Toet toet, boing boingquote:
Raar dat er commentaar is op iets dat niet gebeurd isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Geloof ik ook ja, ze is het slim aan het spelen, zo naïef is ze dus niet.
Klopt ja, maar het is toch wonderlijk hoe ze gisteren direct bij team bro's zat toen Japie verloor, en ze met hun mee zat te praten, net als ze nu bij dit groepje doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Raar dat er commentaar is op iets dat niet gebeurd is
Dat is wel heel langquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie is aleen een schaduw armer en ligt 2 weekjes alleen in bed.. boeiiehh...
Isaac ook hoor, het was haar tijd zei hij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef Frummelie het volgende:
Dus Marciano wilde wel op Wendy stemmen... allemaal lulkoek dus.
Die hele Groep Eikels gaat nu snel exitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang![]()
Liever binnen een paar dagen opgehoepeld!
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:14 schreef Giggio het volgende:
Sas, Bern, Mir, Erik en Wen moeten nu de gelederen sluiten en de broos eruit werken
en dan maar onderling uitvechten wie naar de finale gaat
Ze zit of zat helemaal niet bij team bro. Dat heb je vandaag toch kunnen zien. Wendy is een bro maar die mag het ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is toch wonderlijk hoe ze gisteren direct bij team bro's zat toen Japie verloor, en ze met hun mee zat te praten, net als ze nu bij dit groepje doet.
Valt mij op hoor, en ik heb er mijn vraagtekens bij.
Is geen toeval.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Imma en Rupert zie ik het meest roken van alle bewoners.![]()
Kan toeval zijn.
eerst rup er uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.
Zou hem niet nomineren met een fysieke opdracht, hij is atletisch en beresterk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |