Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Van Ima snap ik het wel dat hij even boos was en Rupert is inderdaad gewoon altijd al een vals en naar persoon geweest.
Hebben ze in de loods net ook meegekregen. Wendy en Sasha zijn er boos over. Het is ook gewoon dom....Rupie en Ima blijven de volgende.
Juist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie en Imi zouden de afgelopen dagen expres hebben gehoest in de nacht omdat Jasper daar niet tegen kon. Wendy weet het niet zeker.
Dat ze dus mensen wakker maken of wakker willen houden om ze moe te maken voor eventuele eliminaties.
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eliminatie helaas gemist, ben nu aan het terugkijken ....![]()
Wat een valse honden die vier, en wat valt die Imadiddin door de mand zeg ...![]()
![]()
Ze zijn wel vaak laat wakker nog volgens mij en als Jasper daarvan wakker wordt, tis een spel, ik zie iemand dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie zegt nu dat als ie dat stokkie uit zijn mond had gehaald dat ie het dan misschien beter had gedaan.
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.
Heb alleen random midden in de opdracht wat gezien, maar duurde te lang en moest weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.quote:
Ik ben ook blij dat hij weg isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.quote:
Ohja ik ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik geniet van deze sasha monologen
lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat sas de boodschappen heeft verwijderd
janet op de stip was een valse streek van sasha en bern. Die verlulden hun groepsinfo toen door aan marcianoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef kater1 het volgende:
Sasha is kwaad maar ook verdrietig. Ze leek een betere band te hebben met Jappie dan met Bern. Maar ik blijf erbij dat ze stom gedaan hebben, met Imi op de stip te zetten. Inschattingsfout. Net als toen met Janet.
Dat vind ik ook en heb ik eerder al gezegd.. maar dan nog ik gunde hem de pot niet en ben blij dat hij weg is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.
maar de manier waarop dit is gegaan spoort niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin met de uitleg zit er ook bij .....![]()
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Toppertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
showquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft ook een lijst gekregen voor op het kantoor.. met allemaal mooie glitters erop zoals ze had gevraagd. Isaac heeft het mooi gemaakt.. wat hij hij toch een hekel aan Babette
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.En weer bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei de eerste dag dat ze manager was dat ze een stelling zou plaatsen voor wc papier en nog wat andere huishoudelijke dingen maar heeft dat nog steeds niet gedaan en het wc papier was toen al bijna op. Geen idee waarom ze dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier had ze het wel over daarstraks op kantoor tegen Bern.
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooi, Ima er nog in. Gun het hem wel. Karma
Goede zet van Sasha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Als een ware stalker bijt hij zich in zijn prooi vast om niet meer los te laten…en dan komt Thijs Zeeman langs…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het in de keuken over Indisch eten en hoe lekker dat is. Erik zegt dat hij vijf keerden de week nasi eet. Zijn natuurlijk van die kant en klare maaltijden met babi pangang erbijIsaac vraagt heb je dan Indisch bloed.. nog niet zegt Erik.. waarop Mirthe roept ik heb wel Indisch bloed. Erik loopt naar haar toe en probeert flirterig te vragen of ze ergens om vraagt
![]()
![]()
Die man denkt echt nog dat ze dat zegt omdat ze interesse heeft
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Werkt niet bij mij. Moet inloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.
Of eindelijk een manager die dat zootje een keer aanpakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!
Prik ik doorheen. Van beide kanten komen er uitingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Dus heeft Ima het perfect gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.
Sowieso beinvloeding van achter. Alleen bij de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.
nope.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
En Kienea ken ik ook niet......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
nope.
afghastan was ook niet goed. maar volgens Talpa wel
Belachelijk, wie denk ze dat ze is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Is nog aan het opladen zo nog een keertje proberenquote:
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegd
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.quote:
Manipulatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.
Dat dus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
Helemaal mee eens, die heeft vandaag voor mij helemaal afgedaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
Laatste tv-uitzending ergens midden oktober.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Vreem Babette op tv nog gewoon in EJVJL te zien
Ik kan je sowieso adviseren niet teveel te geloven wat je niet zelf gezien of gehoord hebt. Men heeft veel fantasie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Zou ook eens naar haar eigen vriendje moeten kijken.. die belegd zijn boterhammen ook dubbel terwijl het beleg bijna op is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Mooi, en het hem van te voren even melden, gele kaarten incoming ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Of vriendje Bern in het vervolg wél Sasjes keuze wil volgen.. Bern is een beetje eigenwijsjes
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik was net even op de andere stream en daar waren de plakstrips (rup&ima) wat een arrogantie heeft die Ima gekregen zeg.pppffff
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......
ben blij dat we dit nu weten. had dat nooit gedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En dat venijn wat erachter zat.
Hij liet echt wel even een maskertje vallen daar.
ja duidelijk dat hij die 2 ballen die hij ooit in zijn broek had aan sasha gedoneerd heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor is
Hij begon net over dat het respectloos was tegen hem .. hij als buitenlander kan niet niet allesgoed uitspreken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Hij was boos omdat Jasper over zijn uitspraak begon te klagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Nu welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
En Mirthe krijgt er de schuld vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu welhadden ze beter vandaag al kunnen doen
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Ik heb het zelf gehoord op dat moment en er is volgens mij ook nog een cap van waarop je het kan liplezen dat Jasper het tegen Isaac zegt.quote:
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.
Daarom zei ik er ook bij 'als ik de COS moet geloven'quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |