Ze heeft zeker gelijk maar omdat het nu Wendy is wordt ze geen slang genoemd maar toen een ander haar hachje probeerde te redden werd er schande over gesproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar manier haar hachje probeert te redden
geef ze eens ongelijk
Ze heeft er best wel over nagedacht.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze heeft 't juist superslim gedaan door tegen Isaac te zeggen dat ze tegen hem wilde spelen als zij erop zou komen - wat ook het geval was. Ze weet ook dat hij het voor het zeggen heeft in die groep en deze eliminatie waarschijnlijk niet zou willen spelen omdat het alle kanten op kan gaan met een proef als deze.
Ik vind d'r move wel slim.
Wie niet dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:47 schreef Sasoema het volgende:
Toen waren er nog 8, waarvan er zeven spelers over lijken zouden gaan.
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:44 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nou, wat mis ik.... wat heeft Wendy gedaan of niet gedaan.
Wordt nog druk voor de bus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op dit moment iedereen elkaar voor de bus..
Nee hoor. Sasha neemt het Wanda Wendy niet kwalijk en snapt wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.
wanda?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Sasha neemt het Wanda niet kwalijk en snapt wat er gebeurd is.
Wendy heeft iets gezegd ofzo wat niet klopte, tegen Mirthe maar het is nog niet duidelijk wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.
zal eerder zijn dat Mir het verkeerd begrepen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft iets gezegd ofzo wat niet klopte, tegen Mirthe maar het is nog niet duidelijk wat.
Nee dat geloof ik niet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal eerder zijn dat Mir het verkeerd begrepen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |