abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210238337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ziggo wellicht ook.
:N

Die geven echt alleen maar om geld
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210238368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De RvC wel.
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en fees
pi_210238392
Op dit moment heeft het geen zin, ik denk niet dat Ajax zit te wachten op nog meer onrust. Ze hebben al genoeg meegemaakt de afgelopen jaren. Daarnaast bestaat er dan inderdaad de kans dat er veel grote sponsors afhaken. Hoe hypocriet het ook is allemaal.

Helaas werkt het altijd zo bij clubs die veel in de spotlights staan. Ik vermoed dat ze nu doorschakelen naar een andere optie.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:17:42 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210238441
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en fees
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:27:18 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210238503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Hopelijk laat die veel door (net als de speler..)
RED ONS HENNIEGOD
pi_210238639
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.

Journalisten zijn sowieso veelal op de randstad gericht in Nederland denk dat die Van Moof affaire daar wel een mooi voorbeeld van is geweest. Volgens mij kent vrijwel niemand dat merk buiten Amsterdam maar met de mate van berichtgeving erover zou je denken dat er een multinational failliet is gegaan.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:54:09 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210238718
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.

Journalisten zijn sowieso veelal op de randstad gericht in Nederland denk dat die Van Moof affaire daar wel een mooi voorbeeld van is geweest. Volgens mij kent vrijwel niemand dat merk buiten Amsterdam maar met de mate van berichtgeving erover zou je denken dat er een multinational failliet is gegaan.
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_210238788
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
pi_210238804
#ANNOUNCE #KANONNEN
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:07:13 #160
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210238858
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.

Die Rus die nu naar Strasbourg is en gelinkt werdt aan PSV en Feyenoord was ook best kritiek op, dat er uberhaupt interesse was. Het is sneu voor die spelers die daar nu zitten, maar het is ook wel vreemd om miljoenen aan Rusland over te maken op het moment. Til was ook gewoon in Nederland geloof ik, en hoefde niet terug naar Rusland, dus vind het ook niet netjes dat PSV 4 miljoen overmaakt naar Spartak via een Duitse bank.
pi_210238947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.

Die Rus die nu naar Strasbourg is en gelinkt werdt aan PSV en Feyenoord was ook best kritiek op, dat er uberhaupt interesse was. Het is sneu voor die spelers die daar nu zitten, maar het is ook wel vreemd om miljoenen aan Rusland over te maken op het moment. Til was ook gewoon in Nederland geloof ik, en hoefde niet terug naar Rusland, dus vind het ook niet netjes dat PSV 4 miljoen overmaakt naar Spartak via een Duitse bank.
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei producten
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:18:13 #162
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210238964
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei producten
Maakt het opzich niet beter natuurlijk, maar snap je punt wel.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2023 @ 17:23:23 #163
35723 crew  GGMM
pi_210239002
Gewoon niet doen

Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210239038
quote:

[..]
Wat een totale onzin :')
Dit, dus.
pi_210239150
Conceicao zou dus ook een vertrekwens hebben ingediend. Apart.. die zuid-Europeanen aarden hier maar niet kennelijk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210239160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen

Ook maar stoppen dan met bloedgeld ontvangen dan met Adidas? En alle andere sponsors die nog gewoon met Rusland zaken doen.

Prima als je principieel wilt zijn maar dan wel consequent graag.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:43:31 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210239177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:39 schreef Black-Death het volgende:
Conceicao zou dus ook een vertrekwens hebben ingediend. Apart.. die zuid-Europeanen aarden hier maar niet kennelijk
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.
pi_210239202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.
Tja tijd zal leren wie Steijn er neer zet..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210239203
quote:

[..]
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2023 17:46:43 ]
pi_210239319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd. Het is een regionale krant zoals zovelen. Vrijwel iedere regionale en nationale krant is eigendom van een handjevol bedrijven.

Volgens mij is het nogal wiedes dat iedere scheet bij Ajax breder uitgemeten wordt dan bij iedere andere voetbalclub in Nederland. Dat de concentratie aan journalisten in onze hoofdstad daaraan bijdraagt is niet zo'n vreemde uitspraak.
pi_210239329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:00 schreef Wotte het volgende:
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd.
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.

Die Calimero posts van je staat niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2023 18:01:49 ]
pi_210239630
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen

:')
pi_210239804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:01 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.

Die Calimero posts van je staat niet
Calimero slaat als een lul op een drumstel als ik aangeef dat je het niet moet doen omdat je de grootste bent aangezien het breder uitgemeten wordt en je meer negatief sentiment creërt. Maar goed wij gaan het niet eens worden, denk ik.
pi_210240189
Bring back warm bad
pi_210241484
In goed nieuws. Zit op een terras waar ook Edwin van der Sar zit! Die is ook weer wat mobiel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')