Steek er nog een op!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:16 schreef Giggio het volgende:
Hey Broosss en sissssss wassup?
hep ik al wat gemist van de sjelluns?
Focus 3000% brooos en sisss
Hey Niffo,diie tijd van jou is Rolex.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:16 schreef Giggio het volgende:
Hey Broosss en sissssss wassup?
hep ik al wat gemist van de sjelluns?
Focus 3000% brooos en sisss
K4 was geen verplichting, maar ze mochten wel naar k4.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom iedereen naar de slaapkamer moet en die twee naar K4 mochten is weer raar
Allemaal mensen zijn ingevlogen om de vlag van hun eigen land omhoog te houden, beetje vertraging met schiphol enz.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is Regie weer een showopstelling aan het bouwen, een enorme wereldbol met verlichte landen![]()
( droom ik verder..)
Of mensen in klederdracht bij elke vlag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is Regie weer een showopstelling aan het bouwen, een enorme wereldbol met verlichte landen![]()
( droom ik verder..)
quote:
Ik gun ze ook een hangbalkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of mensen in klederdracht bij elke vlag.
Ik zie in mijn glazen bol ook dat Jappie wint en Imi naar huis gaatquote:
Ik heb hetzelfde, ik gun Imi echt wel de win, maar die bro's niet, daarom hoop ik dat Jasper wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Ach......ik vind Rupi en Immi altijd zo lief samen. Ik raak altijd helemaal vertederd. Ik gunde het Imi om te winnen. Maar helaas gun ik het de bro's niet.
lief wel , soms vind ik rupi irritant naar imi doen , en rupi is heel jaloersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Ach......ik vind Rupi en Immi altijd zo lief samen. Ik raak altijd helemaal vertederd. Ik gunde het Imi om te winnen. Maar helaas gun ik het de bro's niet.
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd als Imi verliest Isaac zich in kan houden.
Die wordt helemaal vals en zal vast wel gaan zuigen de rest van de dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |