Ja, ik ben er ook redelijk obsessief mee bezig geweest en ook wel wat dingen laten liggen. Ik doe later nog wel een keer een run waarin ik het wat kalmer aan doe en wat meer dingen ga onderzoeken die ik nu gemist heb.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er zit ook wat idle time bij, vaatwasser uitruimen en een theetje zetten hier en daar maar ik doe het heel rustig aan ja.
ja en met een flinke margequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Game of the Year
Gefeliciteerd Larian 🍻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
De Ranger is dan ook wel de slechtste class die je uit kunt kiezenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:18 schreef Managarm het volgende:
Ik heb het spel pas gekocht, maar gezien alle lovende reacties vind ik het toch wel een beetje tegenvallen. Ik heb geprobeerd te spelen met een ranger met pet, maar die pets raak je de hele tijd kwijt. Dat dobbelen begint na een tijdje vervelend te worden, dat had wel iets sneller gekund.
Nu opnieuw begonnen met een bard en dat speelt een stuk soepeler.
Hahaha, ik had al zoveel problemen met die ranger, dat liep niet echt lekker. Dat van die animatie wist ik nietquote:Op maandag 4 maart 2024 22:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Ranger is dan ook wel de slechtste class die je uit kunt kiezen
Tipje mocht je het niet weten: tijdens het dobbelen rechter muisknop klikken kapt de animatie af.
Xquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kap je die animatie af op De PS5?
Wat dan? Mijn Ranger heeft het spel nu al op 2 moeilijkheidsgraden gebrokenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Ranger is dan ook wel de slechtste class die je uit kunt kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |