Toet toet, boing boingquote:
Raar dat er commentaar is op iets dat niet gebeurd isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Geloof ik ook ja, ze is het slim aan het spelen, zo naïef is ze dus niet.
Klopt ja, maar het is toch wonderlijk hoe ze gisteren direct bij team bro's zat toen Japie verloor, en ze met hun mee zat te praten, net als ze nu bij dit groepje doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Raar dat er commentaar is op iets dat niet gebeurd is
Dat is wel heel langquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie is aleen een schaduw armer en ligt 2 weekjes alleen in bed.. boeiiehh...
Isaac ook hoor, het was haar tijd zei hij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef Frummelie het volgende:
Dus Marciano wilde wel op Wendy stemmen... allemaal lulkoek dus.
Die hele Groep Eikels gaat nu snel exitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang![]()
Liever binnen een paar dagen opgehoepeld!
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:14 schreef Giggio het volgende:
Sas, Bern, Mir, Erik en Wen moeten nu de gelederen sluiten en de broos eruit werken
en dan maar onderling uitvechten wie naar de finale gaat
Ze zit of zat helemaal niet bij team bro. Dat heb je vandaag toch kunnen zien. Wendy is een bro maar die mag het ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is toch wonderlijk hoe ze gisteren direct bij team bro's zat toen Japie verloor, en ze met hun mee zat te praten, net als ze nu bij dit groepje doet.
Valt mij op hoor, en ik heb er mijn vraagtekens bij.
Is geen toeval.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Imma en Rupert zie ik het meest roken van alle bewoners.![]()
Kan toeval zijn.
eerst rup er uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.
Zou hem niet nomineren met een fysieke opdracht, hij is atletisch en beresterk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag tegen wie ze Isaac laten spelen.
masjanoo is een wannabebrooquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Ik hou er niet van als mijn naam verkeerd wordt gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet dan wel, anders kunnen ze 1 x 3 en 1 x 2 stemmen geven, en de bro's ook 2quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
eerst rup er uit
dan kunnen ze de broos tegen elkaar zetten - neem aan dat Sas al manager bij gelijke stemmen de doorslag moet geven
Ja zie je, ze belazeren de boel gewoon.... ik hoop dat Wendy d'r verstand gebruikt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac ook hoor, het was haar tijd zei hij.
daarom eerst rup zien weg te werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat moet dan wel, anders kunnen ze 1 x 3 en 1 x 2 stemmen geven, en de bro's ook 2
Daarom hadden ze nu Isaac moeten doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou hem niet nomineren met een fysieke opdracht, hij is atletisch en beresterk.
Hoe noemde hij Babette ook alweer?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Ik hou er niet van als mijn naam verkeerd wordt gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
Hee Hee meestal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe noemde hij Babette ook alweer?
Dat dus, jij begrijpt mij tenminste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Daarom hadden ze nu Isaac moeten doen.
Isaac kan absoluut niet fijn motorisch werken.
Wel altijd 1 uit beide groepen, met de 3 stemmen die ze kunnen uitdelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef realkijkers het volgende:
Marciano de domme, als ze nu 1 tegen 1 blijven doen blijven het even getallen..
Zo staat het in het Regelboek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Sasha denkt dat ze met 2 deelnemers de finale spelen
Ze had het over denken, niet dat het ook echt zo was?quote:
En dat ze dat al langer wil maar niemand meekrijgt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Judiwi het volgende:
Zat gisteren Sashsa niet dat ze op Marciano wilde stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |