Precies.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
Hangt van het antwoord af hoor. Zodra je het gevoel geeft slachtoffers anders neer te gaan zetten ja dan kan je wat verwachten idd
quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
Hangt van het antwoord af hoor. Zodra je het gevoel geeft slachtoffers anders neer te gaan zetten ja dan kan je wat verwachten idd
quote:
Klopt ze waren fans en boden zich aan. Alleen als volwassene hoor je echt beter te weten. Zeker als het gaat om jonge meiden die tegen je op kijken en wellicht hierdoor verder gaan dan goed voor ze is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:53 schreef Gunnter het volgende:
Ik heb de twiitter van saskia belleman rechtbank verslaggeefster gevolgd. En hierbij kwam naar voren dat die meiden van toen 14-15 jaar zelf meededen met dat vunzige praat via de appjes. Of mis ik hier informatie?
Dit vind ik persoonlijk toch iets prettiger om te lezen dan het ´ intimiderende´ je kan wat verwachten als jij het gevoel niet perfect weet te benoemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt ze waren fans en boden zich aan. Alleen als volwassene hoor je echt beter te weten. Zeker als het gaat om jonge meiden die tegen je op kijken en wellicht hierdoor verder gaan dan goed voor ze is.
Verder is het ook goed om te beseffen dat Thijs niet actief opzoek ging maar minderjarigen.
intimiderendquote:Op zondag 13 augustus 2023 23:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk toch iets prettiger om te lezen dan het ´ intimiderende´ je kan wat verwachten als jij het gevoel niet perfect weet te benoemen.
Dit. Hoe actief of passief ben je als een minderjarige fan (uit fanclub) je om je nummer vraagt en je die gewoon zonder slag of stoot geeft? Ik zou het niet volledig passief noemen. Echt actief op zoek naar minderjarige meisjes om te sexten dan ook weer niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:33 schreef quirina het volgende:
Hij ging misschien niet actief op zoek naar minderjarigen maar verwelkomde ze wel van harte de smeerpijp!
Heeft hij zijn telefoonnummer aan 1 van die meisjes gegeven?quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit. Hoe actief of passief ben je als een minderjarige fan (uit fanclub) je om je nummer vraagt en je die gewoon zonder slag of stoot geeft? Ik zou het niet volledig passief noemen. Echt actief op zoek naar minderjarige meisjes om te sexten dan ook weer niet.
Het Griekse apologia is een verdedigingsrede of verdediging. Het betekent letterlijk 'tegenspreking' – van het voorvoegsel apo- 'tegen, weg' en een afleiding van het werkwoord legein 'zeggen'. Een apologeet spreekt dus iets tegen, en verdedigt daarmee iets anders; vandaar dat apologeet 'verdediger' betekent.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
Het valt me nog mee hoeveel apologeten in dit topic zijn opgedoken.
Voor fokbegrippen wel jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is de schuld van Katja, die zei dat dat zo moest.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit. Hoe actief of passief ben je als een minderjarige fan (uit fanclub) je om je nummer vraagt en je die gewoon zonder slag of stoot geeft? Ik zou het niet volledig passief noemen. Echt actief op zoek naar minderjarige meisjes om te sexten dan ook weer niet.
Hij ging (actief) in gesprek. Hij had op elk moment kunnen afkappen. Dat actief op zoek zijn naar.....weet ik ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou laat het topic daar ook staanquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:29 schreef Jaroon het volgende:
Dit topic is niet eens meer nieuws maar showbizz.
Daarom is het in NWS ookal weggezaktquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:29 schreef Jaroon het volgende:
Heel goed. Het is pas weer nieuws bij nieuwe feiten/rechtszaak.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom is het in NWS ookal weggezakt
quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:33 schreef quirina het volgende:
Hij ging misschien niet actief op zoek naar minderjarigen maar verwelkomde ze wel van harte de smeerpijp!
110% mee eens. Thijs was de oudere, volwassen man die beter had moeten weten en geen misbruik moeten maken van minderjarige meisjes. Doe het gewoon niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
En jij bepaalt dan wel even wat een ander mag denken en schrijven. Wie ben jij dan helemaal?quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
intimiderendhou op hoor. Wat je kan verwachten is een flinke tegenreactie. En terecht. Recht praten wat krom is
Stel je niet aan
Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:29 schreef Jaroon het volgende:
Geef die posts maar aan dan. Of de meest domme post.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is.
Nee, topic is bijna vol. Aan jou om een nieuwe te maken zodat alles nog eens besproken kan worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geef die posts maar aan dan. Of de meest domme post.
Ik wil juist niet alles opnieuw bespreken. Hoe kom je erop?quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nee, topic is bijna vol. Aan jou om een nieuwe te maken zodat alles nog eens besproken kan worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |