Kan je niet langer omdat leven of gewoon omdat jequote:Op maandag 13 november 2023 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Ik wil ook spelen maar ik zit denk ik max 4 uur per week nog te gamen
Killll meeeee
Beiden denk ikquote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je niet langer omdat leven of gewoon omdat jevolwassen
brein het niet meer aan kan?
Mijn oplossing hiervoor is een laptopquote:Op maandag 13 november 2023 20:45 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Beiden denk ikJonge kinderen, drukke baan, en dan in de avond beetje op de bank hangen als de kinders op bed liggen. En soms ga ik dan nog ff PC op zolder aan zetten.
Moet de PC (nieuw) eigenlijk hier beneden hebben, maar dat wil het vrouwmensch niet.
quote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn oplossing hiervoor is een laptop
Gewoon escaleren door vanaf thuiskomst tot bedtijd op zolder te gaan zitten.quote:
Mwah, ik heb een 4070 RTX, dat gaat wel ok hoorquote:Op maandag 13 november 2023 21:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]Die kunnen lang niet zoveel prscht en praal op je 4k scherm toveren.
Gewoon een console gekocht en je kan een goedkope laptop aanschaffen en vanaf je pc streamen. hoef je alleen relatief niet opvallende maar wel oersterke wifi aan te leggen en heb je local streaming. Is zeker voor spellen als Baldurs gate goed te doen. https://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/quote:Op maandag 13 november 2023 20:45 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Beiden denk ikJonge kinderen, drukke baan, en dan in de avond beetje op de bank hangen als de kinders op bed liggen. En soms ga ik dan nog ff PC op zolder aan zetten.
Moet de PC (nieuw) eigenlijk hier beneden hebben, maar dat wil het vrouwmensch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel uitgevogeld neem ik aan?quote:Op maandag 20 november 2023 23:54 schreef Drankster het volgende:
Hoe kom je langs die Arcane Turrets? Volgens ‘Examine’ zijn ze zwak tegen stroom. Als ik stroom aanvallen gebruik tot 0 HP dan gaat HP weer naar 100%?
Ik had hetzelfde, eind van Act 2 was een beetje een zooitje en toen kwam ik in een chain van boss fights waardoor ik de meeste sidequests daar heb verneukt en zwaar underlevelled Act 3 in gingquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu die assault aan het doen in Act 2.
Tering wat een lange missie/gevecht. En steeds naar buiten om een long rest te moeten doen want binnen dat gebouw kan je niet resten/fast travelen. SMH
Ook heb ik wat quests gemist denk ik, het redden van de tieflings bv. Maarja ben nu al te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee, dit heb ik vannacht in bed getpyt en vandaag aan de arbeid dus sta nog open voor advies.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inmiddels wel uitgevogeld neem ik aan?
Het is alweer ff geleden maar als ik me niet vergis hebben die dingen 'sturdy' status dus minimaal een aanval van 10 damage (oid). Het lukte mij met de gewone lightning bolt en de chromatic orb na een paar pogingen. Als je ze naar nul HP hebt blijven ze wel overeind staan maar zijn ze uitgeschakeld. Also, vergeet niet om handmatig turn-based mode te toggelenquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha nee, dit heb ik vannacht in bed getpyt en vandaag aan de arbeid dus sta nog open voor advies.
In 9 dagen tijd zo'n 55 uur gespeeld.
Het handmatig uitschakelen van turned based modus is de truc.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is alweer ff geleden maar als ik me niet vergis hebben die dingen 'sturdy' status dus minimaal een aanval van 10 damage (oid). Het lukte mij met de gewone lightning bolt en de chromatic orb na een paar pogingen. Als je ze naar nul HP hebt blijven ze wel overeind staan maar zijn ze uitgeschakeld. Also, vergeet niet om handmatig turn-based mode te toggelen
Ik zat toen denk ik op 40 uur ofzo. Ik heb al met al niet zo heel veel tijd in act 2 doorgebracht. In act 3 des te meerquote:Op donderdag 30 november 2023 11:13 schreef Drankster het volgende:
Ondertussen 72 uur in de game zitten en net aangekomen bij ''Last Light Inn'' (ACT 2).
Er zit ook wat idle time bij, vaatwasser uitruimen en een theetje zetten hier en daar maar ik doe het heel rustig aan ja.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zat toen denk ik op 40 uur ofzo. Ik heb al met al niet zo heel veel tijd in act 2 doorgebracht. In act 3 des te meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |