Eens, dus moet het Jasper worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Ach......ik vind Rupi en Immi altijd zo lief samen. Ik raak altijd helemaal vertederd. Ik gunde het Imi om te winnen. Maar helaas gun ik het de bro's niet.
Die gaat eerst op bed liggen en dan zuigen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt helemaal vals en zal vast wel gaan zuigen de rest van de dag
Of de plaatjes met vlaggen uit Imadiddin´s handen slaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooien
Das een héle goeie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Tip voor de febo: richt de volgende keer een soort entertainment kamer in waar ze van alles kunnen doen tijdens het wachten. Nu liggen ze alleen maar op bed.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gaat eerst op bed liggen en dan zuigen.
Was voorheen in kamer 1 altijd grote lol.quote:
Die is zó blij met zichzelf. Waar gaat die hand trouwens naartoe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
schrik me de t... bij het op-puppen van deze foto
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.quote:
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Tip voor de febo: richt de volgende keer een soort entertainment kamer in waar ze van alles kunnen doen tijdens het wachten. Nu liggen ze alleen maar op bed.
da's eenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.
Was idd altijd leuk om te zien.. nu is het muisstil zelfs. Er wordt geen woord gewisseldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was voorheen in kamer 1 altijd grote lol.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.
Ik wacht op de cap wanneer de kleine Isaac boven de broekband komt.quote:
Komt mijn beeld straks toch nog uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
Bij het zien van al die vlaggen en het opnoemen van de namen zie ik telkens de opening van Olympische Spelen voor me, waar een paar atleten en/of officials soms exotisch uitgedost achter een (voor mij) onbekende vlag aanwandelen
Dat laatste heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
Je ziet Mirthe niet maar je hoort haar vieze geurtjes opsnuivenMirthe en ruiken
![]()
Gisteren toen ze naar bed ging deed ze dat ook en spoot ze nog iets van parfum de kant van Erik zijn bed op
Ja het kost wat tijd om die twee pilaren weer neer te zettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jemig kunnen we nog langer wachten. Wat moeten ze allemaal klaar zetten he
Dacht die laten de vlaggen op het scherm zien en klaar.
Misschien komt Isaac met een verrassing dan, anders weet ik niet waarom hij dreigt. Waarmee dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooien
Ik zie dat nu ook voor me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Komt mijn beeld straks toch nog uit
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht op de cap wanneer de kleine Isaac boven de broekband komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |