Ja echt foei lelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:58 schreef Wertha het volgende:
Die vreselijke sponsering ook altijd bij Oostenrijkse clubs. Dat je zelfs op je lul nog sponsering hebt staan.
Ah ja, de altijd vervelende spoilers voor andere sporten. @wimderon @heywooduquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn weer wereldkampioen
Welke sport?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn weer wereldkampioen
Ook maar vijf landen die dat echt serieus nemen ja, muv keirin dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat stelt net zoveel voor als schaatsen
Dan kunnen we rustig naar bed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nog 1 erbij moet kunnen tegen deze zeer zwakke ploeg
Wel 4?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Sturm Graz er geen 3 maken in eigen huis.
Dat zal ik volgende week dinsdag aangevenquote:
Zonder deze mention had ik dat nog keurig niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de altijd vervelende spoilers voor andere sporten. @:wimderon @:heywoodu
Ik had de quote even weg moeten halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder deze mention had ik dat nog keurig niet meegekregen.
Heb een note geplaatst bij @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had de quote even weg moeten halen
Mijn mooie 100 is toch al verleden tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb een note geplaatst bij @:dombohetolifantje1
We houden het hier wel een warm bad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn mooie 100 is toch al verleden tijd.
Dus ik kan weer rebels zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |