Dat vinden ze helemaal niet erg, het programma wordt besproken, en krijgt aandacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaan ze een hoop gedoe mee krijgen denk ik. Ik denk dat op FB of twitter velen nu wel los gaat
Ook datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Pardon, ik vind het hilarisch.
Welk land is dat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xsaskiax het volgende:
.... want je verstond duidelijk DjibAti.... en dat is echt anders...
Ssst.. "1 uit alle categoriėn" dus minstens 4 finalistenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xdiashalizx het volgende:
In het kader van woke denk ik wel te weten welk groepje overblijft voor de finale..
Wat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:10 schreef Wibehh het volgende:
Ach, morgen zijn jullie het weer vergeten
Isaac vindt zichzelf op alle manieren geweldigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
Zou Isaac zichzelf geweldig vinden in de keuken? Dat straalt ie wel uit maar mijn mening is anders daarover.
Ja, sasha merkte dat gisteren nog op tegen bern en jasper.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry voor de Mirthe fans, maar als je haar zo met iedereen mee ziet lullen heb je het toch ook wel een beetje met haar gehad (en nu zeg ik het heel netjes).
Het gaat wel erg opvallen bij wie ze het eerste enthousiast stond te doen bij het rokershok.......
die stelt haar plekje veilig, dat is overduidelijk en ik hoop dat ze dat daar ook zien.
Tja, voor zichzelf prima natuurlijk, ik trap er iig niet in. Sukkelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac vindt zichzelf op alle manieren geweldig
sasha ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef Was-beer het volgende:
Aan Bern te zien kan hij hier ook heel slecht tegen
Dat was al duidelijk, viesssmad dat clubje...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef Was-beer het volgende:
Aan Bern te zien kan hij hier ook heel slecht tegen
Bovendien is het een gewillig iemand...er zitten daar een paar die kunnen er zo opquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry voor de Mirthe fans, maar als je haar zo met iedereen mee ziet lullen heb je het toch ook wel een beetje met haar gehad (en nu zeg ik het heel netjes).
Het gaat wel erg opvallen bij wie ze het eerste enthousiast stond te doen bij het rokershok.......
die stelt haar plekje veilig, dat is overduidelijk en ik hoop dat ze dat daar ook zien.
Hij doet dat zo uitbundig om anderen dat ook proberen wijs te makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, voor zichzelf prima natuurlijk, ik trap er iig niet in. Sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |