Ze heeft zeker gelijk maar omdat het nu Wendy is wordt ze geen slang genoemd maar toen een ander haar hachje probeerde te redden werd er schande over gesproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar manier haar hachje probeert te redden
geef ze eens ongelijk
Ze heeft er best wel over nagedacht.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze heeft 't juist superslim gedaan door tegen Isaac te zeggen dat ze tegen hem wilde spelen als zij erop zou komen - wat ook het geval was. Ze weet ook dat hij het voor het zeggen heeft in die groep en deze eliminatie waarschijnlijk niet zou willen spelen omdat het alle kanten op kan gaan met een proef als deze.
Ik vind d'r move wel slim.
Wie niet dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:47 schreef Sasoema het volgende:
Toen waren er nog 8, waarvan er zeven spelers over lijken zouden gaan.
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:44 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nou, wat mis ik.... wat heeft Wendy gedaan of niet gedaan.
Wordt nog druk voor de bus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op dit moment iedereen elkaar voor de bus..
Nee hoor. Sasha neemt het Wanda Wendy niet kwalijk en snapt wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.
wanda?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Sasha neemt het Wanda niet kwalijk en snapt wat er gebeurd is.
Wendy heeft iets gezegd ofzo wat niet klopte, tegen Mirthe maar het is nog niet duidelijk wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.
zal eerder zijn dat Mir het verkeerd begrepen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft iets gezegd ofzo wat niet klopte, tegen Mirthe maar het is nog niet duidelijk wat.
Nee dat geloof ik niet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal eerder zijn dat Mir het verkeerd begrepen heeft
er waren 3 anderen bij? aldus sashaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal eerder zijn dat Mir het verkeerd begrepen heeft
Nee Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:55 schreef realkijkers het volgende:
lol isaac: als ik had gespeeld tegen sasha had ik haar opgeruimd.
isaac had dit dik verloren.
Zowel Wendy als Mirthe worden door Marciano en Isaac voor gelogen en ze hebben beide verschillende info.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft iets gezegd ofzo wat niet klopte, tegen Mirthe maar het is nog niet duidelijk wat.
oh dearquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zowel Wendy als Mirthe worden door Marciano en Isaac voor gelogen en ze hebben beide verschillende info.
Dus geen wonder dat er gedacht wordt door de 1 of door de ander dat de ander liegt.
Isaac en Marciano zijn verwarring aan het stichten. Chaos willen ze. En het schijnt ze te lukken. Zelfs hier in de cos is er verwarring.
Lult alles weer doorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
En hoppa Mirthe bij de bro's
Heb het begin van het gesprek niet gehoord.
Nee de bro's bij Mirthe. Isaac is op tournee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
En hoppa Mirthe bij de bro's
Heb het begin van het gesprek niet gehoord.
echt en samen Rup binnenhalen naar de overkantquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
Mirthe en Wendy moeten eens goed met elkaar praten in plaats van met die oelewappers.
Dat deed hij al toen Ima in zijn laatste uur zat. Je zou verwachten dan zijn groep bij Ima zou zijn om nog wat te kletsen maar nee hoor.. alles moet draaien om Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:57 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het druk om zichzelf te beschermen. Ima is de poort nog niet uit en hij is al weer de halve loods door geweest om zich in te dekken.
Vind haar echt dom bezig om dingen van haar groep te verlinkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee de bro's bij Mirthe. Isaac is op tournee.
Dat is wel een ander verhaal...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:00 schreef Adat231 het volgende:
myrthe trekt het gesprek uit verband. Wendy heeft gezegd: toen met isaak was afgesproken dat wendy buitenschot zou blijven, vroeg isaak op wie ze dan moesten gaan. Toen heeft wendy eric gezegd, anders zouden ze op myrte of sasha gaan (omdat die enige andere opties zouden zijn, want berrn heeft vrijstelling)
Het enige wat ik dom vind is dat ze niet twee vingers in haar oren steekt en lalalalallalalala gaat zingenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar echt dom bezig om dingen van haar groep te verlinken
is zelf de grootste shitbull die er rondlooptquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:01 schreef engine het volgende:
Isaac houdt niet van bullshit en zand in iemands ogen.
Ze weet ook niet veel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
Wendy zal 'm knijpen, ze weet dat alle overgebleven tegenstanders fysiek sterker zijn dan haar.
Nou. Ik hoorde haar daarnet echt wel zachtjes smoesen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Isaac is de hele shit aan het verdraaien zodat Wendy er de schuld van krijgt. Dat is wat duidelijk is. Mirthe luistert alleen.
Dit is hoe ik het ook heb gehoord!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:00 schreef Adat231 het volgende:
myrthe trekt het gesprek uit verband. Wendy heeft gezegd: toen met isaak was afgesproken dat wendy buitenschot zou blijven, vroeg isaak op wie ze dan moesten gaan. Toen heeft wendy eric gezegd, anders zouden ze op myrte of sasha gaan (omdat die enige andere opties zouden zijn, want berrn heeft vrijstelling)
En ze trappen er allemaal in!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
is zelf de grootste shitbull die er rondloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |