TR gezet, uitdagen van een userquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi om te zien, hoe Rupert, Isaac en Marciano Ima helpen. Echte vrienden.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand zei dat er een verschil is tussen de aankondiging van Hannelore
als ze uit de slaapkamers worden gehaald voor een opdracht .... en het klopt inderdaad denk ik ....![]()
Bij een eliminatie zegt ze duidelijk: " ..... jullie hebben één minuut om te verzamelen voor het spelscherm,
ik herhaal jullie hebben één minuut om te verzamelen voor het spelscherm ....."
Bij een verdienopdracht zegt ze dit niet .....
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi om te zien, hoe Rupert, Isaac en Marciano Ima helpen. Echte vrienden.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi hoe Wendie, Erik en Miertje niemand helpen.. het boeit ze geen zák
[ afbeelding ]
Sasha en Bern zijn genoeg, anders word het ook teveelquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
😂😂😂quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben geen vrienden nodig, gaan over lijken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dont worry, Isaac en Marciano helpen niet
Nee dat was mij inderdaad opgevallen. Komt door filmpjes maken denk ik dat het opviel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was jij het, of is het onzin ?
Okay, props ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:52 schreef Hoempah het volgende:
Nee dat was mij inderdaad opgevallen. Komt door filmpjes maken denk ik dat het opviel.
In z'n eentje?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano heeft lef...... hij is uit de kast gekomen en is maar gaan tafeltennissen (en doet of er niets aan de hand is)
Echt? hahahaha wat een sukkelquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano heeft lef...... hij is uit de kast gekomen en is maar gaan tafeltennissen (en doet of er niets aan de hand is)
Onder druk zal het anders zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
Wowwww Jasper maar 2 foutjes van alle landen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |