Me2quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maakt nu even niet uit voor welk team je bent. Gaat om eerlijk oordelen over de uitspraak. Sinds Jeff weg is, ben ik niet meer voor een team en hoop dat Wendy wint
Daarom moesten we een uur wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef freaky40 het volgende:
En weer iemand die vertrekt met regen...
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:38 schreef Clasientje het volgende:
Toch denk ik dat Mirthe of Isaac gaat winnen. Mirthe is slimme meid en ook sterk Isaac ook sterk, Erik zou ook nog erbij kunnen gaan passen is een vermoeden hoor hihihi
Als je er verstandig mee om gaat is daar ook niets mis mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef humpty het volgende:
Trouwens een vriend van ons die veel in het buitenland werkt en vaak
met jet lags te maken heeft gebruikt het al jaren en is een gewone nuchtere jongen hoor
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
Dag Jasper... hoop voor je dat je gelukkig gaat worden met Wanda
wat ik ten zeerste betwijfel trouwens
Die is hem al weer vergeten, zie dat niets worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
Dag Jasper... hoop voor je dat je gelukkig gaat worden met Wanda
wat ik ten zeerste betwijfel trouwens
Me2, als het de droeftoeters maar niet zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het allemaal prima, ben altijd voor het andere team i.p.v. team Sasha/Bern, wie er ook tegen over staat
Ik gun hem wel iets lievers en positievers dan dat vreselijke wichtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is hem al weer vergeten, zie dat niets worden.
Ze heeft dat al eerder op hoor.. ze heeft maanden heel slecht geslapenquote:
Vanaf het wangedrag van Marciano, eerst richting Jeff, daarna richting Babet, mogen van mij de Bro's eruit. Daar nog bij, familie van elkaar in die loods is al niet eerlijk. Dus weg met die 2. Om Ruppi vaak erg kunnen lachen, maar dat geklef met Imi ook wel zat, dus heb niets met die 4. Bern en Sasha mogen er van mij ook uit, Erik ook en Mirthe,.,.. tja die fladdert overal door, maar voor mij geen lievelingetje. ben ik nog iemand vergeten? #teamWendy dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus ben je ook indirect voor de deelnemers die Wendy steunen. Alleen komt ze er niet, dus moet ze binnen boord gehouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |