Waarom zou dat nu zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef juul. het volgende:
Immi moet de huur opzeggen van het huis van Rupie
Dat kan helemaal niet ,moet je zelf doen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef juul. het volgende:
Immi moet de huur opzeggen van het huis van Rupie
Nou he, ze lulde net ook over Wendy tegen groep Ice!quote:
Wendy probeert het ook wel. heeft ook wel gelogen, maar is er te dom voor, relatief dan he, vergeleken met de rest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou he, ze lulde net ook over Wendy tegen groep Ice!
Dat is het verschil tussen haar en Wendy, doortrapt, en dat vind ik van Wendy niet..
Komen niet in beeld.quote:
Wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Bern tegen Sascha: dan ga ik mee op Erik, ik zou op Wendy gaan.
Zijn ze gek geworden?
Letterlijk citaat van Bern die rondwandelt met Sasha.quote:
Precies. En Sasha verteld dat toen Wendy nog op dat bankje zat zij geknikt heeft naar Wendy. Zo van, we nemen het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:36 schreef Adat231 het volgende:
sasha snapt waarom wendy dit heeft gedaan en gaat met myrthe praten dat wendy er niet op afgerekend moet worden
Weet niet of je Wendy dom kunt noemen, ze is wél erg naïefquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wendy probeert het ook wel. heeft ook wel gelogen, maar is er te dom voor, relatief dan he, vergeleken met de rest.
Dat roep ik al weken… altijd achter Babette aangehuppeld en nu huppelt ze weer achter een ander aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Het is gewoon haar eigen schuld. Ze kan zelf ook actie ondernemen in plaats van afwachten.
Ze blijven dat maar uitstellen en binnenkort is het te laat. Eigenlijk nu al!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom gaat nooit iemand op de bro's
Sorry maar het is nou ook niet bepaald een licht..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet niet of je Wendy dom kunt noemen, ze os wél erg naïef
Groep wordt steeds kleiner en dan moet je wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
Het is echt erg met het geroddel gestook en gemanipuleer daar.. volgens mij zijn ze nu echt een beetje![]()
Begrijpen ze allemaal nog hoe het echt in elkaar zit
Iedereen is ineens bang voor zijn/haar hachje, ze hadden niet verwacht dat Erik op de stip zou komen, of dat Imadiddin na gisteren wéér de sjaak zou zijn.... Wendy die ineens op Isaac af kwam lopen en hem ermee confronteerde dat als zij op de stip zou komen, hij ook de klos zou zijn (niet dreigen, gewoon zeggen).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
Het is echt erg met het geroddel gestook en gemanipuleer daar.. volgens mij zijn ze nu echt een beetje![]()
Begrijpen ze allemaal nog hoe het echt in elkaar zit
Snap ik maar van al dat gekonkel weet je toch niet meer hoe het zit en wie je kan vertrouwenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groep wordt steeds kleiner en dan moet je wat.
omdat ze en te dom daarvoor zijn en niet de ballen hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom gaat nooit iemand op de bro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |