masjanoo is een wannabebrooquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Ik hou er niet van als mijn naam verkeerd wordt gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet dan wel, anders kunnen ze 1 x 3 en 1 x 2 stemmen geven, en de bro's ook 2quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
eerst rup er uit
dan kunnen ze de broos tegen elkaar zetten - neem aan dat Sas al manager bij gelijke stemmen de doorslag moet geven
Ja zie je, ze belazeren de boel gewoon.... ik hoop dat Wendy d'r verstand gebruikt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac ook hoor, het was haar tijd zei hij.
daarom eerst rup zien weg te werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat moet dan wel, anders kunnen ze 1 x 3 en 1 x 2 stemmen geven, en de bro's ook 2
Daarom hadden ze nu Isaac moeten doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou hem niet nomineren met een fysieke opdracht, hij is atletisch en beresterk.
Hoe noemde hij Babette ook alweer?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Ik hou er niet van als mijn naam verkeerd wordt gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
Hee Hee meestal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe noemde hij Babette ook alweer?
Dat dus, jij begrijpt mij tenminste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Daarom hadden ze nu Isaac moeten doen.
Isaac kan absoluut niet fijn motorisch werken.
Wel altijd 1 uit beide groepen, met de 3 stemmen die ze kunnen uitdelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef realkijkers het volgende:
Marciano de domme, als ze nu 1 tegen 1 blijven doen blijven het even getallen..
Zo staat het in het Regelboek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Sasha denkt dat ze met 2 deelnemers de finale spelen
Ze had het over denken, niet dat het ook echt zo was?quote:
En dat ze dat al langer wil maar niemand meekrijgt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Judiwi het volgende:
Zat gisteren Sashsa niet dat ze op Marciano wilde stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |