GMquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb zin in de eliminatie alleen klooie dat we zolang moeten wachten..ah kan er nog mooi een verdienopdracht tussendoor gespeeld worden...
Morguh,quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Die zijn idioot. Jasper heeft een veel betere voorbereiding.
Eliminatie is pas om 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar ik hou het op 14 uur.
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
Jep, volgens mij ook 15.00 uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ja we zien het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ik hoop ook dat Jappie wint... ik zou het niet geinig vinden dat 1 jaar horizontaal gelegen Imi er met de pot vandoor gaat..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
O dat heb ik niet gezien, ik ben SV aan het tikken dan en hoor het alleen. Zie dan weinig van de streams op dat moment.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja we zien het vanzelf.
Kwam op 2 uur uit omdat het scherm in beeld was waar het de uren die ze nog hebben aangaf.
POLLquote:
.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voor
Ik vlak Imadiddin ook niet uit. DIe is niet dom. Maar we gaan het zien, ik hoop dat Jasper wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
O oke ,dan hebben we nog even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |