quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze vermoedelijk op Wendy gaan.
Nope, hij zei letterlijk 'zij gaan'..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?
Die weten alleen wat er in die zakken poeder en kwark zit. Verder hebben ze geen idee..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Thorelf het volgende:
De bro's zijn zoveel met gewicht eten enz. Bezig maar he ben geen idee wat ze eten. Ook daar zijn ze vrij dom in
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Marcio, nu moeten we gaan werken om die meiden...Mirthe en Wendy vermoed ik..die willen ze bij hun groep krijgen.
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenik denk dat Sasha nu weer doelwit zal zijn.
Echt he...hoe het hem uitkomt..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac had liever een verdienopracht gezien,ja nu wel.
En een Guus en nieuwe tettenquote:
O dan heb ik het verkeerd verstaan, sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nope, hij zei letterlijk 'zij gaan'..
Meiden ook,Wendy is even oud als die Marcianoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Marcio, nu moeten we gaan werken om die meiden...Mirthe en Wendy vermoed ik..die willen ze bij hun groep krijgen.
Sas heeft er al twee weggespeeld, Jeff door heel koelbloedig te blijven en Babette op indrukwekkende wijze door heel erg lang door te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenik denk dat Sasha nu weer doelwit zal zijn.
Zometeen nog even een eliminatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef xdiashalizx het volgende:
En wij maar denken dat het een saaie boel zou worden deze laatste weken.![]()
Niets is minder waar..![]()
![]()
Sasha en co gaan niet op Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?
Dat zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.
Hoe ze daar lopen ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahahaha, Ice...'we hebben hem gewoon een kadootje gegeven'....omg, wat een slechte loser is hij..
zeker sasha die heeft er 2 eruit gespeeldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.
Wie is we?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahahaha, Ice...'we hebben hem gewoon een kadootje gegeven'....omg, wat een slechte loser is hij..
Het zou dom zijn om op Wendy of Mirthe te stemmen als ze die nog in hun team proberen te krijgen. Sasha of Erik lijkt mij logischer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
slijmbalquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac tegen Mirthe: mijn lot lag in jouw handen. (ivm met die vrijstelling)
?????
Daar zullen ze idd wel schrik voor hebben maar dat hebben ze voor Erik ook. Bern kan nu niet en Mirthe en Wendy willen ze naar hun kamp lokken. Dan blijft alleen Sasha over.. of het moet zijn dat ze voor veilig kiezen en dan zal het Wendy worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Sas heeft er al twee weggespeeld, Jeff door heel koelbloedig te blijven en Babette op indrukwekkende wijze door heel erg lang door te gaan
ik denk dat ze best wel huiverig zijn om nu tegenover sas te komen
Moeten ze daar ook nog rekening mee houden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:18 schreef chufi het volgende:
Een krachtproef eliminatie zou nu niet fair zijn,dus eens kijken hoe onpartijdig de Febo er in staat..
Ja, wat bedoeld hij met die opmerking?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac tegen Mirthe: mijn lot lag in jouw handen. (ivm met die vrijstelling)
?????
En zelfs dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:22 schreef xdiashalizx het volgende:
En maar doorgaan met rodelen, ga gewoon lekker trainen jongen, dat is het enige waar je verstand van hebt.
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig benquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe gelooft het aantal cal. van de sushi niet.
Nee joh, wat denk je van de rijst die erin zit, zijn echte calorieën bommen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig ben
Ik weet niet waar je eet,maar in goedkope sushi zit zelfs veel mayo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig ben
Maar Bern heeft vrijstelling...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heel breed en stoer hé net als Bern...
Klopt maar wat betreft vetten en suikers dacht ik dat het wel oké was.. maar ik schrok er echt vanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je van de rijst die erin zit, zijn echte calorieën bommen.
Geen idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, wat bedoeld hij met die opmerking?
Weet hij nu dat niet hij maar Mirthe de volgende genomineerde is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |