mail stond dat niet alles gelevers kon worden maar dat ze er achter aan gingen zegt Sasha
Wendy van Erik af?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb er mijn twijfels bij, ingepalmd.
Ze wil al langer van Erik af.
Oei dus geen eten? Of hebben ze nog?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Brood aardappelen en wat diepvriesgroenten... thats all folks
Ik zat mij ook al meteen af te vragen waar ze dit van betaald hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Dit kan nooit hoger zijn dan het minimumbedrag dat u moet bestellen.
Misschien houdt K5 iets achter voor een verhaallijn
[ afbeelding ]
Bern is niet blij, die heeft het idee dat ze voor de gek gehouden wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu is de vraag wat hiervan klopt...
Toen Moraima er uit ging of daarvoor stemde ze toch ook al op Erik?quote:
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat mij ook al meteen af te vragen waar ze dit van betaald hebben.
Sasha stond net in de keuken te vertellen dat ze aardappelen heeft besteld, uien, spruiten, bieten, worteltjes en doperwten en beleg voor brood.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Dit kan nooit hoger zijn dan het minimumbedrag dat u moet bestellen.
Misschien houdt K5 iets achter voor een verhaallijn
[ afbeelding ]
Ach natuurlijk...dat had ik kunnen weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.
30 euro die Bern heeft gewonnen en 20 euro van Isaac geleend heb ik hier ergens gelezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.
Klopt.Al was er wel een dingetje dat Sas een bestelling geannuleerd had.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
30 euro die Bern heeft gewonnen en 20 euro van Isaac geleend heb ik hier ergens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |