Dat imi weg is zal je niet veel van merken, die lag toch meer plat dan dat hij pratenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou het zal wel een rustig dagje worden... met nog maar 8 bewoners...
Neej die ga ik niet missen... nou Dot heel eerlijk, ik hoop dat Rupie lekker op de achtergrond blijft.. iets wat hij zeker laat horen is zijn gesmak....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat imi weg is zal je niet veel van merken, die lag toch meer plat dan dat hij praten![]()
Misschien dat Rupert nu wat meer van zich gaat laten horen
Goedemorgen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
GM laten we hopen dat als er een vrijstelling komt, Rupi deze wint. Dan moeten Sas en co wel op 1 van de bro ś stemmen
hoop van niet , rupi mag zijn plakstrip achterna gaan van mijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
GM laten we hopen dat als er een vrijstelling komt, Rupi deze wint. Dan moeten Sas en co wel op 1 van de bro ś stemmen
Nou ik hoop het niet eigenijk wordt nu wel heel stil in de loods...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:11 schreef Wibehh het volgende:
goedemorgennn. gaan we vandaag weer een eli zien?
geen vrijstelling meer voor niemand , en hoop dat wendy haar ogen en oren opentrekt en openhoud wat betreft kliek icequote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Rupie mag van mij ook weg.. Wendy mag van mij die vrijstelling wel winnen...
Omdat hij niet alleen rent maar ook fietst en gewichten doet.. dat rennen duurt maar 2/3 minuten..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:14 schreef Wibehh het volgende:
Waarom rent Erik binnen en niet in de frisse lucht buiten?
Ja van mij mag hij ook uit beeld blijven, vind het een valse man ( ik zeg het netjes)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej die ga ik niet missen... nou Dot heel eerlijk, ik hoop dat Rupie lekker op de achtergrond blijft.. iets wat hij zeker laat horen is zijn gesmak....
Dat hoop ik ook... ik las dat hij gisterenavond weer zo op Wendy zat af te geven...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen vrijstelling meer voor niemand , en hoop dat wendy haar ogen en oren opentrekt en openhoud wat betreft kliek ice
Het is een slang een vieze inhalige, egoïstische slang...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag hij ook uit beeld blijven, vind het een valse man ( ik zeg het netjes)
Maar hij heeft nu niets waar hij tegen aan kan plakken en zal denk ik meer bij de bro's zijn.
Laat ze maar in hun broekje poepen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:19 schreef Adat231 het volgende:
haha marciano knijpt hem wel lees ik:
Marciano krijgt juist steeds meer het idee dat hij op het bord komt te staan. Hij denkt dat hij het binnenkort moet opnemen tegen Isaac of Rupert. “Ze gaan ons wel tegenover elkaar zetten”, meent Marciano. Mirthe gelooft daar niets van. “Dat gaat nog wel even duren.” Toch heeft Marciano het idee dat zijn laatste uren in de loods maar zo geslagen kunnen zijn. Hij weet tenslotte dondersgoed dat er nu op korte termijn nog een aantal kandidaten naar huis moet voordat de finale gespeeld kan worden. https://lovereality.nl/ma(...)n-jaar-van-je-leven/
Dan is het maar net wat voor soort van tweestrijd je krijgt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
Ik heb er niks over gelezen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:22 schreef cinsan het volgende:
heeft ice al met sas en bern gesproken , over dat hun 4 samen in de finale willen staan en niet op elkaar gaan stemmen
van mij ook eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Rupie mag van mij ook weg.. Wendy mag van mij die vrijstelling wel winnen...
Is toch niet gek? Iedereen moet zich daar vrezen, anders ben je geen winnaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:19 schreef Adat231 het volgende:
haha marciano knijpt hem wel lees ik:
Marciano krijgt juist steeds meer het idee dat hij op het bord komt te staan. Hij denkt dat hij het binnenkort moet opnemen tegen Isaac of Rupert. “Ze gaan ons wel tegenover elkaar zetten”, meent Marciano. Mirthe gelooft daar niets van. “Dat gaat nog wel even duren.” Toch heeft Marciano het idee dat zijn laatste uren in de loods maar zo geslagen kunnen zijn. Hij weet tenslotte dondersgoed dat er nu op korte termijn nog een aantal kandidaten naar huis moet voordat de finale gespeeld kan worden. https://lovereality.nl/ma(...)n-jaar-van-je-leven/
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Is er overigens nog brood of is het nu echt gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |