Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en feesquote:
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en fees
Hopelijk laat die veel door (net als de speler..)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.
Journalisten zijn sowieso veelal op de randstad gericht in Nederland denk dat die Van Moof affaire daar wel een mooi voorbeeld van is geweest. Volgens mij kent vrijwel niemand dat merk buiten Amsterdam maar met de mate van berichtgeving erover zou je denken dat er een multinational failliet is gegaan.
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei productenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.
Die Rus die nu naar Strasbourg is en gelinkt werdt aan PSV en Feyenoord was ook best kritiek op, dat er uberhaupt interesse was. Het is sneu voor die spelers die daar nu zitten, maar het is ook wel vreemd om miljoenen aan Rusland over te maken op het moment. Til was ook gewoon in Nederland geloof ik, en hoefde niet terug naar Rusland, dus vind het ook niet netjes dat PSV 4 miljoen overmaakt naar Spartak via een Duitse bank.
Maakt het opzich niet beter natuurlijk, maar snap je punt wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei producten
Wat een totale onzinquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
Ook maar stoppen dan met bloedgeld ontvangen dan met Adidas? En alle andere sponsors die nog gewoon met Rusland zaken doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:39 schreef Black-Death het volgende:
Conceicao zou dus ook een vertrekwens hebben ingediend. Apart.. die zuid-Europeanen aarden hier maar niet kennelijk
Tja tijd zal leren wie Steijn er neer zet..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd. Het is een regionale krant zoals zovelen. Vrijwel iedere regionale en nationale krant is eigendom van een handjevol bedrijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:00 schreef Wotte het volgende:
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Calimero slaat als een lul op een drumstel als ik aangeef dat je het niet moet doen omdat je de grootste bent aangezien het breder uitgemeten wordt en je meer negatief sentiment creërt. Maar goed wij gaan het niet eens worden, denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.
Die Calimero posts van je staat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |