quote:
Leuk dat je duo post.quote:
In deze wordt het niet gewaardeerd,maar het mag wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik van jou geleerd op Fok.
Ben er ook een tijd niet geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 03:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sorry lieverd. Het leven valt niet mee. Ik kan niet voor iedereen maar goed doen. Jij ook niet. <3
Mijn snuifhond Aston Martin springt gelijk op schoot.quote:
En zo ram ik naar binnen...quote:
Gelijk je envelop leeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
Opa gaat een dutje doen.![]()
Have fun, FF!![]()
Dat ze maar een andere SC zoeken om hun fitties uit te vechtenquote:
Morguh Pullupquote:
Ze zijn echt leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup![]()
Wat een scheetjes he
Lijkt errug nep ...quote:
Ja zekers heel leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn echt leuk
Ondertussen is de dag hier zowaar zonnig begonnen
Morguh Deisyyquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:26 schreef Deisyy het volgende:
Even een paar likes om de dag te beginnen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:37 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt errug nep ...
Op je knieën willen gaan op zo'n beperkt en bewegelijk plekje ...
Iets uit je handen laten vallen en erachteraan springen
Party pooperquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:37 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt errug nep ...
Op je knieën willen gaan op zo'n beperkt en bewegelijk plekje ...
Iets uit je handen laten vallen en erachteraan springen
quote:
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Ja nog een goeie twee weken hequote:
Komt omdat dat ook helemaal niet goed werkt dat systeemquote:
quote:
Ik zag het duimpje niet blauw worden dus drukte nog eens en nog eens en nog eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat dat ook helemaal niet goed werkt dat systeem
Ja gebeurt bij mij ook vaak. Of je ziet het vakje wel blauw worden en de teller blijft op 0quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het duimpje niet blauw worden dus drukte nog eens en nog eens en nog eens
Ja dat gebeurt ook, mobiel is het helemaal een traag systeemquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gebeurt bij mij ook vaak. Of je ziet het vakje wel blauw worden en de teller blijft op 0
Als je het over pullup hebt schat je hem verkeerd in hoorquote:
Nee voor dat videokanaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het over pullup hebt schat je hem verkeerd in hoor
Beter, kom niet aan onze vogeltjesman hoor.quote:
Ik strooi er ook mee vanochtendquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, kom niet aan onze vogeltjesman hoor.
Tevens like voor jouw post
Geen idee, het ziet er naar uit van niet wat mij betreftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]Ah dat is bijna klaar
Hebben ze goed volgehouden, gaat de juiste persoon winnen ?
Dat is het dus, het werkt 9 van de 10 x niet. Heb het ook heel vaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het duimpje niet blauw worden dus drukte nog eens en nog eens en nog eens
Ik vind het wel een leuk begin van de dag, een grap, een grol en vogeltjesquote:
Op de laptop doet die het net zo hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt ook, mobiel is het helemaal een traag systeem
Ik ga eens checken wie er nog over zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, het ziet er naar uit van niet wat mij betreft
Maar het kan nog alle kanten op
Is ook altijd leuk, ook al post ik niet ik kom altijd even voor de vogeltjes van Pullup kijkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk begin van de dag, een grap, een grol en vogeltjes
Vandaag gaat er weer een op zwartquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga eens checken wie er nog over zijn![]()
Verder ken ik ze niet behalve van hun foto's in de opKeek af en toe wie er zwart waren geworden
Lekker bij het ontbijtjequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk begin van de dag, een grap, een grol en vogeltjes
Wat is dat voor sport dan ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag beginnen de European Para Championships, wij zijn één van de locaties, dus ik denk dat ik vanmiddag even beneden ga kijken.
Dat is een flinke kroosant!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker bij het ontbijtje![]()
[ twitter ]
Hoe die meiden van de tafel ernaast ook kijken
Dat is wel lekker dicht bij de deurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag beginnen de European Para Championships, wij zijn één van de locaties, dus ik denk dat ik vanmiddag even beneden ga kijken.
10 verschillende sporten op een aantal verschillende locaties in de stad:quote:
Leuk. Zeker even kijken jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 verschillende sporten op een aantal verschillende locaties in de stad:
Para Handboogschieten
Para Badminton
Boccia
Para Cycling
Goalball
Judo
Para Schietsport
Para Taekwondo
Rolstoelbasketbal
Rolstoeltennis
O en die re-enactmentfilmpjes van gisteren waren veeeeeeeeeeeeeel beter dan dit nepaanzoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het over pullup hebt schat je hem verkeerd in hoor
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
O en die re-enactmentfilmpjes van gisteren waren veeeeeeeeeeeeeel beter dan dit nepaanzoek
@:pullup
owjjjjj lievvvvvvvvvvvvvvvquote:
Omgquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
Ze hebben er al shirts van gemaakt![]()
[ twitter ]
Daar moet zoveel meer aandacht aan worden besteed ... die mensen moeten er zo hard hun best voor doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook niet! Twee studiewekenquote:
ohhh nee. Lijm en soep en zo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij staan er mensen voor de ingang die een statement willen maken
Dat is ze dan in ieder geval geluktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij staan er mensen voor de ingang die een statement willen maken
Dat welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ze dan in ieder geval gelukt
Dan zijn het no-no's. De échte activist heeft altijd lijm en soep.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:38 schreef Prisha het volgende:
Ik moet toch even de posts opzoeken waar Pullup die river brawl mee begon. Heb ze niet aangeklikt maar ben ik toch wel nieuwsgierig geworden
ik was al aan het zoeken maar kon het begin niet vinden, thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier is de post hoe die hele ruzie begon
Ik ga ze geen tips gevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zijn het no-no's. De échte activist heeft altijd lijm en soep.
Groot gelijk. Moet je dan in zo geval zelf ook daar blijven staan o f als personeel ergens verzamelen, Of mag je dan gewoon naar huis gaanquote:
En de rest van die ruzie bevat het ene na het andere prachtige detailquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik was al aan het zoeken maar kon het begin niet vinden, thanks
quote:
Of een trekker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met lijm maar wat voor soep en ook met ballen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok nummer 1 bekeken. Nu de rest nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En de rest van die ruzie bevat het ene na het andere prachtige detail![]()
Begint daar al met het gooien van de pet als een soort Batsignal
Wat gezellig!quote:
ohhhh geef ze tijd. Die gaan zich aan het hek vastlijmen en met soep gooienquote:
ja natuurlijk, die mag niet ontbreken in het rijtjequote:
ze gooien meestal met tomatensoep, zonder ballen. Het liefst op schilderijen maar ik sluit niet uit dat het voor andere objecten gebruikt kan wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met lijm maar wat voor soep en ook met ballen?
Ik ben bij de klant, en als het te lang duurt zou ik wat anders gaan doen, maar ben nu net door een ‘zijpoortje’ binnengelatenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet je dan in zo geval zelf ook daar blijven staan o f als personeel ergens verzamelen, Of mag je dan gewoon naar huis gaan
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze gooien meestal met tomatensoep, zonder ballen. Het liefst op schilderijen maar ik sluit niet uit dat het voor andere objecten gebruikt kan worden
ik ben al jouw posts sinds gisterochtend aan het bekijken voor die brawlquote:
goed om te weten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:06 schreef engine het volgende:
Wat ik van al dat vastgelijm wel geleerd heb, is dat je ze los kunt weken met cola.
Ah, sneaking in the backdoor with a grin!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bij de klant, en als het te lang duurt zou ik wat anders gaan doen, maar ben nu net door een ‘zijpoortje’ binnengelaten
YouTubequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:17 schreef Prisha het volgende:
mischien moet ik even op YouTube zoeken.
Eigenlijk moet ik aan de studie![]()
ahhh keuzes keuzes
Ik heb me behoorlijk beperkt jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef Prisha het volgende:
@:pullup mijn filmpjes zijn op! In mijn beleving had je veel meer gepost maar het waren er maar een paar![]()
Echt dit![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me behoorlijk beperkt ja![]()
Gisteren waren het allerlei grappen over die zwemmer en vandaag is de stoel de hoofdrolspeler
[ twitter ]
Sowieso the south en die rednecksquote:
Ooit een keertje in Houston geweestquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sowieso the south en die rednecks![]()
En ik moet volgend jaar in april naar prime southern territory: Texas.
Ik wíl helemaal niet naar Texas maar als ik de zonsverduistering wil zien moet ik wel. Hopelijk valt het mee
en je leeft nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit een keertje in Houston geweest![]()
Een oude vriend/collega van mijn vader zat daar en we konden er een paar dagen logeren voor we naar New Orleans vertrokken
Was toen nog prima te doen
Wie zijn er deze keer de weg op?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
Mensen hebben ook niks te doen blijkbaar, dan overal maar te de demonstreren
quote:
en @D. van zijn werk houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:24 schreef Lovely het volgende:
Denk het en dan maar even bij een hek van een vliegbasis gaan zitten
Weet niet hoe lang ze er gezeten hebben volgens mij niet langquote:
Dat is hier om de hoek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef chufi het volgende:
Weten we ook waar @:D. Aan de slag zou gaan vandaag
https://www.nu.nl/binnenl(...)iegbasis-volkel.html
Daar dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef chufi het volgende:
Ik gestaakt, in de pauze, met een gehaktbalquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel eens gedemonstreerd, vroeger!
Die heb je tegen een F16 gesmeten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gestaakt, in de pauze, met een gehaktbal
Staan ze er nog?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gestaakt, in de pauze, met een gehaktbal
Ach daar kan z'n F16 wel tegen.quote:
Ik snap dit niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef chufi het volgende:
Probeer het eensquote:
Die hebben ze hier nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Nou heb je daar vast ook apache's. Laat die lekker hun boordwapens op deze wappies uitproberen. Hebben ze meteen live training
Dan maar met de clusterbommen op de f35quote:
Dan raken ze misschien de zo onschuldige @D. die daar gewoon zn werk komt doen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Nou heb je daar vast ook apache's. Laat die lekker hun boordwapens op deze wappies uitproberen. Hebben ze meteen live training
Ook dat nog eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan raken ze misschien de zo onschuldige @:D. die daar gewoon zn werk komt doen...
Is wel mooi, kan ook niet zeggen of het echt is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of deze echt is
[ afbeelding ]
Hij kiest ervoor om te verblijven in een hoog risico omgeving, dus ja,quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan raken ze misschien de zo onschuldige @:D. die daar gewoon zn werk komt doen...
Waarom verklaren ze in spanje levende zangers dood?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kiest ervoor om te verblijven in een hoog risico omgeving, dus ja,
slachtoffer voor de goede zaak en we zullen hem herdenken?
Dan niet bukken als die f35's aan de slag gaan.quote:
Bukken is slecht voor mijn rugquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan niet bukken als die f35's aan de slag gaan.
Heer aloa.quote:
Wel roodquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of deze echt is
[ afbeelding ]
De dekhengst van Friesland.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dekhengst van Friesland.
Gaan ze die ook kweken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dekhengst van Friesland.
Jij weet dondergoed beter.quote:
Toen stonden ze nog op het Noorderplantsoen.quote:
Dat was voor mijn tijd daar iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen stonden ze nog op het Noorderplantsoen.
Ze hebben natuurlijk doorgebriefd dat er regelmatig mensen zonder te betalen het pand verlaten ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Het dorpse is er meteen vanaf nu het een Albert Heijn Jan Linders is geworden. Staat ineens een beveiliger bij de ingang
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk doorgebriefd dat er regelmatig mensen zonder te betalen het pand verlaten ...
Echt, die staat hier nooit...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Het dorpse is er meteen vanaf nu het een Albert Heijn Jan Linders is geworden. Staat ineens een beveiliger bij de ingang
Ik zie het in Nijmegen wel eens ooitquote:
Mwa bij sommige dure parfums winkels zag het wel eens of bij de bijenkorf..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het in Nijmegen wel eens ooitvond het ook heel raar. Het is ook geen grote supermarkt ofzo.
Dan heb je ook wel lefquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa bij sommige dure parfums winkels zag het wel eens of bij de bijenkorf..
Las van de week dat er nu vooral mensen zijn die ergens gaan eten en niet betalen
Nogal ja.. dus beter gaan restaurants zorgen dat je gewoon vooraf moet betalen..quote:
Is ook zo ongezellig...moet je vooraf al helemaal gaan besluiten wat je wil enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nogal ja.. dus beter gaan restaurants zorgen dat je gewoon vooraf moet betalen..
Nou nee niet persé je geeft de bestelling door, zodra ze je eten komen brengen loop je mee en betaal je of dat ze pin apparaat meenemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo ongezellig...moet je vooraf al helemaal gaan besluiten wat je wil enzo
Misschien iets voor FOK! Eerst per bericht betalen en dan pas postenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo ongezellig...moet je vooraf al helemaal gaan besluiten wat je wil enzo
Kerel, hoe gaan de zaken?quote:
Alles bij elkaar mag ik niet klagen.quote:
Nog steeds blij bij de treintjes?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles bij elkaar mag ik niet klagen.
Jazeker, morgen moet ik weer thuis voor ze blijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds blij bij de treintjes?
Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, morgen moet ik weer thuis voor ze blijven.
Er worden morgen weer spullen langsgebracht om thuis te kunnen werken. Dan moet ik wel thuis zijn.quote:
Lijkt me logisch iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er worden morgen weer spullen langsgebracht om thuis te kunnen werken. Dan moet ik wel thuis zijn.
De rest vd dag een beetje thuis werken.quote:
Thuis werken? Doe eens niet zo nieuwerwets joh. Gewoon naar kantoor jijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er worden morgen weer spullen langsgebracht om thuis te kunnen werken. Dan moet ik wel thuis zijn.
Werkt het dan in 1 keer ? of vanaf een andere pcquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De rest vd dag een beetje thuis werken.
Dan kan ik volledig thuiswerken of vanwaar ik maar wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt het dan in 1 keer ? of vanaf een andere pc
En hoe controleren ze of je dan ook werkt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik volledig thuiswerken of vanwaar ik maar wil.
Niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe controleren ze of je dan ook werkt?
Hoe vaak zat jij op kantoor voor je sabatical?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe controleren ze of je dan ook werkt?
Het afgelopen jaar haal ik de gemiddeld 1 keer per week niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak zat jij op kantoor voor je sabatical?
Ahhquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar haal ik de gemiddeld 1 keer per week niet.
In de 2 jaar daarvoor was het nog veel minderquote:
En dan had je zeker ook nog een OV-jaarkaartquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de 2 jaar daarvoor was het nog veel minder
Nee, geen jaarkaartquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan had je zeker ook nog een OV-jaarkaart
Wat flauw zeg.quote:
Die heb ik ook.quote:
Ik 1ste klas maar dan moet ik wel een eigen bijdrage voor betalen.quote:
Ja, ga weg.quote:
quote:
Ik ga toch niet de schuld krijgen?quote:
Avond fietsertje.quote:
En dan reageer je ook nog op je mobiel wat niet mag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en er zit geen licht op m'n fiets.
Oh jee....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan reageer je ook nog op je mobiel wat niet mag.
Nu heb ik wel een dilemma want ik moet onveilige situaties melden.quote:
Zet maar een TR dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een dilemma want ik moet onveilige situaties melden.
Zwolse pizzeria vraagt 50 euro voor pizza Hawaďquote:Het is een omstreden gerecht: de pizza met ananas topping, oftewel de pizza Hawaď. De Zwolse pizzeria Via Toledo bindt de strijd aan met de pizza die óf geliefd óf gehaat is en rekent vijftig euro voor één pizza Hawaď. "De ananas mag je er zelf thuis op doen", schrijft het restaurant.
Op 1 april zou het een leuke grap zijn, maar nu zou ik zeggen, haal die pizza dan gewoon van de kaart als je het niet wil verkopen. Beetje minachtend naar de klant wat mij betreft. Maar wel mooi in de publiciteit zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza met ananas, 50 euro.
[..]
Zwolse pizzeria vraagt 50 euro voor pizza Hawaď
Deissy is al onderweg denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook vd kaart gehaald tenzij mensen er om vragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Op 1 april zou het een leuke grap zijn, maar nu zou ik zeggen, haal die pizza dan gewoon van de kaart als je het niet wil verkopen. Beetje minachtend naar de klant wat mij betreft. Maar wel mooi in de publiciteit zo.
Als je gek genoeg bent om mod van 40+ te willen zijn dan kan je alles verwachten.quote:
Pizza hawaiiquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Quequote:
Pittig blondjequote:
Ja verder is er geloof ik niets wat ik op kan lossenquote:
Hedde snel gedaan dan hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja verder is er geloof ik niets wat ik op kan lossen
Die vlecht in het haar lijkt me nog een hele studie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja verder is er geloof ik niets wat ik op kan lossen
Ja dat heeft wel watquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die vlecht in het haar lijkt me nog een hele studie.
Ja fijnquote:
Panfluiten.quote:
Ik moet die nog wel ergens hebbenquote:
Dan is het zo nu en dan tijd voor wat andersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:04 schreef pullup het volgende:
Meestal is het reggae dat hier bij me thuis opstaat marc
Yes haha die ken ik ook nogquote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het zo nu en dan tijd voor wat anders
Bijzonder hoe dat werkelijk op elke plek waar je komt op deze aardkloot bekend is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:04 schreef pullup het volgende:
Meestal is het reggae dat hier bij me thuis opstaat marc
Komt door de joint van Bobquote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bijzonder hoe dat werkelijk op elke plek waar je komt op deze aardkloot bekend is.
Ik net wat eerder denk ik mar niet veel . Deze hele LP was in ieder geval wat me definitief tot liefhebber maaktequote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:13 schreef Steven_Stil het volgende:
Ergens eind jaren 70 leerde ik via punk ook reggae kennen en sindsdien ben ik me gaan verdiepen in die muziek.
Bijna tegelijk, die heb ik in 1978 gekocht.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik net wat eerder denk ik mar niet veel . Deze hele LP was in ieder geval wat me definitief tot liefhebber maakte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |