Bern wil eigenlijk toch ook wel dat sportpark en dan met een tekst erop.. hij begint weer te twijfelen want het lijkt erop dat Sasha het er niet mee eens is..quote:
Dat bekkie kon ik zo snel niet cappen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern wil eigenlijk toch ook wel dat sportpark en dan met een tekst erop.. hij begint weer te twijfelen want het lijkt erop dat Sasha het er niet mee eens is..
Hier kijkt ze hem nog iets lachend aan maar dat veranderde al snel
Snap ik want het vertrok heel snelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bekkie kon ik zo snel niet cappen.
Die smakt zelfs zijn koffie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Dat gesmak van Rupert is toch echt niet om aan te horen
Het zou wel mooi zijn als ze nu meer zouden verdienen en het geld van Isaac niet nodig zouden hebbenquote:
sjucht.... rotstreams!!!quote:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sjucht.... rotstreams!!!dank je voor de waarschuwing, ik kwam als spuit....11, 12, 13 of zoiets
Echt hé, bij alles wat hij in z'n mond steekt en drinkt hoor je een oorverdovend smakgeluid zo ranzig.quote:
Ze hebben de drive ook niet meer.of zeg ik nu iets raars?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het moeilijker wordt dan tel 1 + 1 op, zit dat er wel in.
Nee. Ze weten gewoon dat ze snel een herkansing krijgen na een debacle.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben de drive ook niet meer.of zeg ik nu iets raars?
Hey Mac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat het publiek deels mag meebeslissen in de finale, dan winnen de bro's nooit.
Ook hier gaat dat nog steeds door, sneren naar Jeff. Hij is er uit, let it goquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewoners
Sneren naar Jeff mag hier Moes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook hier gaat dat nog steeds door, sneren naar Jeff. Hij is er uit, let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |