Isaac en Marciano zaten Sasha, Bern en Jappie een beetje belachelijk te maken omdat ze Jappie aant overhoren waren op de manier waarop het waarschijnlijk gaat vanmiddag... dus langzaam omdat er waarschijnlijk pauzes tussen gaan vallen ivm camerawerk enzquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op dezelfde manier?
Esther welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Over Madeleine gesproken. Bij al die foto's van oud-Loods deelnemers, die elkaar gaan ontmoeten, zie je nooit de personen Madeleine, Jerrold of Esther bij.
Nja, je weet het niet. 24 uur leren is best veelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden Marciano op de stip moeten zetten. Die had deze opdracht niet kunnen volbrengen. Ik snap dat nog steeds niet
Vind de mannetjes steeds zieliger worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaac en Marciano zaten Sasha, Bern en Jappie een beetje belachelijk te maken omdat ze Jappie aant overhoren waren op de manier waarop het waarschijnlijk gaat vanmiddag... dus langzaam omdat er waarschijnlijk pauzes tussen gaan vallen ivm camerawerk enz
En nu doen zij dat ook terwijl ze hen eerder uit stonden te lachen...
Esther welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Over Madeleine gesproken. Bij al die foto's van oud-Loods deelnemers, die elkaar gaan ontmoeten, zie je nooit de personen Madeleine, Jerrold of Esther bij.
Kijk op het spelschermquote:
dan gaan ze om en om door totdat iemand het fout heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
Thank you. Ben wel benieuwd wat ze doen als het gelijkspel os. Heb het idee dat ze echt nek aan nek gaan en allebei alles gaan weten.
Spanning van het moment kan natuurlijk wel enorm roet in het eten gooien.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nja, je weet het niet. 24 uur leren is best veel
Ja maar stel dat ze echt allebei alle landen weten, alle 195 oid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:00 schreef Wibehh het volgende:
[..]
dan gaan ze om en om door totdat iemand het fout heeft
dat gaan we vanmiddag zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ze echt allebei alle landen weten, alle 195 oid.
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
Thank you. Ben wel benieuwd wat ze doen als het gelijkspel os. Heb het idee dat ze echt nek aan nek gaan en allebei alles gaan weten.
Spanning van het moment kan natuurlijk wel enorm roet in het eten gooien.
Neejoh echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordacht
Dat vertelde Sasha net tegen Bern en Jasper toen ze voor het scherm stonden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh echt?
Hahaha dat vind ik wel grappig. Het is ook wel echt knap als je zoveel landen en vlaggen kent maar denk dat Ima em Jap het beide zouden kunnen.
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordacht
Ah gemistquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vertelde Sasha net tegen Bern en Jasper toen ze voor het scherm stonden.
Ja precies. Het us ook wel knap vind ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenik dacht gisteren dat het onmogelijk was om ze allemaal te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |